Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poetika

25. 10. 2004
0
0
3575
Autor
dlhagi

Na strednej nám jedného dňa umiestnili na chodbu počítač. Pohotovostný - (inými slovami jediný pre tých, čo si nezapísali IT) - pre tých, čo si akútne potrebovali cez prestávku niečo \\\"vybrowsovať\\\". Stalo sa ale, že nejaký dobrák si v tom našiel zábavku - neustále a treba uznať že vtipne pozmeňoval nápis, ktorý sa na danom počítači objavoval ako šetrič na obrazovku. Vedeniu školy sa to samozrejme nepáčilo a skúšalo nájsť vinníka rôznymi spôsobmi. Neobvykle však tento problém pojala naša pani Zástupkyňa Riaditeľa, ktorá sa rozhodla riešiť ho priam na \\\"umeleckej\\\" úrovni.... Nechala nám istý odkaz na stene hneď vedľa inkriminovaného počítača. Cením si jej snahu, koniec koncov mala za následok, že som sa ešte týždeň smiala:)

"Počítač si nekazte,

slušne sa treba správať,

lebo ak tak nebude,

budete nič mať."

 

 


maia
08. 12. 2004
Dát tip
A o diagnoze ucitel si uz pocul? :-)

maia...vidim to kazdy den...kandidatky na stare dievky s fuzami...buducich opilcov...atd... ..navyse to mam tak trochu doma... ...ale nemozem zovseobecnovat...no nie...sak su aj mili inteligentni...sak vies...

maia...nesuhlasim... ...vypada to na nepochopeneho umelca z juhu slovenska...

maia
07. 12. 2004
Dát tip
Assu, neber to tak osobne. :-)

dlhagi
07. 12. 2004
Dát tip
Assurbalit: z juhu slovenska? a na to si ako prisiel? alebo mi nedochadzaju suvislosti? :)

...lebo ak to nebude budete nic mat... ...neznie mi to gramaticky spravne...

...a nie z juhu...ale skoropedagog...to znie lepsie... maia...ok...budem sa tvarit ze som nic nepocul...

dlhagi
29. 10. 2004
Dát tip
terka, smiala som sa na jej schopnosti versovat, nic viac a nic menej a teda atmosferu snad ani netreba... ale dik za zastavenie..:)

maia
27. 10. 2004
Dát tip
Toto mohla vymysliet iba osoba z diagnozou ucitel. ;-)

dlhagi
27. 10. 2004
Dát tip
asi tak nejak:) najhorsie na tom bolo ako chodila s nosom vykrutenym dohora a tvarila sa aka je "bohovska"... k popukaaniii:)

me to tak vtipny neprijde mozna hlavne proto ze tady neni ta situace,atmosfera..

Induan
27. 10. 2004
Dát tip
? No nazdar hofiny :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru