Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rněny

14. 12. 2004
1
0
1892
Autor
Jajoch

Neviděli jste Rněny?

Představte si Rněny

Takové malé i velké

ale vlastně akorát

 

A nyní - položme si otázku:

 

Umí Rněny?

 

(jde tu o to, že nikdo nezná odpověď)

 

Toť otázka, prohlásil by Shakespeare

načež by k tomu přidal "Být, či nebýt" (ale to už zná každej)

Nechme tedy Rněny být či nebýt a pojďme si na ně hrát

 

Tak budou Rněny

Umírněny

 

...snad...


Eilil
12. 04. 2005
Dát tip
:o) to je milééé a vtipnééé já musím dát tip.. :o) už jen vzhledem k tomu jak dobře se bavim..

evinek
18. 12. 2004
Dát tip
Aha!!!!Takze si pisu do slovniku necizich slov-je hned po "Rnout" a pred "rastoskočný".

Jajoch
17. 12. 2004
Dát tip
No. Ono to je vymyšlený nicneznamenající slovo. Prostě Rněny. Něco jako Žvahlav...;-)

Jajoch
16. 12. 2004
Dát tip
Ech? Tak to je ještě větší demagogie než těch pár veršů nad tím...:-) Opravdu tam má být "umí Rněny"...;-)

Montrealer
16. 12. 2004
Dát tip
To já samozřejmě vim nebo aspoň tušim, ale tvářim se, jakobych nepochopil. Jenže - kde už si dneska člověk může "rejpnout", když né na Pýsmákovy ? Nejsem si, bohužel, jist, zda jsem sám sebe správně pochopil. Občas se mi to stává... vlastně denně.

evinek
16. 12. 2004
Dát tip
A kdyz ja nepochopila to hlavni slovo a bez nej (vlastne i s nim) to netento...

Jeheheman
14. 12. 2004
Dát tip
minimálně to "snad" už je navíc a vyjadřuje jistou rozpačitost samotného autora nad dílem:))) to sem chytrej

Jajoch
14. 12. 2004
Dát tip
Nenene!:-) To dokresluje celkovou atmosféru dílka snaží se vdýchnout mu jakousi hlubší filosofickou podstatu vyjádřenou tím jediným slůvkem! (tak a máš to!:-))) )

Montrealer
14. 12. 2004
Dát tip
Nech si opravit klávesnici, ať ťi nevinechává pýsmeno "a". Tvoje takzvané Umí Rněný samozřejmě mělo být: Umírá Raněný ! Nejsem si, bohužel, jist, zda jsem sám sebe správně pochopil. Občas se mi to stává...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru