Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duhová

04. 01. 2005
8
1
7194

V každém akord zní aniž to tuší...

Tlustá nebo drobná,

za ni smrt vše srovná,

nemá nic a nechce mnoho,

uklidní ji dobré slovo.

 

Slova co duši hladí,

jen smutné srdce tají.

Znají je ptáci, v lese stromy,

bezmocně volají blesky a hromy.

 

Jen na mysli Záleží,

jak vnímat bude druhou.

Každý - i když nevěří,

je obarven duhou….


1 názor

Silvita
27. 02. 2005
Dát tip
ty barvy nemaj chybu, princezno!!!!! TIP

:) dekuju Silvi :)

Mně se taky moc líbí :o), kozorozi se nezapřou, heh :*) t*

:)))) kozorozi nikdy:)))!!! Dekujuuuu

Lancelott
12. 01. 2005
Dát tip
Moc hezká...dovolím si Tip-->Klub:o)

dekuju, dekuju , dekuju:)! Klub?- moc sem se tu este nerozkoukala-nejak nevim:(? Co mam udelat?:)....Su Mala hloupa Princezna:)

čtivec
09. 01. 2005
Dát tip
Prolog je báječný, zbytek zní trochu jako dětská rýmovačka. Nic moc... Ale tan prolog je úžasný - dal bych TIP.

:) diky - Plihalovi vyridim :)....

klipeto
08. 01. 2005
Dát tip
skvěle t*

romale
06. 01. 2005
Dát tip
Tak jo, už jsem fit: Je pěkná. *

romale: Za zachvat se musím omluvit:). Zkusim to jeste napravit... sem rada žes už fit, dekuji moc za Tvuj TIP:)!

Trochu sem si hrala. :) Lepsi?:)

j_i_r_i_k
06. 01. 2005
Dát tip
No to rozhodně, teď to je podle mého gusta... A asi nejen mého, za všechny (u)spokojené čtenáře díky :)...

romale
06. 01. 2005
Dát tip
trochu méně duhy trochu černější a neumím si to představit dokonalejší!!! Paráda.

Dekuji, budu se snazit dal- zalibit se jinym srdcim:)...

jan(ek) : Jo chlapce, kdybys videl jaky to bylo dilema:)... Rikala sem si, ze musi byt hodne pozitivni a tudiz i barevna:).. Nekteri mi ale zase chvalili prave barvicky(Pouliční lampa, Lunka, Entrée). Vsem se muze libit jen smutna basen... Dekuji za Tvuj nazor!

j_i_r_i_k
05. 01. 2005
Dát tip
No, přijde mi, že chválit barvičky je vcelku kulišácký způsob, jak se vyhnout hodnocení dílka samého, osobně bych též uvítal duhu až na poslední řádek, takhle přes barvičky nějak nevim, o čem že to dílko je, zkusim to eště jednou...

romale
05. 01. 2005
Dát tip
Princess, vypil jsem asi kolem deseti piv a ty barvy ve mně vzbuzují takřka epileptický záchvat. Zkusím se vrátit v lepším rozpoložení... Ale jinak - černou to mám radši...

Děkuju lampo:)!

*zase sem zapoměla poslat avízo*

Jeheheman
04. 01. 2005
Dát tip
nejhezčí verš máš v prologu vážně:o)

Jo, taky se mi libi! Tridis i druha mista? Nebo mas tak smutne srdce;)?

zaki
04. 01. 2005
Dát tip
asi tak ako jeheheman

Lunka
04. 01. 2005
Dát tip
Každý - i když nevěří, je obarven duhou...to je moc hezké...taky moc pěkná barevná kompozice...

Jeheheman
04. 01. 2005
Dát tip
jj, smutné srdce mám od přírody:o) přečti si mou poslední básničku tady by bylo druhé místo příliš formální:o) to nemůžu, ale s tím akordem to cítím stejně

zaki: Co nadělám:(. Opravdu se Ti na ní nic nelíbí- vždyt sou to jen jinak postavena slova , vyjadruji temer to same? Nevim, asi me chybi nejaky sesty smysl ci co.... Lunka: dekuji za podporu:)!

komedie
04. 01. 2005
Dát tip
zkusme proto nebýt k sobě hluší... celej svět je plnej..... ježiš děkuji za připomenut í:) nebo Tě to napadlo samotnou???Mě se to občas taky stane :)

Aika
04. 01. 2005
Dát tip
Teď jsem dočetla tvoje kritiky u Kecek a ejhle.. ona zase píše:-))) Víš.. je to moc jednoduchý, moc naivní a...... moc krásný! To se mi líbí..ve škole nás učili - jednoduše a výstižně:-)))) Nevšedně kouzelná. Tu si budu číst, až zapomenu, že mám barvy duhy, až mi bude ouvej, a zase si budu myslet, že za nic nestojím. Takový krásný pohlazení:-) Díky za ni moc:-)

komedie: bohužel mi musel na pomoc Plíhal prispechat:) ale ...celej svět je jeden velkej koncert lidských duší.....:) diky za odezvu:)!

Entrée
04. 01. 2005
Dát tip
..... krásné barvy:) krásný text:)

Aika: Dekuji, dekuji , dekuji! Asi si nedam dokud nenapisu neco o cem sama reknu: ,, Sem sikovna! To se mi povedlo!" -a uz mi nebude vadit zadna kritika:)... Mas pro me vzdycky slova co pohladí:)! Dekuji Ti za ně!

Entrée: Dekuji, dekuji, dekuji:)....

Yasmina
04. 01. 2005
Dát tip
...kdyby se tipovaly prology máš tip. Za báseň jako takovou nikoliv...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru