Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZOO 131104 chci tipů!

20. 11. 2004
13
0
10104
Autor
pozorovatel

Doufám, že si mě Pišta vytiskne a nechá svázat. (Trošku se omlouvám za přílišnou srozumitelnost díla, ale aspoň jsem JÁ tím JEDINÝM, kdo podává skutečnou pravdu a nic než pravdu, k tomu mi dopomáhej Dero) A spousty emoticonů....

Celý sraz začal velmi podivně, jakoby varovně....

 

Dalmatýnové již neměli černé skvrny nýbrž bílé a jejich příbuzným druhem se náhle stal sibiřský tygr. Tramvaje prokluzávali, jakoby zapomněli na zimní obutí. Místo tramvajáře žena za zábradlím. A nejeden prázdný veřejný prostředek se projížděl dokola parkem jako vláčky z našich dětských let.

Celkovou podivnost dovršil Pišta Hufnágl jdoucí si pro kafe a vrátivší se s čajem, který snad ani nebyl čajem jako rumem s kapkou grogu.

Jen pozorovatel vypadal normálně.

 

Vyšli jsme cestou orosenou koňskými exkrementy a povídali si o vymyšlených sexuálních zážitcích. Celou cestu jsem mluvil jen já.

 

Když nás spatřili vrátní ze zoo, nenápadně začali zavírat vrata a nápadně rozhlašovat, že pro dnešek mají zavřeno.

Nechápu, co je mohlo tak rozrušit... . Byli jsme úplně normální skupinka návštěvníků: Vespa, těhotnej hroch, Stanislav Gross, JiKo, Pišta Hufnágl s naprosto obvyklým vlkem, swandrow, s8ergirl, StvN, Ernest napůl Gaskin, Pert Pan s jablkům a ještě navíc Rowenna, která na sraz ani nepřišla. I pár pozorovatelů se dívalo....

Do zoo jsme tedy nemohli. Kupodivu všechny napadla nová alternativa – jde se do hospody.

 

Z hospody si toho už moc nepamatuju (přeci jen jsou čtyři kofoly i na pozorovatele dost)...

...jen matné obrazy a zvuky v dáli:

(pouze pro zasvěcené a možná, že raději jen pro svěcené...)

 

Na jan(kově) hřišti je cítit Lacoste po jablkům

Ale těhotnej hroch má stejně raději broskve ze země

Než vlka v dalmatinovi

A JiKo se smál

 

Vespa už nepoletuje, ale raději fouká pozorovatelům

opary kouře do tváře!!!

a šup s kouzelnou květinkou do tekutého chmelu

A JiKo se smál

 

A StvN se nesmál pro pivo s květinou

přesto, že sk8ergirl je námořník podle kalhotek:

LINKKING PARK!!! Zpívali jsme dvouhlasně, jen námořníci s podprsenkou zuřili

A JiKo zpíval smíchem

Když Petr Pan s anténkou hledal Tësta

 

To Princové byli v klidu, i když jim květy padali i s květináči do lihu

A JiKo se smál – Spolana mu dělá dobře

 

Jen labutě se báli zkratek StvNa

A zkratky se báli nářků labutí

(raději frézovací hlavu mít!)

A Vespa mi neustále vykuřuje hlavu...!!!

 

Pak šmoulové, Gargamel, líbání, Halivera, grant pro romský Písmák

= jsme boháči po alkoholu

 

Tramvaj nakonec jela později než autobus, který jsme propásli, což zcela zapadlo do podivného dne, ke kterému lze pouze dodat, že:

„Osika se osiká!“

 

 

Pak neni divu, že na účtě čárek piva přibylo...

 


je to hrozne ale tohle se mi z tech vecicek...po braskovi libi asi nejvice...chmm:*)))))))))stydim se...

pozorovatel
30. 11. 2004
Dát tip
:)))))) hrůůůza:) dík

nooo mas stesti ze ty este lepcejsi sem cetla pozdeji....

pozorovatel
30. 11. 2004
Dát tip
nooo to je potom těžký.... když si četla jen mou a bráškovou:))) mně se na tý mý líbí jen to, že jí můžu chápat jen já:))

sicco
29. 11. 2004
Dát tip
to spíš vypadá na to, že vám do toho piva přisipali nějaký prášky a nebo jste to děkadentně prokladali absinthem?

pozorovatel
29. 11. 2004
Dát tip
horší než absint, mnohem horší... já apstinoval s alkoholikama. ...to potom ty povídky vypadaj tak jak vypadaj

Hmmm... jak říkám...jen pár otravných obecných myšlenek...ne, vážně, na Tebe to celkem ujde... :o) Jen dotaz, jak se ta díla o ZOO vkládají do klubu? Mám dát avi Pištovi nebo tak něco?

pozorovatel
28. 11. 2004
Dát tip
:))) dej mu radši avi... on tě rád vloží:))

Think
23. 11. 2004
Dát tip
Docela bych i řekla, že virtualita světem je. Co třeba světem iluze? :-) Chatování to není, to ne.... jen že virtualita si tě pak může pohltit natolik, že se třeba člověk nakazí onou písmákománií :-))) (chci tip, ještě ještě) :-)

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
Svět jako jakýsi prostor ano, ale jak chceš fyzikálně odůvodnit virtuální prostor? Ta naše písmákománie je zapříčiněná osobním setkáním. Mánie to ale stále neni, spíš sranda. S těma tipama to tu zrovna paroduju... kategorie Mimo a statisíce tipů:)))

Think
23. 11. 2004
Dát tip
Virtuální prostor? Propojení sítí? Naše mozky v hlavách propojené skrz slovo? :-) Sranda, jo... já vim. Hele kategorie mimo nehraje roli, poněvadž nelíný člověk s chutí klikne na zpět a dát jako tip :-)

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
To ale neni svět. Popisuješ komunikační prostředek... Stále to je ale parodie na tipy. Líp to už nedokážu ztvárnit...

Think
23. 11. 2004
Dát tip
Je to svět, svět duší :-) Aspoň že to nedokážeš líp ztvárnit, taky nemusíš mít všechno (ani tipy ani nic) :-) PS: Dneska jsem moc zlá a hádavá a urejpaná :-))

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
Není to svět, je to komunikace duší. Podle mě to ani líp ztvárnit nelze. PS: Ani moc ne. Znám horší:)))

Think
23. 11. 2004
Dát tip
Ok. Jo tak - jako když to líp ztvárnit nejde... ve stylu: když mě nikdo nepochválí, pochválím se sám :-) Že znáš horší? Tak to je potěšující :-)

pozorovatel
23. 11. 2004
Dát tip
:)) Je to taková hříčka... kdybych věděl, jak to ztvárnit líp, tak bych to i udělal.

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
Pišta...hele, kdybys mě viděl..určitě sáhneš raději po mé nabídce...věř mi..:-))))

Nevěřím. Jisté anatomické znaky máš nutně daleko přitažlivější, než pupitel...

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
jo...nemám tak chlupatý nohy:-)))

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
avi

Jo. Na druhou stranu - ta pleš... Jsem asi svatej, že mi to nevadilo.

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
tak on je pozorovatel ještě k tomu plešatej?? no vidíš...hraje tady Leonarda a přitom tohlencto...tedaaa....:-)))

Crae: Já myslel tvoje záda, ne jeho...

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
moje záda...já ti je neukázala? tak čelem vzaaaad:-))))

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
kruci...zase to avi...já než se sem doroluju..:-((((

Crae: Rockac!

Craerassy
22. 11. 2004
Dát tip
rokáč...jojojo...to by šlo:-)))

Vespa
22. 11. 2004
Dát tip
Nenecháš? Tvoje smůla! :o)

Lotoska
22. 11. 2004
Dát tip
...úsměv, takový vejlety jsou bájo!:-) *

Think
22. 11. 2004
Dát tip
Téda... než jsem tu vzkaz určený pro mě našla... Hm, no zajímavé propojit virtuálno s reálnem, ovšem otázka, zda to nedělá v hlavě a životě celkově hokej :) Ono virtualita může být i dost klam, do reality asi moc netahat (?)... toť jsem se akorát vyjádřila k tomu, proč (ne)chodit na písmácké srazy... :)

pozorovatel
22. 11. 2004
Dát tip
Think: Podívej na mě... já na srazy chodim a jsem úplně NORMÁLNÍ!!!!! Virtualita je realita, i když trochu divná. Jo, jo, vzkaz se v týhle záplavě kritik hledá těžko... mý čtenáři jsou hrozně ukecaný:)) Už jen 131092.

Think
22. 11. 2004
Dát tip
Hm, tak dobře. Třeba normální být nechci :-). Což se vylučuje s tím, abych chodila na srazy.... Virtualita není realita, jen si na něco hraje. Každý neskutečný svět je nám možná únikem, ale neviděla bych v tom moc dobrýho, i když někdy možná ano (proto tu jsem, že.. ) :-) Už jen..... hele, já ti ten tip nedám :-)

pozorovatel
22. 11. 2004
Dát tip
Ty prostě nechceš chodit na srazy. Já taky nechtěl, mám svý kamarády a proč bych chodil s nějakejma rádobyliterátama... Virtualita hlavně není světem - v tom je ta iluze. Reálná ale dozajista je. Pro mě je jinak setkání s místními něco o dost jinýho než pouhý chat-ování. Hele, tak mi tip nedej:) stejně mi jich ještě zbývá.....131092!!!! Pane jo

StvN
21. 11. 2004
Dát tip
Ten závěr je docela dobrej, asi ti budu muset přiznat to, že jsi větší básník než prozaik.

JiKo
21. 11. 2004
Dát tip
A JiKo se smál....

Já se opravdu velmi omlouvám, že jsem si nechal doma svůj občanský průkaz, jinak by nás do ZOO jistě pustili, zejména mě jako prominenta, který to myslí upřímně!

dadik
21. 11. 2004
Dát tip
od srdce...:))))..t

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
Už jen 131097. kouzla květinky: :))) musel jsem to napsat, musel jsem napsat pravdu... národ má nárok na pravdu. ...ale úplatek mi můžeš dát i teď..........hmmmm:) StvN PrnC: Beru to ironicky... že jsem tak malý prozaik, že i básník jsem větší. :) JiKo: A pozorovatel se směje... Velký Stá(t)ník: ...neměls jim přeci jenom ukazovat členský průkaz mladého chemika.... to i přes tvou upřímnost působí jaksi blbě. dadik: od srdce...děkuju:))) Děkuji matce, děkuji otcovi, děkuji všem, kteří se tolik zasloužili na mém úspěchu. Děkuji!

StvN
21. 11. 2004
Dát tip
Přesně tak to bylo myšleno. ( po pravdě se mi ale zdá, že u tebe vidim jakési poetické vnímání světa, což je dobrý )

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
kruciš, ty ale vládneš slovem, kluku:-))) tip

Think
21. 11. 2004
Dát tip
Docela vtipný to je, někde dobrý momenty :-). To už je ale víceméně písmákománie :-)). Akorát teda je fakt, že spousta věcí mi uniká, když jsem nebyla přítomna...

Početla jsem si. Celkem dobré. Snad už jste dozooovali.

No, jasně, hele teď Ti můžu dát akorát tak... hádej co? No, co už nadělám? Nic.... Třeba se to velkoryse přehlédne...

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
Už jen 131095. Craerassy: ...aby ne. :)) Po tolika diskusích s tebou si člověk už musí, prostě musí vytříbit jazyk. Think: Právě! A proto už musíš chodit na všechny následující srazy:)) Don´t worry: Jo, jo, Písmák už vypadá jako jedna velká zoo...

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
květinová kouzla: Hádám co...: můžeš mi dát leda tak ho- dinky!:) Nic se přehlížet nebude!!!

Ale ano, hele vono to je tam stejně jenom proto, že sem nedržela tu... co maj vůbec kytky místo pusy?

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
:))))) měla bys držet lodyhu:)

lodyhu? No, jdu ju pohledat.... a pak ju chytím a už ju nepustím ...

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...jakej jazyk?? žádný důvěrnosti, to si vyprošuji!!:-)))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
...a najednou jí můj jazyk vadí.........ts

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
jasnočka...študýruj si ty svoje pupíčky, pupiteli:-))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
pupytel!

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
hele a taky jsem si všimla, že jsi masochista...."Doufám, že si mě Pišta vytiskne a nechá svázat."..:-)))))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
Tak to se u Pišty uvidíme:))) ...třeba nás i zmlátí....když hezky poprosíme...

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...já tě zmlátím, ani prosit nemusíš:-)))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
když ty nemáš ten správný grif... jako Pišta...........ach prosím pěkně

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
a Pišta to ví? jestli ne, přimluvím se:-)))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
každý den mu to připomínám.......s kyticí růží ale přimluva by ho i obměkčit mohla

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
jasnočka...zkusím to...heleď... Pišto...když ti slíbím, že ti nebudu dělat neslušné návrhy, mohl bys zmlátit pozorovatele? je na tom bídně a potřebuje pevnou ruku...:-)))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
Pišto...když ti slíbím, že ti budu dělat slušné vrhy, mohl bys zklátit Craerassy? je na tom vlídně a potřebuje pomocnou ruku...:-)))

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...ty jsi ale podvraťák podrazácká...tohle ti nezapomenu!:-)))

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
znáš mě vždyť já doufám, že si vzpomeneš ...konečně ti to někdo zařídil...... děkovat nemusíš dárky prosím zasílat doporučeně

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel...pošlu ti ráda dáreček, andílku....tik tak...tik tak....balíčky tikotem prokládané...hodinky to nejsou, jasný pane....:-3333

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
:))))jasný pane:))) že by to byl cvrček?

Craerassy
21. 11. 2004
Dát tip
pozorovatel..ty jsi pitomej:-)))))

Vespa
21. 11. 2004
Dát tip
Vidim, že ti ten kouž vlezl na mozek, Lukáši... Ale jo, tip ti dám... Hlavně za to, že mě nic nenapadá...

pozorovatel
21. 11. 2004
Dát tip
Už jen 131094. :))) už se od tebe nenechám vykouřit!

Crae: Musím přiznat, že pupitelovo nabídka mi přijde příjemnější....

Tramvaje proklouzávali ???????!!!!!!!! Ty zasloužíš zastřelit!!!!!!

Semper
20. 11. 2004
Dát tip
:)))

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
Tramvaje prokluzávali Znáš mez kluzu? Já to můžu, já mám virózu.

Každopádně tipa za nejvíc ulítlej příspěvek... :)))))) ... ... Hele, foléé, jak ti dát tipa??? Dyk to nende!

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
:))) nahoře, foe:) "Dát jako tip" ...musim to trochu ztížit... byste mě potom hrozně zaplavili tipy:))) A když mi ho dáš, tak mi potom bude zbývat obdržet jen 131102 tipů dalších...

Tak tumáš, hlte!

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
Ty víš, jak mě ukojit. (bude promítání filmů u tebe ve-terině?)

Neboj, "Kino Piští" bude, jen se dosmlouváme s Noem. A pusť se mého ňadra!

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
Přinesu občerstvení (nejen cukr). Promiň, ale mléko jsem nesál!

dismorphia
20. 11. 2004
Dát tip
no, ono těch chyb je tam znatelně víc, ale co chtít, že jo, když vás ani do té zoo nepustili, abyste se naučili jazyku :))) (mimochodem - napadlo mě, že vás tam nepustili kvůliva Grossovi, ale teď si říkám, že to je vlastně naprostý nesmysl)

Bože!!! Von mi vycuc nežid!!!!!

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
dis: chyba není v autorovi, ale v čtenáři :)))) (v zoo říkali, že voly nepotřebují... že nejsou cizokrajná zvířata... a přitom mi maminka neustále říká, že jsem z Tramtárie...) mééé Už jen 131101.

dismorphia
20. 11. 2004
Dát tip
che! bídáku :)

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
Chutnal sladce :-/ vycucflek vypucflek

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
býdáku!!!! copak je ta čeština tak těžká...?

dismorphia
20. 11. 2004
Dát tip
beedáku!! copak to nejde obejít?!

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
býdáku od slova bydlit v bydlu!!! copak to nejde obět?!! Už jen 131100.

dismorphia
20. 11. 2004
Dát tip
jestli ti nejde oběd, zavolej večeři

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
večeře je nedostupná mám prej zavolat tobě -ty jsi dostupná až moc

dismorphia
20. 11. 2004
Dát tip
pacholku! :))

pozorovatel
20. 11. 2004
Dát tip
paholku!!! :)) jdi spát rodiče budou mýt starost

a je to venku, sakra, sem Ti slíbila úplatek, ale von si nedal říct.... skandál....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru