Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Norbert, Nina, Nikola

05. 10. 2004
6
0
2351
Autor
kramny

Norbert, Nina, Nikola.

Náš Norbert nosil norka. Nebyl nezávislý ni nudný, nýbrž nedůvěřivý. Neholdoval nikotinu, nicméně někdy nám nalil Napoleona. Na návštěvě nesnášel nemravy. Např. Ninu.

Nina, Nina... Nevěstinec noha. Nebyla nezkušená, nikoliv. Nina nás nesnášela, neboť Norbert Ninu nominoval na nevěstinku našeho náměstí. Nic naplat. Nezbývalo než nic nepodnikat.

Náhle Nina nadnesla: "Norberte nečum na nohy! Nečum na nic, nezbedo! Nesnáším násilníka Norberta, no". Nevzlykala, nýbrž nadávala.

Naše Nina. Naše Nina. Naštvaná na Norberta.

Nic nebylo, než Norbert naznačil: "Nino. Nemám nic, nemám na nového norka, nemám na nakládačky, nemám na noviny, nemám na nové nohy".

"Nepruď Norberte!"

Nikdo netušil, Norbert nelhal. Norbert nemá nohy!

"Norberte nebuď neomalený. Neukazuj nám neexistující nohy!" No nic.

Nakonec nebylo nic. Norbert neodešel, neměl nohy, Nina nic neříkala – Norbert nemá nohy, nicota nepominula.

"Norberte!" neunesla Nina nápor nervů. "Nemám na nové nohy."

"Nino, nelži", nadával Norbert .

"Nezkoušej natáčky! Nebuď nomád! Norberte" – nadávala Nina.

Náhle neaktivní Nikola naznačila:

"Nabalzámujeme Nininy nohy!"

"Neblbněte Nikolo. Nemůžu nosit nohy Niny!"

"Norberte nevyrušuj."

"Nabalzámujeme nohy no."

"Nemožné" - nadnesla Nina.

Náhle Nikola nezvládla nával nových novinek, neadekvátně napadla na nůž.

Nina na Nikolu: „Nikolo!“

Norbert na Ninu: „Nino, neopouštěj Norberta, nemám nikoho".

"Norberte nesmíš naříkat. Nemůžeme nechat Nikolu na noži, notabene na novém noži. No ne?" Norbert napomohl Nině.

"Nikolo neumírej!" Nina neunesla nápor nervů napodruhé, nadzvedla nový nůž, nabodla nic netušícího norka na Norbertovi. Nakonec nabodla nožem nektarínku, nakousla nektarínku, nechala nůž nožem, naskočila na něj.....

Nicota. Nenávratno. Norbert nemá nohy, Nina nevěstinka, Nikola nudná, neaktivní.

Nekonečné nic.

Nashle.


Krpoň
14. 03. 2005
Dát tip
Nejlepší je to s tou nektarínkou a notabene na novém noži.*

Elyn
07. 10. 2004
Dát tip
kouknou k Yfče....

kramny
07. 10. 2004
Dát tip
dekovat za reakce všem. moc potesit Elyn: znám Yfču i její výplody na jedno písmeno...

klukbuk
05. 10. 2004
Dát tip
Posílám tip. Jsi opravdu dobrý. :)

MKbaby
05. 10. 2004
Dát tip
Jéé, to je prima bejkárna! *tip :))

ssaamm
05. 10. 2004
Dát tip
prima*****

wazzup
05. 10. 2004
Dát tip
no naprosto neotřelý! neshledavám nedostatky:) ... já nevysmyslím ani dvě věty natož tohle.. dobrý! tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru