Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojďme péci písek...

22. 10. 2004
2
0
2115
Autor
UchoVoko

Jen takový povzdech, když si vzpomenu na holky z dětství a představím si je teď, tak teprv vidím, jak ten život letí, něvěříte děti? Tak zavolejte spolužačce s 1. třídy a uvidíte, že už jí nezajímá, kde splašit žvýkačku za kačku, ale že má teď jiné problémy, jako třeba kde vzít plíny a kde na ně vzít, prostě není co závidět, když letí takhle svět. Proto hážu z okna kotvu a zkouším zbrdit čas, kdyby kolem vás letěla, jistě vás zranit nechtěla, a tak se za ní omlouvám a pusinku vám posílám.

Kde jsou holky z pískoviště
co písek pekly s náma
řekly 
                Tak zas příště
                když volala je máma.

 

Asi párky ohřívají

pro své děti,

                    muže,

                Ach jo, co kdo z nás zmůže

 

 

 


Čumák
06. 04. 2006
Dát tip
no nic. a co ty kluci? :o) to by asi bylo doóoost hrozný.

Lotoska
25. 10. 2004
Dát tip
prostě ten čas letí....s ním vyhazujem smetí - vzpomínek :-)

Lihomerka
24. 10. 2004
Dát tip
t* jo to znam, takove to na chvilku, chvilenku, si zase jen hrat a nehledet na cas a starosti :o]

Yasmina
23. 10. 2004
Dát tip
Líbí se mi uvědomění si toho, že čas opravdu neúprosně utíká...je dobrý občas se v to shonu zastavit a zavzpomínat. Jinak dílko samo mě nijak nezaujmulo..

etna
22. 10. 2004
Dát tip
holky z naší školky:/???

kassiope
22. 10. 2004
Dát tip
Přesné, myslela jsem na totéž :o))

Zbora
22. 10. 2004
Dát tip
Máme podobné asociace. Ale tady je to přecejen lepší. Docela to chápu. A za tu melancholii tipnu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru