Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čekací

05. 10. 2004
12
0
8862

takový dnešní chvilkový..no cosi..a ja nefím a tak se ptam vás mých drahých co vy na to:*)

Až teď vím že čekám

a stejně nepříjde

Kostka se neposune trávou

Neobejme

Jen se tak válela

Pak srdce prozradilo čekání

Prsty ryju v trávě

Balím se do listí

Jenže stejně nepříjde

A tak čekám


Bacil
01. 12. 2004
Dát tip
Tak to je úúúúúúúúžasná zpráva! :-))))))))))

tahle byla takova ustyskana a naivni ale zustal mi alespon kousek smyslu pro realitu...vyjimecne:*))))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
Kousek občas není k zahození... ale nesmí ho být moc :-))

on vetsinou prave neni ani ten kousek a pak se pracne hleda...

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
No jo... ale nesmí se s tím hledáním přestat. (BTW, to se někdy stane, že se kousek nemůže najít, když ho někdo zapomene dát do bedny ;-)) )

ten rekvizitar...:*))))))))...jenze hledani je narocne spotrebovava to energii a kdyz hroch nema cas jist tak je ji zoufale malo:*))))

Bacil
30. 11. 2004
Dát tip
Ovšem čas se najíst je vedle kousku smyslu pro realitu další položkou, kterou je potřeba si najít :-))

povedlo see:*)))))))

Bacil
23. 11. 2004
Dát tip
Tahle se mi moc líbí.

tohle jeste nebyla uplne podzimni...ale smutna malinko byla noo:*))dikyyy

TAM
09. 11. 2004
Dát tip
Raději kvetu na jarních loukách, podzimní mne rozesmutní. Tip

Candy
07. 11. 2004
Dát tip
Pak srdce prozradilo čekání Prsty ryju v trávě Balím se do listí ...*

art: asi budu ono je to pohodlnejsi:*)))))))) Candy: diky madaaaam

a muzu ti verit ze mas pravdu?:*)))))

arthamir
04. 11. 2004
Dát tip
můžeš :-)

nooo kez by zatim se asi stava vecne cekani na neco mou obvyklou cinnosti:*))))a tak snad se vyplati:*)))))

arthamir
02. 11. 2004
Dát tip
jednou určitě... :-)

cekam...stale...a stale nefiiim

arthamir
31. 10. 2004
Dát tip
no neboj, nebudeš určitě čekat donekonečna - to by z tebe pak byla čekanka učekaná :-)

arthamir
30. 10. 2004
Dát tip
? čekáš a nebo jsi v očekávání? :-))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
a kdyz pritom nekdo premysli, co tim chce autor rict, tak vymysli uplne neco jinyho. proto poezii nemam rad.(krome tve, ze jo)

no a je tak spatne kdyz clovek vymysli uplne neco jineho nez chtel sdelit samotny autor???...copak ti to nemuze i tak dat neco hodnotneho?

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
Ne, spatne to neni. muze, ale mne se obvykle nad tim nechce premyslet...:-(

a vsak proc to nutne chtit pochopit uplne stejne to se stejne v podstate nemuze povedst:*)))))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
to je ovšem pravda. třeba takový "Co tím chtěl básník říci" je docela blbý, protože pod tím může každej pochopit něco jinýho...-)

no dyt...to je fono:*)))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
a pak ve skole jsou ucitele presvedceni, ze oni jedini maj pravdu a dokud k tomu chudaci studenti nedojdou, tak se jim to nelibi.achjo.:-)

esteze po me nikdo nic takovyho nechce:*))))

ondrech
24. 10. 2004
Dát tip
po mne zatim taky nikdo. ale kamaradky povidaly...:-)))

toz ja voboje dyz sme na ty Morave:*))))))) a mam novou zpravu puntik se opet pretransformoval na kostku:*)))))

ondrech
23. 10. 2004
Dát tip
na co ty nemyslis.

cista pravda a realita:*)))))

ondrech
23. 10. 2004
Dát tip
no jo, to ale v poezii nejde.

de...a docela lehko:*))))))))reknes presne to co je a stejne ti treba nikdo nerozumi...

dikyyy:*))))))))neposunula se ale ted jdu s puntikem na pivo:*)))))))

ondrech
13. 10. 2004
Dát tip
na pivo? OCh, já radši vínko, když sme na tý moravě, že?:*)

ondrech
11. 10. 2004
Dát tip
kostka se neposune travou - to mě zase dostalo. skvělý, hrochu!!!!!!!!!!:-)))))***

:*))))))tak se zas culim...jojo antika...zboznuju antickou filosofii...a vubec i v celem umeni tam vznikly ty hlavni dulezite zaklady a nekdy vlastne skoro vsecko a my uz jsme toho nestacili vytvorit moc noveho:*)) zadna zmena nicku...kazdej vi ze sem krasna uzasna a dokonala:*)))))))a carodejnice:*)))takze zapalovat nebudu to bych palila i sama sebe:*))))))))tobe tez kouzelny vikend ja ho asi stravim ucenim a batikovanim :*))))))))

dekuji za ucast:*)))) Eilil: neni je mi blaznivo:*)))))to bylo jen chvilkove smutnoo:*))) Movsar: ty ne ...na tebe sem necekala:*)))))))))) Andulka: diky za dlouhy proslov..usmivala jsem se neboj a obcas si kyvla...jenze ted to byla jen otazka okamziku..v tomhle dilku a ja cekala a moc chtela videt jednoho urciteho clovicka a on neprisel a ja citila ze proste dnes neprijde...byl v tom jen ten chvilkovy smutek zadne vzdavani ani nic zoufale negativistickeho neboj ja sem celekm optimistka nebo spis jeste idealistka a naivka:*)))priserna kombinace kolegyne upalena:*))))))))) Seregil: dikyyy Nicollette: i tobe diky me se taky trosku zda:*) tulen: ber to jako zapis chvilky nalady ne jako nejaky muj svetonazor:*)))presne tak to bylo...

Andulka
08. 10. 2004
Dát tip
ty si mi pripomnela...jednou jsem psala esej na tohle tema.....bozicku to uz je let....:-) hruza jak to leti...:-) no a pointa byla jak je to napsany.....ze je ok...kdyz ti hrdina place, hrdina nevi co apod.....protoze celkove z ty basne, z toho dilka vime.....ze hrdina je ten spravny ....statecny, chytry atd.... Ze chyba je ....ze kdyz v dilku nechame hrdinu plakat na sebou a konec....neukazeme ho ctenari taky z jinych stran......Moje esej vychazel z antiky....a jeji literatury......ale podle me se to da vsechno aplikovat na umeni co prislo vsechno po tom......Ale to ti sem pisu jen tak pro zajimavost....zes mi to to svou odpovedi pripomnela...:-) P.S. Mas pravdu, v prologu mas napsany jak to brat....jenze....jenze uz mas na Pismaku svoje jmeno...:-) takze kazdy to dilko tvoje mnou hodnoceno jako doopravdicka basen....se vsim vsudy....:-) ..navic jsem zbrkla a prolog jsem preskodcila...:-) budiz mi omluvou...:-) Krasny vikend, hrosiku. Jo a taky by sis mela zmenit nick....treba tehotne_krasnej_hroch......anebo.....hrosi_kuze_vsechno_zmuze.....nebo mila_krasna_hrosice......vis...aby z tveho nicku vynikl ten feminismus....ktereho je v tobe tak plno...:-)* ( Jeste pode mnou tu hranici nezapaluj...:-)))) Uz jsem ti poprala hezky vikend?

Danny
07. 10. 2004
Dát tip
....*

chloor
06. 10. 2004
Dát tip
souhlasím s Vesuvankou a dávám TiP

tuleň
06. 10. 2004
Dát tip
na můj vkus trochu moc negativistické, ale něco to v sobě má... taky myslím, že přijde, i když musím přiznat, že ve svém případě už o tom taky leckdy pochybuju :^(

Zbora
05. 10. 2004
Dát tip
hezká.t.

poorboy
05. 10. 2004
Dát tip
Jako chvilkový hezký...teda až na to nepřÍÍjde...

Zbora : diky...ja prave ani nevim jestli se me samotne libi a jestli sem s ni spokojena aspon trosku tak se hlavne ptam:*)))

noo neprisel:*(...ale hroch to vedel takze to nemrzelo:*)))))

Zbora
05. 10. 2004
Dát tip
Jo, je taková úzkostně melancholická a působivá.

cha...to zni lip...noo jo pomerne tim padem vystihuje moji naladu dyz sme to psala...:*))))to sem rada:*)))

Eilil
05. 10. 2004
Dát tip
hezounká.. ..je Ti ještě smutno Hroší??? tipek

Movsar
05. 10. 2004
Dát tip
já příjdu..já příjdu!

pozorovatel
05. 10. 2004
Dát tip
Hezky se balíš do listí* Nepřijde, opravdu nepříjde jako že kostka neobjímá...:)))

aramis
05. 10. 2004
Dát tip
my pridem... my pridem... :))) *

Andulka
05. 10. 2004
Dát tip
hm hm hm...je to moc fajn.....Me se jen moc nelibi....vis, ze to predem vzdavas, ze se sama schazujes.....Vis, me by se to libilo desne moc, kdyby se tomu malicko zmenil nadech.....Ja vim , ze prijdes.....jednou prijdes....jednou to prijit musim.....a ja si v klidu pockam.....fajn, trochu mam pochyby jestli dneska prijdes....ale ma vira, ze prijdes je tak silna.....ze vim, ze prijdes....:-) VIs co tim myslim:-) Protoze at v zivote cekame na cokoliv, na koholiv, pokud silne v to verime tak se stane...ne treba zitra, nekdy to trva i leta, ale v pravy cas se to stane...:-)...Tady v ty basni uz to predem vzdavas...jenom si rikas...co kdyby. To je jako neverit ze muzu vyhrat ve Sportce, ale kupovat si ticket....co kdyby. I kdyz to dela 90% naroda, neznamena to, ze je to nutne spravna cesta. Boze, ja fakt musela nekdy v nejakym minulym zivote kazat nekde, nez me upalili...:-)))))) Neber me moc vazne..:-)

Seregil
05. 10. 2004
Dát tip
... moc pěkná....*t

Seregil
05. 10. 2004
Dát tip
a klub...

Nicollette
05. 10. 2004
Dát tip
jo to se mi líbí jak se Andulka vždycky rozepíše:) taková nijaká

Barny
05. 10. 2004
Dát tip
ale přijde sestřulko přijde věř tomu:-))))

vesuvanka
05. 10. 2004
Dát tip
Pak srdce prozradilo čekání Prsty ryju v trávě Balím se do listí Jenže stejně nepříjde A tak čekám Taková tichá melancholie, pěkně napsaná.... TIP a já myslím, že přijde....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru