Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezacházej, slunko

19. 10. 2000
3
0
5459
Autor
racek

Variace na známé téma 3.10.2000, mým milým

Nezacházej, slunko, nezacházej ještě. Vysuš mi, sluníčko, oči plný deště, oči plný deště. Oči plný deště, v nohách kus olova. Zamkni mě, můj milý, jak truhlu ze dřeva, jak truhlu ze dřeva. Truhličku ze dřeva- a v ní srdce moje. Protože už nikdy nemůžu být Tvoje. nemůžu být Tvoje.
Miroslawek
08. 01. 2001
Dát tip
Tak tahle pseudolidovka se mi tedy věru nelíbí.

Bix
01. 12. 2000
Dát tip
Báseň mi pripomenula niektoré pekné ľudové piesne...( z ktorých všetky zďaleka neobľubujem )---a ako nápad sa mi to páči...:o)

Miracleion
23. 10. 2000
Dát tip
Souhlas se Sadafem (Papouchem). Píseň teda lehce v rurálním stylu, ale nevadí, pohladí. P.S: akordy neposílejte, stejně nemám hudební hluch...

Merle
20. 10. 2000
Dát tip
racek: přijeď do Ovy... jinak je to slušný...

Carodej
20. 10. 2000
Dát tip
Ano, některé tvé věci nepotřebují výhrad. Složila jsi hezkou smutnou písničku. Mohu Ti otřít slzy? *

racek
20. 10. 2000
Dát tip
Panove, jste velmi laskavi. Co je to Ovy?

Moc se mi to líbí a mrzí mě to . Ale pak že není inspirace . :o) A nesmutni , nestojím za to .

Bambulka
19. 10. 2000
Dát tip
líbí, ale ... nikdy neříkej nikdy! :-)

papouch
19. 10. 2000
Dát tip
perfekt text k písničce, halekačka jak vyšitá. Něco Ti k tomu složím. Teda, už jsem složil. Je to fakt tak dobře písňově napsaný, že ta melodie přišla sama. Píp.

Vojtek
19. 10. 2000
Dát tip
Hmm každej chce aby slunce nezašlo...:-( já spíš chci aby vyšlo...:-) ale dobrý

racek
19. 10. 2000
Dát tip
Ahoj, Fíku, je mi líto, ale to není pro Tebe...A Ty bud rad, ze to pro Tebe neni...

Sadaf
19. 10. 2000
Dát tip
abs.souhl.s papouchem... písnička jak vyšitá!!! P.S.papouchu, pošli mi (a)kordy:-))))

racek
19. 10. 2000
Dát tip
A kdo ji zahraje mne?

Sadaf
19. 10. 2000
Dát tip
No přece já s papouchem:-))) Kdy a kde je na Tobě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru