Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Snaživec

23. 12. 2004
0
0
1687
Autor
Acheron

 

Blbej jak tágo

 

Šťouchám do polokoulí

 

obou

 

Zjišťuji šťouchem jdou-li

 

s dobou


Acheron
03. 01. 2005
Dát tip
ad karel - co máš s tím lyrykem? adf papouch - ještě že nenastala doba, kdy se budou psát "kritiky" až poté, co autor vše vysvětlí. Jinak je to blbůsdtka, variace na kulečník a snaha ovlivňovat světové dění. Stačí?

papouch
03. 01. 2005
Dát tip
jůů ty hraješ kulábr s kulima rozfiknutejma napůl?? To musí ale bejt dost makačka, néé? :-))

Acheron
03. 01. 2005
Dát tip
mno, spíš to cvrnkám do světových polokoulí... to nic, zase ti fištrón naběhne, přece jen je brzy po oslavách.

papouch
03. 01. 2005
Dát tip
já mám fištroníku na rozdávání, víš, já si jenom dělám srrrandu :-))

Acheron
03. 01. 2005
Dát tip
jasně, papouchu, já jsem to taky nemyslel nijak zle. Zdravím.

Perfektní, moc dobré, jen tak dál ! Ať žije lyryk !!!

papouch
23. 12. 2004
Dát tip
ehm .. a ty polokoule jsou z obohaceného uranu? Tak šťouchej, ale hooodně daleko ode mne.. :-) ..jinak jsem to ale nepochopil. Tudíž nemůžu napsat hlubší kritiku. Až mi to vysvětlíš, tak teprve pak. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru