Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trajektorie pohybu Tvých očí

15. 12. 2004
2
0
3083
Autor
klipeto

Šárce...

Trajektorie pohybu Tvých očí se mne netýka.

Jen náhodou zavadí jako když v červnu je bouřka a nebo v lednu mrzne.

 

Směju se s kamarády, abych Tě upoutal, abych Ti dal najevo, že je mi bez tebe skvěle,

i když tvoje zmenšenina se pořád ještě drží jedné z mých chlopní a občas způsobíš poskočení.

 

Pamatuješ na to, jak jsme se procházeli po cestě?

 

Počítali jsme kolik letadel právě teď na obloze vidíme, jako bychom měli přijít na smysl života, když se dobereme k správnému číslu.

Psi běhali kolem nás celý rozdováděný. Mikina zelená od trávy a žlutá od pampelišek.

Nebo v ruce puget mateřídoušky na čaj až se ochladí.

A ty jsi tak hezky voněla, tak jako si voněla před tím, než to bylo poprvé.

 

A teď  jen náhodou zavadíš.

 

(Už ani nevím, proč jsme k těm ledopádům nikdy nedošli.)


ledopády ... Spřízněně D.

dapler
15. 12. 2004
Dát tip
Píšeš moc hezky..musím na tebe mrknout. t

klipeto
15. 12. 2004
Dát tip
heh, diky, ale tahle je tak trochu vyjimecna :) nevim jestli jinde najdes to, co se Ti libilo tady :)

tak tohle rozhodně není prokletá říkanka, fakt že ne t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru