Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohlaví

Výběr: Dero, rebecca13
29. 09. 2004
57
17
16531
Autor
Vaud

Konečně jsem napsal něco s pikantním názvem!

Karel Novák byl postarší alkoholik. Takovej ten ušmudlanej s červeným nosem a žilkami ve tvářích. Teď měl deprese, bolesti hlavy a Známou známé našeho primáře. Ležel… vlastně seděl u mě na pokoji. Kýval nohama. A byl smutnej. Z nějakého důvodu se náš primář domníval, že ho rozveselí několik odborných vyšetření a hadice zastrčené hluboko v tělesných otvorech. Pan Novák na všechna ta vyšetření pokorně chodil, a když přišel zpátky, tak zas smutně seděl na posteli.  A kýval nohama. Známá známé byla zdravotnice a zároveň nastávající smutného pana Nováka.  Úzkostlivě sledovala průběh léčby a vždy kategoricky odmítala možnost, že by se mohla o lásku pana Nováka dělit se Spojenými pivovary a sodovkárnami. „Musí přece existovat jiné vysvětlení! Kája alkohol skoro nepije!“ Každý výsledek jsme společně pečlivě prostudovali. Dokonce jsme zvažovali, že bolesti hlavy a skleslost pana Nováka jsou dány otravou oxidem uhelnatým. Známá známé to četla v jedné detektivce a odpůrkyně byla všehoschopná megera.  

        

         Nakonec jsme se domluvili, že smutný Novák podstoupí ještě neurologické vyšetření a EEG. Při EEG se na hlavu přilepí dráty. Proud se nepouští, ale snímá. Brnkačka. Novák se vrátil ještě skleslejší. Seděl na posteli s papírem z vyšetření v ruce a nohama kýval ještě o oktávu smutněji. „Jak to tam mohli napsat? Vždyť mě TAM ani  nevyšetřovali!“ Když jsem si přečetl zprávu z EEG, tak jsem pochopil. Musel jsem vyběhnout ven na chodbu, abych ho nepoprskal smíchy.

 

Zpráva byla v záhlaví psána zvláštní směsicí Angličtiny a Češtiny. Název kolonky byl vždy v Češtině a do ní se vyplňoval v počítači předvolený anglický text.  U jména nebyl problém, protože tam předvolba nebyla a stálo tam hrdě česky Karel Novak, jen bez háčků a čárek. Další řádek byl nadepsán opět česky „rasa“ a anglická předvolba pro drtivou většinu Nováků zní „Caucasian“ – typ Kavkazský neboli běloch. Kámen úrazu byl až v řádku třetím:  „pohlavi“. Tady anglická předvolba umožňovala pouze dvě varianty: „female“ – žena nebo pro Nováka mnohem méně lichotivé „male“.  Ukázali byste své nastávající lékařské potvrzení, které říká „pohlavi male“??! A pak, že na velikosti nezáleží! Možná ho víc deprimovalo, že se na to přišlo až při vyšetření mozku. Protože „pohlavi male“ je často pouze stav mysli... Nebo ne?


17 názorů

Vaud
19. 11. 2009
Dát tip
diky :-) to je jedna z mych prvnich veci na Pismoni :-)

kjkszpj2
19. 11. 2009
Dát tip
TIP

Robinia
16. 09. 2009
Dát tip
:-)

Vaud
24. 11. 2008
Dát tip
fejeton je sice jako bouillon, ale pro tady ve Spanelsku jsme zastanci volneho vykladu pravidel, at uz se to tyka cehokoliv... :-)

Tak tohle je tzv. časovaná bomba. A k té formě - vždycky jsem si myslel, že fejeton pochází z Francouzštiny a píše se "feuilletton", podle vzoru "bouillon".

Vaud
06. 11. 2008
Dát tip
zase jsem rád

Zas jsem se musela smát,dobré,TIP

Vaud
30. 10. 2008
Dát tip
tohle je moje klasika :-))

Oldjerry
30. 10. 2008
Dát tip
S chutí dávám sedmačtyřicátý tipenec

Vaud
23. 08. 2008
Dát tip
no, toto trvalo :-)

FunThomas
23. 08. 2008
Dát tip
není zač :-D (dokonce jsi už v mých oblíbených :-D )

Vaud
23. 08. 2008
Dát tip
dííííík!

FunThomas
23. 08. 2008
Dát tip
tip za pointu *

Augustus
14. 04. 2008
Dát tip
Skvělá povídka! Škoda jen, že to není fejeton. Každopádně dávám TIP!

hm, nie zlé...ale, nie ani také úchvatné...;) ale aj tak dík...;)

Kaderas
09. 04. 2006
Dát tip
*

kgirl
05. 01. 2006
Dát tip
Great story:))))Chudák pan Novak,....heheh....

Vaud
05. 01. 2006
Dát tip
;-)) díkes kgirl ;-))

Vaud
27. 10. 2005
Dát tip
díky ;-))

Milly
25. 10. 2005
Dát tip
Velkej -t- :-)))

Smeesheck
24. 08. 2005
Dát tip
male....:o) tip

Toxman
18. 05. 2005
Dát tip
:))* A že ty mašiny nenaučej taky latinsky (jen ať je s nima větší sranda). Sovětské stroje si zase třeba píšou tou svou abučkou a japonské či čínské nestačí ani výrobce plnit balíčkovaným čajem (příp. rýží), kolik jej spotřebují na vytištění té obrázkové sedliny ;o)) No ještě, že se dnes už moc nepoužívá uzlové písmo... i když chápu že by to mohlo ekonomicky pozvednout, kdysi vcelku slušné, české (tkalcovské) stavy - tiskárny jsou totiž stále potřeba :))

pikacu
08. 05. 2005
Dát tip
jj .. výborný t* klub

Brosqička
16. 03. 2005
Dát tip
ha ha ha !!! :o) Super, TIP

Dolente
12. 03. 2005
Dát tip
Supr! :o)) t* + avi: Dande, tohle by se ti mohlo líbit, si myslim :o))

Vaud
12. 03. 2005
Dát tip
Dolente - zkus Sorry vole error nebo Varle - ty jsou taky celkem vtipný :-) Jinak díky!

Vaud
11. 03. 2005
Dát tip
Ďk! :-))

_Psyché_
06. 03. 2005
Dát tip
chuďátko :o))) (tak jo, dík *)

Šminka
12. 02. 2005
Dát tip
:-)))))) *

Markel
17. 01. 2005
Dát tip
Čtivá legračenka - T

Shellinka
10. 12. 2004
Dát tip
!!! ***

Sicktrain
24. 11. 2004
Dát tip
tipanec!

podezdívka
24. 11. 2004
Dát tip
Zase výborný***

Kimísek
24. 11. 2004
Dát tip
SUPER!!! Jak Tě to napadlo? :o))) tip*

zajimas ma. citam dalej:)*

avi opiate

andromeda
02. 11. 2004
Dát tip
Taky dobrý!!! Urcite TIP Az si budu chtít zlepsit náladu, urcite si prectu zas neco od tebe

Vaud
20. 10. 2004
Dát tip
Swandrow: jsou tam i podceněné kusy! Ale radost mám!

kawa
04. 10. 2004
Dát tip
:-)) dám si Vás do oblíbených, doktore *

Zbyhoň
03. 10. 2004
Dát tip
Jyřýčku: Co je špatného na slově "pofiderní"? Francouzsky neumím a rád se poučím...

a2a2a
03. 10. 2004
Dát tip
Nějak mi to uniklo, tak dodatečně, líbí se mi, opět vtipné, dobře psané, bezvadný prvek z těma klimbajícíma nohama, který ten fejeton tak pěkně spojuje i graduje - tip

Yossarian
03. 10. 2004
Dát tip
já bych to sice do klubu nedával, protože tam myslím patří hlavně fejetony-"klasikofky" nicméně napsané je to dobře, a konec ani lepší být nemohl, takže dokonce ani neremcám :-) tip

Vaud
02. 10. 2004
Dát tip
Tohle hravě přebiju. Víš jaký idom Frantíky nejvíc rozhodil?? Spát po širákem (Chiracem)!!!

j_i_r_i_k
01. 10. 2004
Dát tip
Vaud: Díky za uklidnění, už jsem se začínal bát, že se mi v hlavičce skutečně smíchaly pojmy :)...


Vaud
01. 10. 2004
Dát tip
Ad BG: koukám se do seznamu čtenářů, abych věděl, jestli jsi to četl a co na říkáš. Já jsem nadšenej z těch Tvých "pravých fejetonů" a těším se na Tvé postřehy! Díky všem! Máš taky pravdu, že vše se mění.. Dnes jsem mluvil se svou francouzskou částí rodiny. Říkal jsem, že jsem napsal pár fejetonů. Nastalo trochu zděšení. Fejeton znamená ve Francouzštině telenovela :-) A nejen to - šansoniér je podle nich třeba Bubílková - politická satira a nikdo z Francouzů netušil, co je to PF 2004... Vodkud ty slova taháme?

zelva
30. 09. 2004
Dát tip
Trochu moc vyšetření, ale konec dost dobrý. Docela mě to pobavilo, protože ono nejde někdy dělat nic jiného, než se smát.

Waawe
30. 09. 2004
Dát tip
další skvělá věcička... jakože nic a nic...a potom výbuch...výbuch smíchu... pěkné to píšeš:))) t* m.

j_i_r_i_k
30. 09. 2004
Dát tip
:))) Dobré je to, moc dobré... Ale přesto, slibuju, že už naposled - je to fejeton? Po přečtení Tvých dílek jsem nabyl dojmu, že mám o tomto pojmu asi značně zkreslenou představu... A jsem z toho v mírné depresi... Ještě že ji Tvá dílka vzápětí rozhánějí :)...

Vaud
30. 09. 2004
Dát tip
Ad j_i_r_i_k: Máš pravdu. Není! Vím to. Ale... napsal to zapřísáhlý fejetonista (teda dokud mne z klubu fejetonistů nevyobcují za nedodržení formy) a co jiného by mohlo být produktem fejetonisty než fejeton (mlíkaře mlíko, pekaře pečivo..). A jsem rád, že to žereš(te). Snad Tě někdy přesvědčím fejetonem!

StvN
30. 09. 2004
Dát tip
Výborné zakončení.

romi
29. 09. 2004
Dát tip
zajímavé

Rumco
29. 09. 2004
Dát tip
dobre jsem se pobavil, diky *

Dash_707
29. 09. 2004
Dát tip
:o)))

Noe1
29. 09. 2004
Dát tip
:-)))))))))))))))))) *t nádherná pointa :-))))

nounejm
29. 09. 2004
Dát tip
:-))))) hezký *

Olivia
29. 09. 2004
Dát tip
Chachá...směju se dost nahlas, povedené....ještě k tomu se takhle jmenuje čtvrtina mých příbuzných... :o)

FLO
29. 09. 2004
Dát tip
výborně napsaný.*

Dero
29. 09. 2004
Dát tip
Geniální pointa. .. .:o)) *v

stromovka
29. 09. 2004
Dát tip
:))) ***

Katariina
29. 09. 2004
Dát tip
Skvělé! Ráda tě čtu. :-) *

Craerassy
29. 09. 2004
Dát tip
no..někdy to je i stav těla:-)))) tip a avi, čímž opravdu nechci nic naznačit:-))))

Vomáčka a nářez na konec. Tohle miluju! Tip

Flammea
29. 09. 2004
Dát tip
Super:)))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru