Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzičky

09. 01. 2005
1
0
1522
Autor
Ewecka

 

Básničkové slzičky

Jedné malé holčičky

Scházely se tichunce

V Maminčině korunce.

 

Deset bylo za peříčka

Deset bylo za lásku

Aby dcerka neulétla

Zavřeli jí do klásku

 

Ale zrnka přesto zlátla

Třpytila se všecinka

Slzy v perly proměnila

Korálková Maminka

 


Kakuloj
16. 02. 2005
Dát tip
to, že tomu nerozumim neznamená, že se mi to nelíbí a tip dávám za dojem, za to že mě to nějak zaujalo, třeba použitýma slovama nebo obrazama ;) nevim napadlo mě, že je to třeba o perlotvorce, která mění slzy, mořskou vodu, v korálky, perly... nebo je ta Maminka země, protože se dcerka zavírá do klásku, ale to mi ouplně neštymuje ;) zaslouží, ale nechci ho brát nadarmo, tak to ber jen jako zvolání a ještě dovětek: používáš avíza, myslim, že jsem je odtud nedostal, pak nemůžu reagovat, protože nevím co se tady děje ;) dneska jsem tu proto, abych se ti připoměl, že už jsem :)))

Ewecka
10. 02. 2005
Dát tip
:-) co na tom záleží :-)))

Pisces
05. 02. 2005
Dát tip
Kdyby to byla kategorie Písmáci dětem, pak ano. Takhle ne.

Ewecka
10. 01. 2005
Dát tip
A jakto, že mi dáváš TIP, když vlastně nevíš, jestli je to dobrý nebo ne? ¨(teda néé že bych si ztěžovala...) No, ale má to smysl. Stačí přijít na to, co jsou korále a kdo je Maminka s velkým M...

Ewecka
10. 01. 2005
Dát tip
Jo a Ježíš si zaslouží snad véééliký J né?

Motyl85
09. 01. 2005
Dát tip
jeeeeeeej! :))))

Ewecka
09. 01. 2005
Dát tip
to bylo zdeseni? jestli ano, pak to znelo uprimne :-)

Kakuloj
09. 01. 2005
Dát tip
jéééžiš! jak je to možný! jak je to možný!!! že tomu nerozumim :(

Kakuloj
09. 01. 2005
Dát tip
ty jo! :) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru