Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panenství

01. 11. 2004
14
1
5886

Špatné odpanění je třeba hasit dříve než požár

Seděl jsem ve své dílně rozkoše, jedna z mých konkubín si právě pohrávala s mým údem a varlaty. Jsou to korunovační klenoty, poklad říše erotiky. Jsi opravdu krásný muž, říkala každým pohybem žena.

Tu jsem dostal nápad. Vydat se za kamarádem Markem. Zrovna u něj byla nějaká dívka a tvářila se podivně. Marek mi sdělil, že právě skončil s pichem. Jejím prvním. Ihned jsem v pohledu té dívky poznal, že Marek chyboval. Odpanil ji naprosto prasácky. A prasácké odpanění je třeba hasit dříve než požár.

„Odpanil jsi ji naprosto prasácky. A prasácké odpanění je třeba hasit dříve než požár,“ vyčetl jsem Markovi a odstrčil ho od nebohého anděla. Ihned jsem si připravil svůj obří úd a rozhodl se napravit co se ještě dalo. „Sundám ti žabky z nohou, překážely by ti,“ zašeptal jsem dívce romanticky do jejího huňatého medvědího ucha a nekompromisně si roztrhl hedvábnou košili Gautier. Odhalil jsem tak své prsní svaly, tyto pláty bílého pancíře připravené k útoku. Chvíli jsem se v ní jen tak vrtěl, abych ji připravil. Pak jsem začal přirážet jako lokomotiva, když vjíždí do stanice Přerov. Přirážel jsem až zuby drkotaly. Marka jsem nechal pozorovat, jak se to dělá. Pak jsem ho požádal o žvýkačku. Tu velkou – Hubba Bubba. Nalepil jsem ji dívce na bradavky a začal žvýkat, protože žvýkání je dobré na zuby.

A Marek nám mezitím uvařil kafe a pohostil marcipánovými perníčky.

Právě zrozená žena se mi ovinula kolem mohutnými svaly ozdobené paže a spokojeně se usmívala. Takový jsem prostě já. Kdybych chtěl házet oštěpem, hodil bych jím kilometr. Ale já radši hraji tenis a prcám.


1 názor

Lyrae
24. 04. 2006
Dát tip
no, já bych řekla, že by bylo lepší, kdyby ses věnoval "prcání a tenisu" a netolik psaní, ale je to jen můj osobní názor, pane.

Barusha
02. 12. 2005
Dát tip
mno,musím přiznat,že se také bavím výborně:-)))

Samozřejmě, cítím, že jsi byla stvořena jen pro mne. Promnu ti tvé jahodově sladké prsy a pak již nebudeme na nic čekat. Pošli mi své telefonní číslo. Ale nečekej dlouho. Tvé jahody zestárnou příliš a já o sušené ovoce nebudu mít zájem. .

Elyanne
02. 02. 2005
Dát tip
oh, úžasné... Adonisi, až to budu potřebovat, můžu se ti ozvat? :))

co se stalo to se stalo

romale
06. 12. 2004
Dát tip
TÝÝ VOLE!

Hezká psychologická studie :)

sidonia
10. 11. 2004
Dát tip
nevim, proč tady každej řeší, jestli hraje tenis nebo ne... já ho nehraju.. radši souložím.

SilverArrow
05. 11. 2004
Dát tip
Ty wole fakt dobrý, kdy zajdem na tenis a na pich?T

Barunkaq
03. 11. 2004
Dát tip
...tak si říkám, že aspoň nejsem sama, kdo píše takovýhle...doslova píčoviny...nápad se mi líbí, možná jenom trochu líp spracovat formu...strašně se mi nelíbí..."Tu jsem dostal nápad..."...ble to se ošklivě čte

WiruZ
03. 11. 2004
Dát tip
chacha...super!! chlape jako vzdy......

Milly
03. 11. 2004
Dát tip
Ta Hubba Bubba :-))))))))

Dash_707
02. 11. 2004
Dát tip
Když já už četl Bukowskiho a Feldmanna, tak toto není nic objevného, ani slylisticky ani nápadem...:o(

Marty73
02. 11. 2004
Dát tip
Vždy když se dobře bavím tak si říkám:Je to fajn, je to fajn. Takže: Je to fajn, je to fajn. Nevím co dodat ke znechucenému publiku? Snad: Nemyslete si, Vám se to kritizuje, ale ona každá prasárna něco stojí. Například košili.

j_i_r_i_k
02. 11. 2004
Dát tip
:) Ale jo, se to dá vcelku... Ale fakt Hubba Bubba... No nevim...

Kytiii
02. 11. 2004
Dát tip
tenis nehraju... ale to druhé ano a dobře :o) *

papouch
01. 11. 2004
Dát tip
ubohé

Alojs
01. 11. 2004
Dát tip
Radši nebudu kritizovat, tohle se tady nehodí. Tohle autor nemůže myslet vážně, že ne?

podezdívka
01. 11. 2004
Dát tip
...jo, Hubba Bubba není dobrá na zuby...

Sunmoon
01. 11. 2004
Dát tip
Nejsem TAK romantická jak by se mohlo zdát z mých děl. Nicméně musím říct, že jsem téměř znechucená. Možná je to nějaká legrace, ale já ji nepochopila, promiň...

Dash_707
01. 11. 2004
Dát tip
Ční z toho příliš chtěného... a nezrealizovaného :o)))))))))))

sammara
01. 11. 2004
Dát tip
není nad sebevědomé muže...

Evička
01. 11. 2004
Dát tip
tenis hraju .... a tvá erotika vždy potěší a vlije život do žil :-)) *T* taky jsem stálá fanynka, s.b. :-) obzvlášť když si někdo trhá hedvábné košile značky Gautier ... uááá :-))

fungus2
01. 11. 2004
Dát tip
Pozoruhodné**

StvN
01. 11. 2004
Dát tip
Oceňuji hloubku poselství. Ale tenis nesnáším moc dobře.

child
01. 11. 2004
Dát tip
taky mě to baví*

Delahaye
01. 11. 2004
Dát tip
:-)) tak tahle je asi nejlepší, co jsem od tebe četl. vyzráváš ... :-)))))) T + avi

Craerassy
01. 11. 2004
Dát tip
De..ty víš, čím mi udělat radost...další chvástal:-)))) tip

Delahaye
01. 11. 2004
Dát tip
Cra ... za to já ale nemůžu... Asi je svou naivitou přitahuješ, holčičko, víš ? :-)

Craerassy
01. 11. 2004
Dát tip
De...poslouchej, chlapečku, nepřitahuješ svou drzostí náhodou průšvihy?:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru