Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křehké přátelství

27. 12. 2004
1
0
2878
Autor
Mar_15

Kdy s krejčím schůzku máš?

od stolu se znáte

a v kalendáři vyhledáš.

 

Provázky se zacuchaly! ! ! !

 

V tapetách tvé prvotiny

na svých křivých prknech

zbav se gilotiny!


John_Ceder
28. 12. 2004
Dát tip
devi je mladá a nezkušená.. ale každej dělá chyby..ale je lehčí říct "kašlu na tebe" než mít trpělivost..

Yasmina
27. 12. 2004
Dát tip
ale úplná ...:-)

Lyryk
27. 12. 2004
Dát tip
devi, proč oslovina?? nemůžeš veřejně nikoho napadat, když nerozumíš hádance, pak by ses snadno mohla stát oslicí sama .-) Yasmina: zkus to dokázat a nejen papouškovat, co řekne génius;

Yasmina
27. 12. 2004
Dát tip
Lyryk: tak moment, když někdo napíše stejnej názor jako má někdo jinej, je to podle Tebe papouškování? hm...někdy možná jo, možná často....možná ten dotyčnej nemá vlastní názor, tak to jen prachobyčejně zopakuje. ALE někdy se taky stává, že se dva shodnou, víš?:-) i toto považuješ za papouškování? A když už jsme takhle pěkně u toho:-), napiš, prosím, kritiku pod tohle dílko a uvidíme, docela se těším:)....

Lyryk
27. 12. 2004
Dát tip
Yasmina: já jsem tohle dílko nenapadl, takže nevím proč bych ti měl něco předvádět, to ty předveď, že oprávněně něco tvrdíš... devi: pokud by oslovina byl literárně vědný pojem, neřekl bych ani popel, třeba bys mohla osvětlit, proč oslovina a já se ti pak omluvím, že nikoho nenapadáš osobně, zatím si to nepřestávám myslet... bohužel -> oslovina je podobně jako kravina produktem nějakého lidsky nejednajícího jedince, jenž by se takto mohl cítit být zvířetem, které je chronickým symbolem hlouposti -> proč ne třeba sovovina ??

Lyryk
27. 12. 2004
Dát tip
devi: promiň, ale za tenhle způsob jednání si tě nemohu vážit, ani tě brát vážně, protože to co tu teď píšeš je husovina...

Yasmina
27. 12. 2004
Dát tip
Jsem povinna to předvést asi tak stejně jako Ty. Možná víc, ale jen proto, že jsem uvedla svůj názor, což jsi Ty neudělal - to tě staví do jisté výhody přede mnou, pravda. "....ale úplně" znamená napadnout báseň? ANO, jestliže si to spojíš s předchozí 'oslovinou' - ale to nikde není dáno, takže na jednu stranu chápu co říkáš, ale na druhou může být vše úplně jinak, ale znovu říkám: netvrdím, že to tak jinak je.

Lyryk
27. 12. 2004
Dát tip
Yasmina: dost podobná ?.-)) (může to být všelijak...) slyšel jsem o případu, kdy loutka strhla vodiče do jeviště, když se pokoušela rozčesat provázky .-) t

Lyryk
27. 12. 2004
Dát tip
Yasmina: dost podobná ?.-)) (může to být všelijak...) slyšel jsem o případu, kdy loutka strhla vodiče do jeviště, když se pokoušela rozčesat provázky .-) t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru