Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tenhle svět nám nepatří

18. 09. 2004
1
0
3493
Autor
LucyH

Pro S.J.

Proč jsem si jen lhala přímo do očí, že mezi námi může být víc než přátelství?

Stojím tu a lžu si do očí, že to snad může být pravda a ne jen sen.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Stojím tu, zničená, rozdrásaná zevnitř a ty říkáš: "Vem to zpět.".

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Kolik jen, kolik bych byla schopná udělat pro tebe?

Co všechno bych obětovala?

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Ale pravdou zůstává, ať chci anebo ne ... ty už patříš jiné.

Nejsi můj a pro mé dobro budu věřit, že mi ani nikdy patřit nebudeš,

protože čím víc bych věřila v opak, na tím menší kousky

by se roztříštilo moje srdce o okvětní lístek té

nejkrásnější květiny, lásky.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

A proto teď, beru to zpět.

Chci vymazat z paměti slova, úsměvy, pocity, gesta,

kterými jsi mi zamotal hlavu.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Změním to, chci zapomenout, ale musím to vzít zpět a nikdy ti neříct pravdu do očí.

Něco co bych ti řekla by mohlo ublížit mně i tobě. 

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Řekni mi, že to není pravda, řekni že beze mě taky nedokážeš žít.

Lásko, to je jediné o co tě tu, rozdrásaná, prosím.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Vím ale že to neuděláš, nesmíš, máš svoji holku a život z tisíců

motýlých křídel.

Vím, že možná najdu někoho jiného, ale ten už navěky bude druhý.

Protože místo vítězů, první místo, bude děj se co děj, patřit jen tobě,

lásko z nejtajnějších snů.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Jak jen bez tebe mám žít?

Vteřiny bez tebe mi z tváří kradou roky, staletí a vrývají se

do srdce jakoby měly ostré dýky a sekaly jimy do srdce

tvé jméno.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.

 

Ne, nesmím pravdu říct, musím mlčet, stát se mučedníkem,

co zahalil svůj život tichem.

Nemůžu ti ukázat ani jeden jediný ze svých pocitů, už

vůbec ne, když jsi tu.

 

Jedna, dva, tři.

Tenhle svět nám nepatří.


dismorphia
25. 09. 2004
Dát tip
no, víc než samotný dílo mě zaujala tvoje nepříliš povedená debata s čtyřnásobným enkem, musím se přiznat, že nad spoustou tvých výžbleptů jsem se musela smát :) sorry jinak viz nnnn, příliš lítostivý, ubrečený, toho je všude mraky, proč zrovna tohoto bychom si měli povšimnout jako něčeho výjimečného?

zvedavec
23. 09. 2004
Dát tip
Kolik jen, kolik bych byla schopná udělat pro tebe? Co všechno bych obětovala? dosť, keď píšeš tieto slová. Ale pravdou zůstává, ať chci anebo ne ... ty už patříš jiné. nepatrí nikomu, ani inej...ak má niekomu patriť, tak ho tá iná vlastní, nie miluje. mne sa páči, ako sa vyrovnávaš...si super a vyčítala som si, že vieš milovať. :-)

LucyH
23. 09. 2004
Dát tip
mockrát děkuju za tvoje pěkná slova, aspon trosku mi zvedla náladu.

Vampireo
20. 09. 2004
Dát tip
Mně se ta básnička líbí, dokonce nejvíc z těch, které jsem tu od LucyH četl. Líbí se mi ty emoce, zde se mi zdá slušné i provedení. Pochválil bych Lucii aspoň za název, ty jí fakt jdou. Osobně bych doporučil koncentrovat celý obsah do poloviční délky a dobrousit detaily. Pak by jistě vznikl nejeden drahokam podmanivé krásy.

Jiljí
20. 09. 2004
Dát tip
tak to jsi hodná:)

LucyH
19. 09. 2004
Dát tip
co ti mám podle tebe říct na tvou kritiku? Mám spoustu špatnejch děl, ale dost je jich i dobrejch, troufám si říct. I sebelepší dílo si najde minimálně 30 lidí, který ho budou nesnášet.

nnnn
18. 09. 2004
Dát tip
to je fňukání. jedna dva tři. to je fňukání.

LucyH
18. 09. 2004
Dát tip
Možná je, ale pořád je to lepší než být mrcha a zničit jeden docela šťastně vypadající vztah.

nnnn
18. 09. 2004
Dát tip
já tady nehodnotim tebe, hodnotim dílo. a to je strašný.

LucyH
18. 09. 2004
Dát tip
Víš, ale nejde o to hodnotit dílo jako celek, ale myšlenku, pocit ... a pokud se ti moje dílo nelíbí. OK ... střílet se kvůli tomu nebudu.

LucyH
18. 09. 2004
Dát tip
avi.

nnnn
18. 09. 2004
Dát tip
cože??? to nemůžeš myslet vážně. o myšlenku sice jde, ale jen v doprovodu s provedenim. a kdybych měl hodnotit myšlenku, tak tady asi vyskočim z kůže, jak je ohraná a ubrečená.

LucyH
18. 09. 2004
Dát tip
To možná je, ale co na tom? Když se ti to nelíbí, nečti to ...

Empty
18. 09. 2004
Dát tip
Nemám rád sladkobolný verše. Kromě toho ten refrén je docela úděsnej:-/

adrift
18. 09. 2004
Dát tip
já myslím, že na myšlence záleží hodně. a vůbec nevadí, že je ohraná nebo se někomu nelíbí. jde o to co chce člověk říct a jak to řekne. tobě se bohužel moc nepovedla ta část: Jak to říct. ale nevěš hlavu příště to bude určitě lepší ;c))

LucyH
18. 09. 2004
Dát tip
OK, ja vim. Ale priste se uz ... doufam nezamiluju, nebo aspon ne tak moc a tak sebedestruktivne jako ted.

nnnn
18. 09. 2004
Dát tip
když se ti to nelíbí, nečti to? a jak mam vědět, že se mi to líbit nebude a nečíst??? to je trošku blábol. právě z tohohle důvodu by měl každej autor aspoň trochu přemejšlet, o tom, co vkládá, než to vloží.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru