Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výkřik číslo XY

06. 11. 2004
0
0
3176
Autor
Heartless

Proč snít o známém je tak težké
vidět, mít je na dosah
chtít, ale mít svázané ruce
mít jazyk zkoprnělý touhou

 ...?


Heartless
23. 12. 2004
Dát tip
to já si taky občas hnípnu... možná víc, než je zdravý... ale tohle se toho opravdu netýkalo... jsem malinko opilej... ale rozhodně ne opilejší, než když jsem sem dával tohle "dílko"... blabla

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
Wemi> K tomu není moc co povědět - máš pravdu .. Ale - ono se těžko zastavovat - člověk jde dál i tím, že se hnípe ve starý ráně ( mmch - hnípat je pěkný slovo .. :-))

Wemi
11. 12. 2004
Dát tip
jo, to jo.... sama sem se dlouho hnípala a ještě si tu a tam zahnípu a naštvaně kopnu do něčeho, co se namane....

Petr_Pan
11. 12. 2004
Dát tip
To já jsem zjistil, že úžasně uklidňující je házet věcma o zeď - fakt - člověk je pak takovej uvolněnej a klidnej - lepší, než to v sobě dusit .. ( a to jsem se tomu smál, když jsem to viděl v TV )

Wemi
09. 12. 2004
Dát tip
hmhmmm.... ale no.... někdy je lepší se zakousnout (třeba i do živýho, přestože to bolí) a nějak jít dál.... třeba se slepenejma vočima a zlomenym srdcem.... ale jít člověku to vůbec neprospívá se hnípat ve starý ráně... vim, co říkám

Petr_Pan
08. 12. 2004
Dát tip
Wemi> Možná ještě líp, když se zapojíš ..

Wemi
07. 12. 2004
Dát tip
klub zhrzrnejch duší.... můžu tiše přihlížet? pekně napsaný, hochu..... akorát... už to nemá tu šťávu... kdybych tě neznala, tak mě to nejspíš neosloví..... máš na víc

Heartless
28. 11. 2004
Dát tip
Ja vim, ze jako dilko je to na nic(viz. nazev), jenom jsem nejak potreboval rychle ze sebe dostat ten pocit... Jinak jsem rad, zes napsal, dik... bylo to takovy chvilkovy poblouzneni nekym jinym... tamto uz navic je passé... mno nic, zamotany...

Petr_Pan
28. 11. 2004
Dát tip
Jestli o tom chceš mluvit, mužeš to rozvíst - budu jen rád ..

Petr_Pan
27. 11. 2004
Dát tip
Jako dílko moc nezaujalo - ale - tenhle stav znám až moc důvěrně - ono je občas moc nejvíc těžký říct něco víc někomu, koho bys nechtěl ztratit - když o tom tak mluvím - přesně o tomhle je moje dílko " Protože eF je taky jen písmeno" - alůe - na druhou stranu - člověk si musí uvědomit, že ztratit může taky jen jednou a občas je lepší vědět, že z toho nikdy nebude nic víc, než po hodně dlouhý době klečet nad jejím hrobem a tušit její podělanej život a to všechno, čemu's moh zabránit ( špit - viz. mý " Tlící srdce " ) Měj se fajn & odpust mi mojí neskrývanou sebepropagaci - já jen, že jsem na tom stejně ..

Petr_Pan
27. 11. 2004
Dát tip
( rozepsal jsem se, abych Ti vynahradil nezájem ostatních, tak se nezlob, pokud Ti to přijde jako debilní plkání o ničem )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru