Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děkuji

12. 12. 2004
1
0
3380
Autor
mugli

Děkuji, Matko přírodo

 

 

za tichou bystřinu...

... vprostřed lesa

Ještě jednou díky


Emnice od Richieho - Emnice s espritem! :))

Richiee
12. 12. 2004
Dát tip
Mohl by autor osvětlit, co tímto dílem sleduje? Koho chce oslovit? Pokud se nejedná o postcoitální výkřik zaviněný mladistvou rozskotačenou souloží, není pro něj omluvy. Internet doopravdy snese vše. Zkus si to napsat na papír! Ach jo.

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Ale Richiee! Tohle sice je hrozná blbost nebo jsem možná jen nenašla ten skrytý význam, což je u mě dost možný:)), ale tvůj výlev v kritice teda taky nic moc...:)))

Richiee
12. 12. 2004
Dát tip
Nechal jsem se poněkud unést, ale Vážná kroitika tam je a zní: Zkus psát na papír! A zahoď pastelky. Jediný možný význam jsem napsal. Dneska je to tu doopravdy výživné...

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Třeba byl autor včera na procháce někde v lese a přepadla ho touha, svěřit se nám s tím:))) A ještě děkuje matce přírodě, to je hezký ne?!Tak mu to přej:))) Greenpeace jedou:)))

Leclajr
12. 12. 2004
Dát tip
A jééé, teď se to ve mně pere.. chce se mi napsat, že se mi to líbí, ale rozporuplné mrazení v týle mi říká, abych to nedělal.. na papíře toto vyobrazené by podle mě nic neřešilo, pastelky bych tam taky nechal.. toto dílko se musí brát POCITOVĚ, a nee vědecky.. když o tom tak pořád bádám, začíná se mi to docela líbit.. bezprostřední zkušenost by neuškodila, to sem se do toho zamotal..:))

Flammea
12. 12. 2004
Dát tip
Proč by se ti to nemohlo líbit? Každej podle svýho gusta, ne?Tak nějak se to říká:)

absurd
12. 12. 2004
Dát tip
není zač..líbí*

Nimis
12. 12. 2004
Dát tip
Připadá mi, jako by to bylo napsáno po požití nějakých omamných látek v krásné přírodě...ale význam sdělení mi také uniká.

Zbora
12. 12. 2004
Dát tip
Připojuju se k poděkování

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru