Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víla

25. 06. 1999
1
0
4726
Autor
Merle

Jedna z těch hodně starých a neveselých. Věnováno krásné neznámé, která mi byla k tomumto inspirací.

Proč jsem ji potkal? Proč jsem ji viděl? Proč jsem se díval? Proč jsem se styděl? Její krása brala dech, její úsměv taky, zůstal jsem stát na schodech, jenom kulil zraky. Proč jsem se do očí podíval víle? Proč mi jak století, přišla ta chvíle? Neschopen pohybu, neschopen slova, hltal ji očima, znova a znova. Proč jsem za ní neběžel, když šla stále dál? Proč jsem hlavu nevěšel, na místě jsem stál? Než jsem si to uvědomil, trvalo mi chvíli, pak už mi to bylo jasný. Nejsou žádný víly.
pssssst
06. 08. 2002
Dát tip
*

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Víla: hej, a co naše Písmácká Víla???...chápu podstatu, takovou moji vílu jsem obcházel 3 roky...pak jsem ji poprvý a naposled oslovil a...zmizela mi...b. smutná, přesto hezká (,t) a jemná...vím, že už nejsi takovej pesimizta... m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
To teda nejsou. Proč by taky měly existovat ? V dnešním světě ?

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
taky tady budu protirecit hodne lidem..hele mas pravdu a pochopils to spravne, nejsou zadny vily.
Ale trebaze nejsou opravdovy vily, je hodne krasnych neznych holek jim podobne, tak ses mohl lehce zmylit. :o)
A nic si z toho nedelej, ja taky kolikrat potkam jedinecnou sanci a se svou stydlivosti, ji propasnu, zivot jde dal a verime, ze potkame jinou vilu nebo lesniho muzicka - v mem pripade. :o)

snoopy
30. 06. 1999
Dát tip
..nejsou žádný víly.. ach jo..
..každodenní? mám toho dost tak jednou za čtvrt roku.. protože to vždycky stojí za to..
..myslím opravdový víly.. těch není na každý den.. ne pro mě..

Merle
28. 06. 1999
Dát tip
Abych to dokázal vysvětlit, musel bych napsat půl stránky textu, a to sem línej. Jinak všem díky za povzbuzení (pozdě, ale přece).

B.Ezejmenij
26. 06. 1999
Dát tip
Člověče, proč píšeš o mě ?
Opravdu, každodenní zkušenost.

slavek
25. 06. 1999
Dát tip
víly jistě jsou,
je však těžké je najít.
Skus ukázat lásku svou,
nezkoušej jí tajit.

Jákob
25. 06. 1999
Dát tip
Víly jsou rozhlídni se

Hannah
25. 06. 1999
Dát tip
Víly jsou - však pozor na ně
staré jsou, maj šedé skráně
ubližují, koušou dost
a to jen tak pro radost
Víly jsou - však pozor na ně
přiletí, pak líbaj skráně
ale než tě obejmou
vnutěj myšlenku ti svou
Víly jsou - však pozor na ně
myslí na rozkvetlé stráně
nemůžeš je nikdy mít
můžeš o nich jenom snít

novacek
25. 06. 1999
Dát tip
Víly - ty jsou, jen nikomu nevěř
kdo tvrdí ti něco jiného
víly - ty přijdou, milujou, hladí,
zaženou kritika přísného
víly - ty chmury ti z čela
polibkem něžným slíbají
víly - ty za tebou přijdou
bohužel věrnost však neznají

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru