Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dalajláma

17. 10. 2000
8
0
3343
Autor
Sýkorka

Stretla som Dalajlámu :o)

Stretla som Dalajlámu. Náhodou. Všetky slová mi pripadajú tak banálne. Stertla som Dalajlámu a všetko, čo viem vyjadriť, je mlčanie. Mlčanie o láske, o harmónii, o večnosti. Mlčanie v jeho úsmeve mi povedalo viac než mohol vysloviť. ... Stretla som Dalajlámu a čas sa zastavil. Nepotreboval sa zastaviť pre nejaký dôvod. Zastavil sa v každom pohybe. A i nepatrný záchvev jesenného lístia tvoril súčasť jedného veľkého SRDCA. ... Stretla som Dalajlámu a cítila som bázeň. Dotkol sa ma, položil svoju ruku na moje čelo a ja som POCHOPILA. Nie je nutné vravieť. Stačí sa podeliť. Chcem sa s Vami podeliť o ten pocit bázne a lásky. Chcem Vám dať kúsok Dalajlámových pohľadov a úsmevov. ... Stretla som Dalajlámu a on sa mi podpísal na žolíka. Kartového žolíka. Jedného zo zbierky. Žolíci v kartách nikam nepatria, sú jedineční ako každý z nás. Sme rovnako jedineční a vínimoční ako Dalajláma. Preto tá blízkosť. ... Stretla som Dalajlámu a skryla som sa pod lásku nás všetkých. Možno som mu miesto pýtania podpisu mohla niečo darovať. Niečo, čo by žiarilo energiou aspoň tak silno ako stopy, ktoré po ňom ostali, keď odišiel domov. ...
AZALIN
26. 10. 2000
Dát tip

Tynic
23. 10. 2000
Dát tip
Hmmm má to ale někdo štěstí...;o)))

Merlin
19. 10. 2000
Dát tip
... nevím, jestli si dokážu představit, co to je, potkat zrovna Dalajlámu (mimochodem: on se na mě zrovna dívá; stojí vedle na tiskárně a USMÍVÁ se...), ale myslím, že je to docela blízké pocitu, když potkáš člověka, kterého si hluboce vážíš ... to znám ... A moc hezky jsi to napsala ...

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Zatracení číňani... a svobodný Tibet v nedohlednu ... :-(((( On nemá domov, víte to?

Bix
19. 10. 2000
Dát tip
Silvinka, aj ja som bola na Dalajlámovi. Je takým úžasným človiečikom - taký maličký vzrastom, ale obrovský svojím vnútrom...bol taký bezprostredný a múdry. Najviac sa mi páčil počas prejavu prednášanému v latinčine, ktorému zjavne nerozumel a svojou prirodzenosťou rozosmial celú univerzitnú aulu...Boli sme na ňom len náhodou, takmer neplánovane. Predstav si, pre niektorých ľudí je to celoživotný cieľ podať mu ruku a my to tu máme takmer zadarmo...svet je paradox a Dajaláma nádherný človek. TIP !!

J
18. 10. 2000
Dát tip
Ano, vyprávěj třeba v metaforách, popiš to mlčení. Rádi se přidáme i zprostředkovaně, protože k tomu chceme aspoň podvědomě dosahovat.TIP.

Vio
18. 10. 2000
Dát tip
Uf... asi bych taky někdy chtěl něco podobného zažít...

zámek
18. 10. 2000
Dát tip
... silvinko .. to nééééé ... to jóóóó ... děkuju, děkuju, děkuju ... TIP !!! je to nejmenší, co můžu dát ... ale ... sakra ... koktám ... jej ... jej ... ztratil jsem se, rozplynul jsem se ...

NoHead
18. 10. 2000
Dát tip
v poslednom case sa mnohym ludom zastavuje cas ... niektorym z jesenneho listia poletujuceho povetrim, dalsim zase z mileho okuliarnateho cloviecika ... mozno ten zivot/svet nakoniec nie je az taka mrcha, ako by sa mohlo na prvy pohlad zdat. (Ja som to tusil :o)) Mam napad Sis, posli Dalimu toto ... (ako to nazvat?) myslim, ze ako darcek ho to potesi najviac zo vsetkeho. Mozno obcas cita maily :o))

Tanizaki
18. 10. 2000
Dát tip
***!!!

Bambulka
18. 10. 2000
Dát tip
***! neodešel... byl stále doma a zůstal v každém...

O.S.to6
18. 10. 2000
Dát tip
¤!

JiKo
17. 10. 2000
Dát tip
juj...síla ... a já na něj chtěl jít v praze, ale nezdaří se. Vyprávěj dál prosím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru