Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepovedený malíř

25. 10. 2004
0
0
1780
Autor
Heartless

Nevim, vyhnalo me to z postele a chce se mi spat...

Maluji ti obrázky jehlou do srdce

už brzy, už brzy půjdeme

miluji teplo tvé krve

když stéká mi po niti

 

Zašiju už jenom jednu ránu

poslední tah jako malíř dokončím

abych pak mohl rozpárat

zas úplně stranu druhou

(s láskou mě vlastní)

 

Ne, ten hadr už to nevydrží

nač jej spravovat?

Bude lepší tvou krví

obě ruce si naplnit

(proto mačkám jako malíř

svůj obraz nepovedený)


Petr_Pan
07. 11. 2004
Dát tip
Ne - v poho kecy - zní to rozumně - pokud je tohle Tvůj názor, respektuju ho .. :-)

Heartless
07. 11. 2004
Dát tip
Hyh:)

Heartless
28. 10. 2004
Dát tip
Asi by bylo lepsi nezahlcovat pismak vsema mejma blbostma... ale kdyz bych se k tomu vracel a upravoval to, tak bych to zkazil jeste vic.. vetsinou jde u me o okamzik, ne o dokonalost... a s casem se ten okamzik vytrati a pak by zbylo jen zaplatovane nic... natolik opravovane, ze by ztratilo svou puvodni "dusi"... Uvidime, jaky bude osud mych mladych vykriku, ale kazdopadne si za nimi stojim, tak jak jsou... nemyslim, ze bych se jeste nekdy zlepsil, ale chci mit nejakou historii... ne jenom skladat do supliku s tim, ze to predelam, "az ze me bude umelec"... nechci zabit svou minulost... Jinak suplik mam plnej takovejch ruznejch crtu, poloctru, celocrtu... sem davam jenom to, k cemu uz ja citim, ze nemam co dodat... Huh, peknejch par radku blbejch kecu...

Heartless
26. 10. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Dik za kritiku, na tebe je spoleh, ze ji napises vzdy konstruktivni... to je to opravdu takova "sila"? Nevim, co me to vcera popadlo, asi v jednu jsem vstal z postele a udelal tohle... i kdyz mozna vim proc:/ Chjo...

Petr_Pan
26. 10. 2004
Dát tip
Heartless> Ti můžu jen závidět, že už se v jednu válíš v posteli .. :-) Víš - asi by bylo líp necpat to všechno hned čerstvý na Písmák - radši to piš někam stranou, časem se k tomu vracej, upravuj a pohraj si s tím. Takovýhle impulzivní dílka Ti za pár chvil přijdou mimo a budeš je mazat a to bude škoda .. + a řekneš mi to?

Heartless
25. 10. 2004
Dát tip
???

Petr_Pan
25. 10. 2004
Dát tip
Ou - síla .. Líbí se mi první strofa + myšlenka jako taková - ale - druhá a třetí strofa by šly rozhodně napsat líp ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru