Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dramatická

06. 12. 2004
13
0
6403
Autor
Shellinka

tak trochu logice za hranou
               mám věřit s vážností nehranou
                                         se sekyrkou za zády schovanou
                                                                    že přišel jsi dát mi jen štípanou?
o logiku nešlo, jde o to, jestli ta štípaná bude na čelo :o)) takhle černý humor miluju ...

Leclajr
02. 11. 2005
Dát tip
Týýjo, to je supeeeer.. sem si to musel přečíst asi 10krát, fakt se povedla..:)) tIP**

Bean
14. 01. 2005
Dát tip
logika nelogica je to dobry, blbinky ja muzu...nejspis proto, že za nimy nemusim hledat něco složitého... T

Dotek
13. 01. 2005
Dát tip
Pokud nejsi úplné dřevo nemáš se čeho bát :-))

papouch
07. 12. 2004
Dát tip
Bóžemuj. komu - čemu za hranou?? Logice. Tak jest.

Katariina
07. 12. 2004
Dát tip
papouch: a co??? Co té logice za tou hranou??? A přečti si ty pořádně, co na to autorka.

papouch
07. 12. 2004
Dát tip
Karar.: Autorka už chuděra neví ani jak se jmenuje, páč jsi ji zblbla :-)) Tak znovu. Komu mám věřit? Logice. Kde je ta logika? Za hranou. Nechápu, že to nechápeš. Komu věříš ty? Logiky. Bléééééé. (Ale nakonec proč né, můj dědeček taky říkával: "Jdu nakrmit králíci." :-) Shelli.: Nenech se zviklat v pevné své víře, máš to dobře a basta! :-))

Pokusák
07. 12. 2004
Dát tip
!!!:-)))) *T

Shellinka
07. 12. 2004
Dát tip
:o))) Papoušku díky. Ale já pořád nechápu, co by tam Katariina chtěla vidět? "Tak trochu logiky za hranou"? Ta situace je komu čemu za kým čím - logice za hranou - jelikož to není "věřit logice" tak potom je už jedno, jestli za tím něco následuje nebo ne... Páááni taková diskůze. ;)

Katariina
07. 12. 2004
Dát tip
:-) Napsala jsem, že mi to nezní, to je celé. Pořád jsem nepochopila, jak to bylo myšleno, když říkáš, že se to nepojí k "věřit", ale to není podstatné. Důležité je, že ty víš proč jsi to napsala právě takhle a proti tomu neexistuje žádný argument. Nechci se hádat a tlačit tě do svých představ. :-)

papouch
07. 12. 2004
Dát tip
pojí - nepojí.... já osobně pojím, mám tu vlašák a tři rohlíky :-))

Katariina
07. 12. 2004
Dát tip
papouch: čekala jsem něco agresivnějšího. Takhle ti, potěšena, přeji smacznego. :-)

Shellinka
07. 12. 2004
Dát tip
Papouch: :-DDDD Dobrou chuť. Jsem ráda, že jsme to nakonec takhle hezky uzavřeli. ;)

Lotoska
07. 12. 2004
Dát tip
:-)*

podezdívka
07. 12. 2004
Dát tip
Zajímavá diskuze pod ještě zajímavějším dílkem, na kterém já tedy neshledávám nic nesrozumitelného. A ještě ho tipnu*

Katariina
06. 12. 2004
Dát tip
:-) "logice" mi úplně nezní, což takhle "logiky"?

papouch
06. 12. 2004
Dát tip
Katarina přečti si to pořádně

Shellinka
06. 12. 2004
Dát tip
Já bych řekla, že za hranou logiky, ale jí za hranou... nevim... díky, zkusím to vypátrat!

papouch
06. 12. 2004
Dát tip
srrrandovní (jak pro koho, že, pro cíl té sekery asi néé :-))

Dzimbo
06. 12. 2004
Dát tip
rozmarný veršík - s tou sekyrkou pozor

Katariina
06. 12. 2004
Dát tip
papouch: ať to čtu jakkoliv, nepasuje mi to. Dá se to vidět jako "tak trochu logiky", což ale, myslím, nebylo tak myšleno a navíc by to bylo špatně, nebo jako "tak trochu za hranou logi..." a pak tam přijde "logiky" a nebo jako "věřit logice" a to jsem to v tom případě nepochopila. :-)

Shellinka
06. 12. 2004
Dát tip
Já si nemůžu pomoct, kdyžtak mě někdo opravte, ale já taky nebudu říkat - teď plácnu - "láhve za víčkem krčí se vzduch", ale "láhvi za víčkem krčí se vzduch"... Fuj, to je blbost.. :))

Print
06. 12. 2004
Dát tip
:-)))*

Katariina
06. 12. 2004
Dát tip
Shellinka: tomu se říká slovosledná inverze a je to fakt blbost. Ale v tom případě se k té logice vztahuje ono "věřím"?

Shellinka
06. 12. 2004
Dát tip
Je to slovosledná inverze a je to úplně to samý jako nahoře (pomiňme otázku smyslu).

Katariina
06. 12. 2004
Dát tip
Shellinka: :-))) No ano. Proto jsem si původně myslela, že to v té slovosledné inverzi nemáš správně. Až teď vidím, že se s tímto mluvnickým jevem nekamarádíš. Tím pádem jsi to asi myslela tak, jak jsem napsala v předchozím zastavení, čemuž ovšem úplně nerozumím. Ale ty si za tím stojíš a tudíž máš asi jasno v tom, proč jsi to napsala právě takhle a tak to má být :-)

Shellinka
06. 12. 2004
Dát tip
...´sem se do toho naprosto zamotala. :))) Máš pravdu - míněno je to "za hranou logiky" (bez návaznosti na následující sloveso).

guy
06. 12. 2004
Dát tip
JO! JO! JO! .... dramatické velmi ... přímo raskolnikovsky ... :-)))***

Shellinka
06. 12. 2004
Dát tip
Nicméně myslím, že tohle jí Fjodor do úst nevložil. ;o)

guy
06. 12. 2004
Dát tip
asi ne ... myslím, že oni tam s tou logikou byli vůbec naštíru ... :-)

Mila_cik
06. 12. 2004
Dát tip
:-)) pobavilo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru