Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V DUBLINU

21. 10. 2004
0
0
801
Autor
Piper

Po tříhodinovém čekání na práci u jednoho bistra s Italem, co měl jen telefonní číslo zapsané na zmuchlaném kapesníčku. Nakonec nám samozřejmě stejně nic nesehnali. * Zkratka non EU, odvozeno od dvou vchodů na celnici, jeden je pro EU a druhej pro ostatní ostatní, kde tě 3 hodiny vyslýchají a šacují.

Chlapeček na rohu

 bez šátku, tvarohu,

čeká jen na práci

tu lidskou madraci.

Každodenní aroma dublinského města

Kapesník? Kudy vede cesta?

A každý ten kapesník papírový

má jedno číslo ke sladké legraci.

Kde jsem to skončil? Je tu někde obchod maminek?

 

Černí Irové lemují, kapesníky věnují.

Motají mu obláčky, ty guinessové koláčky

ve výloze smradu a hladu práce pro nikoho

 

O´connelská paráda i irská armáda,

dáte si někdo šálek Irish coffee?

Tak dál jen hledejme, ten svět si motejme,

láska za starosti, život bez radosti.

Ideály smogové z papírových obláčků,

guinessové sny šeptají ti opodál:

„Vypadni, mi tě tu nechceme! Ne jako nEU.“*


Piper
24. 10. 2004
Dát tip
Eh,no...co na to říct?Snad jen díky,pokusíme tento měsíc už mám jen jeden přídávak tak to snad přežijete :-))) To bylo mé já,co se dokáže povznést.Mé cholerické já,by asi reagovalo značně jinak.Ale krotím se,snad jen:Ty se zase nauč(sleeping beuty)konstruktivně kritizovat.Je to zmatečné.Vadí ti pár anglických slovíček,nebo nějaká hrubka?Vložil sem to 2krát či co? Než taková reakce,tak to na mé věci raději vůbec nereaguj. Je vidět,že se máme oba ještě co učit,já jako autor a ty jako redaktor.

Nepromlouvá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru