Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podzimní o ...

05. 10. 2000
0
0
6206
Autor
Merle

tohle jediný jsem ze sebe dostal při pokusu napsat něco na téma podzim... pokud vám to přijde divný, nedivte se... mě taky

Sssssssssssss Jako had kýve se větrem. Šupinky šelistí, a každým metrem naštěstí zůstává stát. Ššššššššššššš Šepotá pnoucí se k výsluní, svléká se z kůže. Odkládá kurunní skruže. Ospalá nahota. Ííííííííííííí Padají na trávu bomby. Jaderně těžcí, (ostnaté chlouby) ježci. Zvířátka skládají... Jéééééééééééé... Sezvány v přízemních mrazících děti se sbíhají. S červánky na lících sbírají - ledové kaštany.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
Já narozdíl od Prokletí doufám, že zas do nějakých Mikrobásniček nebo zdánlivých "blbůstek" zase spadneš.

Anonym
18. 10. 2000
Dát tip
dneska už se s básničkama taková zvěrstva nedělají, ty ťunťo !

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
ospalá anhota, ledové kaštany ... mě se hádek doma bude svlíkat z kůže co nevidět ... lepšíš se, jen prosím Tě nespadni někam k Mikrobásničkám nebo tak , byla by Tě škoda

Merle
11. 10. 2000
Dát tip
Mirakl: chvíli jsem byl taky na pochybách, ale je to jen překlep... má tam být korunní, ale počtem n si jistej nejsem (až mě někdo ty n dopřesní, opravím i nahoře)

Nega
11. 10. 2000
Dát tip
podzimní o... nech na ostatních... ale nechtěla bych do toho šlápnout!..)

kajka
10. 10. 2000
Dát tip
ssss ssss šelestí listí, kaštany padajííí, děti je zvedajííí, jak jsi to tak hezky vystihl

Sarken
10. 10. 2000
Dát tip
no bráško zcela upřímně: Psát na objednávku fakt nemá smysl

Miracleion
10. 10. 2000
Dát tip
Přiznám, že mne ty bomby hodně rozhodily. Jinak si myslím, že to explicitní užívání citoslovcí jde spíše proti atmosféře, připadá mi tak trochu jako taková berlička, výplň, nezdá se mi to konstruktivní. Jinak ale boduješ: za "ledové kaštany", za ježky (ježci jsou naprostý maséři!!) a za "pnoucí se k výsluní". P.S. Co je to "kurunní"? Je-li to překlep, proč si toho nikdo z předchozích kritiků nevšiml? Takhle si o sobě začínám myslet, že to je nějaké slůvko, co neznám a nevím co znamená (a že takových není zase příliš mnoho).

JiKo
09. 10. 2000
Dát tip
Já to četl prvně ve vlaku a po krátké vysvětlivce ohledně jaderných ježků se mi to líbilo. I když přiznám, že ty citoslovcové řádky bych asi vynechal :-)

Anonym
09. 10. 2000
Dát tip
víš, kde si tuhle básničku dokážu představit ? v čítance pro děti. až budu dělat s žáčky rozbory poezie, tak si na ni určitě vzpomenu ulita

Merle
09. 10. 2000
Dát tip
Saša: rozhodně to nemá žádný hlubší smysl, ale má to blíž k pocitovce, než k blbůstce (i z té trochu ;) ulita: když si vzpomenu na čítanku, a vyvolám si představu, že bych tohle musel číst a s někým rozebírat, otřásám se - oslík hadr. brrrrrrrrr.

Bambulka
09. 10. 2000
Dát tip
u Tebe neobvyklý, ale dobrý...u těch bomb jsem se taky pěkně naježila, ale pak jsi mi na tváři vyloudil úsměv... dík! :-))

Jákob
05. 10. 2000
Dát tip
nedivím se ..

Adelan
05. 10. 2000
Dát tip
Mě se to líbí, je to originálně pojato

Vio
05. 10. 2000
Dát tip
Merle, téma si teda dodržel bezvadně ;-) Některé metafory se mi líbí, ale nevím, jak se bude recitovat třeba takové íííííííí.

Vojtek
05. 10. 2000
Dát tip
Merle: Mě to náhodou nepřijde divný..spíš pochopitelný a dobrý...

mulis
05. 10. 2000
Dát tip
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDobrý

Saša
05. 10. 2000
Dát tip
:c) Příjemná, úsměvná, ... řekl bych blbůstka, ale určitě se najdou tací, co mě budou kamenovat :c))) - nebojte, řídím se příslovím :"Kdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem" (nejlépe řádně tvrdou patkou :c))) ) Líbí se mi tvoje úlety ... Saša

Falka
05. 10. 2000
Dát tip
Něco se mi líbí, jen ty bomby a zvířátka už bych být tebou nechala na pokoji :o))) První dvě sloky jsou dost dobrý.

Tynic
05. 10. 2000
Dát tip
Já jsem se teda musel smát...:o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru