Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

List riaditeľovi Zemegule

06. 10. 2004
2
0
1677
Autor
TommyBoy

A možno by som to mohol vykrikovať z okna...

No nazdar, nazdar,

jak se vede? Jak se máš? Jak Ti dupou králíci? Jak Ti to jde?

Hej, hej, nijakú paniku, vydýchaj sa! Ani náhodou som neopustil pozorovateľskú zónu
Európa II. kategórie, Slovensko II. kategórie (ďalej len skrátene EUIISVKII) mne pridelenú, len som toť nedávno stretol kolegu hen odvedľa... a vieš ako to chodí s tými cudzími jazykmi... len sa na teba lepia a lepia...

Úvodom môjho krátkeho listu Ťa chcem čo najsrdečnejšie pozdraviť a zároveň sa ospravedlniť, že mi napísanie tejto správy trvalo takú dobu. Ale keby si to tu videl, pochopil by si... ten Černobyľ si odhadol predsa len správne, má to následky skoro všade... Ale po poriadku.

Takže Oficiálna správa pozorovateľa č. 1 zo zóny EUIISVKII pre rasu Homo 2x sapiens, typ prevažne kaukazský, povaha strašná a návrhy na opravu konštrukčných predpisov pre danú oblasť a rasu, časť prvá, možno nie posledná.

1. Navrhujem pridať tretie oko a zdvojnásobiť koeficient zdvorilosti. Tí ľudia fakt nevedia, čo robia, a hlavne nevidia, kam stúpajú, a ešte im to je jedno!!! Týka sa to najmä osôb pohlavia ženského, vekom po päťdesiatke. Uznávam, že chodidlá mám nadrozmerné (na to som nakoniec upozorňoval už pri vysielaní!!), ale to nie je dôvod, aby mi po nich dupal
i, a to hlavne v MHD. Ale keby to, ale ony sa tvária, že nič! Pôvodne aplikované riešenie zahulákať "Búúúú, ty stará krava! Keď už nepozeráš, kam stúpaš, tak sa aspoň potom ospravedlni! To ja mladý mám učiť starú slušnosťi?? No Sodoma Gomora!" sa neosvedčila hlavne pre formuláciu Sodoma Gomora, ktorá má zrejme netušený, ale strašne urážajúci význam (Poznámka: Zrejme to má niečo spoločné s bežne praktizovanými nedeľnými rituálmi. Vec je predmetom vyšetrovania).

2. Navrhujem radikálne obmedziť produkciu typov VSI (very sensitive) a VSII (very sensible) a celkom zastaviť produkciu kombinovaného typu VSaS (very sensitive and sensible - na to sme tu nakoniec my). Medzi ľudmi to nemá žiadne uplatnenie, pretože v kombinácii s bežnými vlastnosťami ako zaťatosť, arog
ancia a podobne z toho vznikajú hybridy, z ktorých mi je na zaplakanie. Celkom rozumný chalan hodí všetko za hlavu a ide do Škodovky makať ku výrobnému pásu, pretože zúri na otca, lebo si myslí, že má radšej jeho sestru. Jedenásť rokov sa nerozprávajú, ale takýmito hrdinskými skutkami si dokazujú, kto je lepší... Len mi nehovor, že takto vyzerajú veci, čo idú podľa plánu! To si vyžaduje zásah a budem na to tvrdo tlačiť, s tým rátaj.

3. Navrhujem, aby sa celkom vynechala fáza "rast & dospievanie" a hotové d
ospelé bytosti padali napríklad zo stromov. Zrejme by to vyriešilo komplikované "rituálne tančeky" okolo hľadania ideálne pasujúcich genetických informácii, a zároveň by sa zabránilo mnohým nepríjemným udalostiam, ako je hľadanie zmyslu života, depresia, pocit otupenia, návaly nezvládnuteľnej beznádeje a nuda. Je to na nevydržanie sledovať bandu mladých ľudí, ktorí majú pred sebou toľko možností, ako sedia na lavičke, pľujú a vytriasajú vrecká, aby vyzbierali drobné na krabicové víno (#@$#^# $%$^!!! aj s krabicovým vínom, btw.). Fakt "fasa" život... nemohli by sa im pridať navyše nejaké receptory na rozoznávanie produktívnej a neproduktívnej činnosti?

Zatiaľ toľko. Pokračovanie bude možno nasledovať.

Tak sa teda maj, opatruj sa a zamysli sa nad mojimi náv
rhmi. Keď mi to časovo a priestorovo vyjde, tak sa zastavím a rozoberieme
to bližšie.

S pozdravom

verný poskok číslo 1 zóny EUIISVKII


papouch
06. 10. 2004
Dát tip
jooo to je parrádní :-) píp :>

poorboy
06. 10. 2004
Dát tip
Dobrý! Jenom k bodu 3 bych poznamenal, že pokud jenom "pľujú a vytriasajú vrecká", tak je to ešte v poriadku....u nás v Praze se na člověka vrhnou, zahrnou ho svou specifickou svou vůni a ty drobné pak vymáhají, promiňte mi to slovo, žebrotou....Ad krabicové víno - (#@$#^# $%$^!!! - ale urychleně! :)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru