Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodiny

28. 09. 2004
15
0
7140
Autor
Lancelott

Tak tohle vyplodila moje Nicol:o)

Nicol: Jdou ty hodiny správně?

 

Já: To nejsou hodiny, ale barometr.

 

Nicol: A jde?

 

Já: Ano, jde.

 

Nicol: Tak kolik je teda hodin?

 

 


Madlen
28. 11. 2004
Dát tip
Bombice ... ženská no :o)

Nicol se nemusí zlobit, neb svým výrokem potěšila ucho piští... :)

KayTee
22. 10. 2004
Dát tip
k*

andromeda
13. 10. 2004
Dát tip
-spís blbustka - tip

StvN
04. 10. 2004
Dát tip
I tací jsou mezi námi.

Zbora
04. 10. 2004
Dát tip
To je těžký, prostě jí příště o takových věcech neříkej. Cítí se zneužita a zesměšněna, zkus jí přesvědčit, že Ti naopak přišlo velmi zajímavé a vyjímečné jak přemýšlí a nikoli hloupé nebo směšné, a že právě pro tu zajímavost si to sem dal...ne pro pobavení. "nemohla přeci vědět, že barometr neměří hodiny, když je jim tak podobný." Ale už je asi pozdě viď? Tak se můžeš omluvit, ale jestli je tvrdohlavá, jakože asi je, nedělal bych to, aby si nezvykla, že je vždy vše po jejím.

Candy
03. 10. 2004
Dát tip
Taková roztomilá neznalost nebo neuvědomění...

Debbi
02. 10. 2004
Dát tip
...Nikol, no tak. To, že o tom co říkáš Lancelott přemýšlí...a přemýšlí, jinak to sem nedává...znamená pro Tebe plus. Neber to jako mínus, protože by se mohlo stát, že se bude bát Tvého "hněvu" a přemýšlet přestane... Věř mi, ano? ...tak nevím, jestli se k Nikol tahle rada dostane...a doufám, že když ano, nebudu já za svoje slova její "nepřítel"... Byli bychom potom s Lancelottem dva, kteří nebyli správně pochopeni...

Rumco
02. 10. 2004
Dát tip
jo i tom je zivot

Zbora
01. 10. 2004
Dát tip
Rumco a Debbi: Umíněnost je vlastnost, která nemá nic společného s jedinečností a už vůbec ne s inteligencí. Navíc co je jedinečnost? Vzásadě je jedinečný každý jedinec. Pokud nesouhlasíte můžu Vám poslat odkazy na inkriminované publikace. Navíc jsem to nemyslel ani trošku špatně, naopak. Tak prosím nenavážet se. Díky. Nedá mi to..... Debbi: O jakých dvou věcech najednou? Debbi: Nechápu? Debbi: Dítě je schopno vnímat a vytvářet dvojsmysly až v dost pozdním věku. Nebo si si myslela, že otázkou "a jde", a odpovědí na ní, uspokojila potřebu přijetí nové informace týkající se barometru a otázkou "tak kolik je hodin" se vrátila k primárnímu zájmu? Debbi: Jsi feministka? Debbi: Dokážu docela dobře vysvětlit proč namám rád feministky. Lancelott: moc se omlouvám, že jsem zatížil Tvůj příjemný příspěvek tak ošklivým textem.

Debbi
01. 10. 2004
Dát tip
Zboro...přesně jsi to vystihl v odstavci "Nebo si si myslela"... feministka nejsem... odpůrce feministek chápu, obvzláště jsou-li to muži... Jen doufám, že jsem si tímto neřekla o další "pitvu" řečeného...

Zbora
01. 10. 2004
Dát tip
Ne, fajn.

Lancelott
01. 10. 2004
Dát tip
Nicol se za to teď na mě zlobí...vysvětlete jí prosím, že se nemá zlobit, že jsem to nemyslel špatně:o( Zbora: hlavně v tvou psychologii teď doufám...

pozorovatel
01. 10. 2004
Dát tip
Nicol, nezlob se na Lancelotta. On si z tebe srandu dělat nechtěl... (jsem ti ale moc nepomohl, co...) Já už řekl a i napsal mnohem větší kraviny... Jenom teď přemýšlím, jestli se dá z tlaku spočítat čas... hmmm, vzhledem k očekávaným velkým změnách ve fyzice (a tedy i jinde-nevím, kde všude ještě) je možná věta Nicoly geniální!

pozorovatel
01. 10. 2004
Dát tip
"změnám" je správně. ...já o psaní kravin a hned jednu napíšu..:-))

Lancelott
30. 09. 2004
Dát tip
Zbora: velikou umíněnost:o) Rumco: Je jedinečná!!:o) Debbi: Je inteligentní:o)) All: Děkuji za připomínky. Jsem rád, že se líbí:o)

Waawe
30. 09. 2004
Dát tip
:))) t* m.

Rumco
29. 09. 2004
Dát tip
no, ale Nikol muze mit jine prednosti a v nich muze byt jedinecna...

Debbi
29. 09. 2004
Dát tip
Nikol jen mohla mluvit o dvou věcech najednou...to my ženy umíme. To nesouvisí s "inteligencí"....jasný?

Hanca
29. 09. 2004
Dát tip
Takový příjemný vtípek a tip

Dash_707
29. 09. 2004
Dát tip
:o)

isabell
29. 09. 2004
Dát tip
to bylo pěkné a milé:)*

vesuvanka
28. 09. 2004
Dát tip
Takový správný školní vtip

kassiope
28. 09. 2004
Dát tip
Hustý :o)*

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
:)))) Barometr přeci počítá panáky v baru... vysvětli jí to, prosím tě.

Anomis
28. 09. 2004
Dát tip
;o)*t

Mila_cik
28. 09. 2004
Dát tip
Souhlsím...školní vTip...:-)

Zbora
28. 09. 2004
Dát tip
Namísto "Co je to barometr" otázka "a jde" značí v povaze jistou umíněnost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru