Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé Čechy

11. 10. 2000
3
0
4519
Autor
racek

Aktuální i věčná jako věčnost, mým láskám, které se všechny do toho prostoru vejdou.

Čechy jsou malá země: tak dobře ložená jak ženský klín. Takova poloha! Mnozí nám závidí. Nahoře Setuza a dole Temelín... 10.10.2000
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
hmm, já su z Moravy a můj vztah k Čechám je znašně rozporný ... takže jdu dál ;o)))

racek
08. 01. 2001
Dát tip
Už jsem to vysvětlovala. Nemyslela jsem Čechy jen jako historickou zemi, moho lásek bylo žilo i na Moravě, myslela jsem to jako celou zemi, ale přeci nebudu rozepisovat všechny historické země. Až mě napadne něco o Moravě, zase vynechám Čechy jako takové, nebudou-li se hodit.

Sadaf
17. 10. 2000
Dát tip
No vidíš, už jsem Tě jednou četl ale asi mě nenapadlo se po Tobě podívat více...což tedy nyní napravuji...

Merle
16. 10. 2000
Dát tip
Albireo: to co ti říkám není pravidlo, jen doporučení, jak to vnímají čtenáři (aspoň většina). Já sem dávám jedno týdně, a to mi přijde akorát... Cadodej: tak to mi radsi ani nerikej... :-)))

Merle
13. 10. 2000
Dát tip
Albireo: jen to v záchvatu sdělnosti nepřežeň... myslím, že víc než jedno dílko denně už není přínosné. Už i ta každodennost je slabší...

Albireo
13. 10. 2000
Dát tip
Merle: v pravidlech Písmáka se mluví o max. 2 příspěvcích denně. To dodržuji, jenom jednou došlo k omylu, protože Racek si týž den poslal příspěvek také sám.

Carodej
13. 10. 2000
Dát tip
Jé, maximálně dva denně? No to ani nevím:-)

Merle
12. 10. 2000
Dát tip
dobré... Caroděj chtěl říct, že si to měla dát do blbůstek

Albireo
12. 10. 2000
Dát tip
Carodej, Merle: Za tu kategorii nemůže Racek, ale já. V poslední době Rackovi dávám její básničky na Písmáka já (a mám jich od ní v zásobě spousty, takže se máte ještě na co těšit).

PetrViP
12. 10. 2000
Dát tip
chvála ti, Albireo!

Sadaf
11. 10. 2000
Dát tip
Pěkné, vtipné, výstižné a aktuální... Takovéhle věci já rád...

Slunce
11. 10. 2000
Dát tip
...já taky

Carodej
11. 10. 2000
Dát tip
Já taky..jen si nejsem jist kategorií, ale ať si:o)

racek
11. 10. 2000
Dát tip
Diky, Carodeji, diky. Co je ad*sico? Racek

JiKo
11. 10. 2000
Dát tip
myslím, že to nevystihuje čechy. A je to moc poplatné dnešku. A Temelín není úplně na jihu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru