Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc nebo den

15. 12. 2004
1
0
3518
Autor
Kashmir

Pro Milli

Noc nebo den?

Den nebo noc?

Byl to jen sen

Bylo toho moc

Nezáleží na obloze

Nezáleží na teplotě

Záleží pouze na tom

Na tom co cítíš

Nenuť mě přemýšlet o tom

Stejně nic necítíš

NECHODÍŠ,NEVIDÍŠ,NECÍTÍŠ

NESPÍŠ,NEJÍŠ,NEŽIJEŠ...


Dero
15. 12. 2004
Dát tip
Tuhle jsem se začetl do základů semiotiky. Tohle je ještě větší nuda, pro mě - obdarovaná jistě bude vědět. Ale pak nevím, proč stojíš o hlubší kritiku.

Witch
15. 12. 2004
Dát tip
hm, taky jsem v tom asi nenašla to pravý vořechový... tak třeba příště to slovo nenuď má být opravdu s ď? W.

Zbora
15. 12. 2004
Dát tip
Jak krásné upřesnění: symbolismus :o)

Lulu
15. 12. 2004
Dát tip
mne sa "nenuď" zdá ako vynikajúci nápad... len premýšľam, či to bolo zámerné...:-)

mirek
15. 12. 2004
Dát tip
vázané verše...se od poloviny nějak rozvázaly ...nenuď mě přemýšlet...mě ale docela pobavilo ;-) a divím se, že si Zbora nevšiml té do očí bijící žluté na prvním místě ;-) avi

mirku: Ty dostaneš od klubu jedno pivo, a Zbora si to odpracuje. ZAŘAZUJ, ZBOŘÍ SLEPČE!!!!! :))

mirek
15. 12. 2004
Dát tip
Pišta: kvůli pivu já jsem schopen čehokoli ;-))

Zbora
15. 12. 2004
Dát tip
Jejda, mě to dílo natolik uchvátilo, že jsem v konsternaci přehlédl. Ale kvůli tomu na mě nemusíš být hrubý Pišto, nemůžu za to, že jsem pomalejší. Pivo si neodpracuju, jelikož nemůžu pracovat, jelikož jsem nešikovný a všechno zkazim. Maximálně ho zaplatim. Mirku, Ty konfidente, to od Tebe není hezké, že jsi neposlal avízo mně, jakožto chybujícímu, ale rovnou jsi mě prásknul Pištovi. Jsi škodolibý a zlý. Budu si to pamatovat, a připrav se, že Ti do toho piva nasypu miminálně projímadlo.

mirek
15. 12. 2004
Dát tip
Zbora - ale já jsem posílal avízo i Tobě!!! ...stejně ti dám ale pro jistotu nejdřív napít ;-)

Zbora
15. 12. 2004
Dát tip
Mirek: jojojo, to je najednou výmluv. S tim napitim bych to neriskoval. Nevíš co za nemoce po cestě do hospody potkám. To leda, že bych Ti ještě koupil panáka absinthu, abys je následně vypálil, to už je ale zas nad můj finanční rozpočet, tak nevim, jak to uděláš. :o)) Promiň, už se s Tebou nemohu vybavovat, neb musím umístit odkaz na emnice sem jinak mě Pišta zase seřve.

Zbora: Hodnej.... :))) alt: avíza jsou již v řešení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru