Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V slze

Výběr: Vesly
11. 01. 2005
9
11
4782
Autor
Katariina

možná i radost

mlha něhy mezi našimi rty

    úsměvy v nadechnutích

    odraz štěstí v koutě za dveřmi

 

spíše chlad a tma

 přestože vítr foukal nám léto

        spíše jen ty a ty

                               a já a já

 vše co nás dělí

                  zrcadlí se v hladině

                                jediné slzy


11 názorů

guy
26. 03. 2010
Dát tip
Věř mi - je to obličej paní Slzové - má zavřené oči, aby neviděla, kam dopadne, a má smutný výraz, protože pravděpodobně ví, jak dopadne ..

Katariina
26. 03. 2010
Dát tip
Mám sice bezbřehou fantazii, ale na tohle nestačí. Zkusím Ti tedy věřit, že to není jazyk. :-)

guy
26. 03. 2010
Dát tip
Zkus naklonit hlavu na levou stranu a podívat se ještě jednou - fakt nezlobím :-)

Katariina
26. 03. 2010
Dát tip
Buď na to taky nevidíš, nebo mě schválně zlobíš. :-)

guy
26. 03. 2010
Dát tip
Hm, tak to začni vážně přemýšlet o tom, zda si nepořídit monitor s lepším rozlišením .. :-)

Katariina
26. 03. 2010
Dát tip
:-) Přesně nevím, co to je. Připadá mi to jako jazýček. :-))

guy
26. 03. 2010
Dát tip
Co nebo kdo? :-)

Katariina
26. 03. 2010
Dát tip
A co se to zrcadlí v té slze?

guy
26. 03. 2010
Dát tip
Ano, všechno souvisí se vším, ale systémově - mě učili ve škole. Ta slza je od Alana Aldridge z jeho knihy Beatles v písních a obrazech, chtěl jsem se podívat, u které písně je, ale knihu jsem na obvyklých i méně obvyklých místech nenašel, takže musím zapátrat, kdo by ji mohl kam přemístit .. Mám ale takový pocit, že by mohla být u téhle až knihu najdu, dám vědět, jestli jsem se spletl :-)

Katariina
24. 03. 2010
Dát tip
Aneb všechno souvisí se vším? :-) S jakou písničkou? :-) A děkuji, ano? ;-)

guy
24. 03. 2010
Dát tip
Ti tu s dovolením nechám nejhezčí slzu, jakou znám .. abych ukázal, že nejsem jen písničkový .. i když tahle s písničkou taky souvisí :-)

moc krásné, tip*

Kakuloj
13. 01. 2005
Dát tip
radost jako mlha něhy mezi rty... tohle spojení se mi líbí, jinak, jak už někdo napsal, taková obyčejná

Silvita
12. 01. 2005
Dát tip
černobílá & spol. panebože:) vážně:) když sem si to přečetla tak po ránu, zcela chápu! dík za avi!

nicknick
12. 01. 2005
Dát tip
pohlazení, ale...

Vesly
12. 01. 2005
Dát tip
černobílá : já si myslím, že ta báseň je skvělá...o) Líbí se mi na ní, že není taková povrchní...je v ní hodně skryto a má své kouzlo... Ale respektuji tvůj názor...o) P.s.- Proč je podle tebe ta báseň špatná???

Vesly: moje poznámka o špatných básních v celém kontextu vyzněla blbě...nebylo to myšleno přímo na tuhle báseň, ale jako všeobecně

Vesly
12. 01. 2005
Dát tip
O.k. :)

"ty a ty a já a já" - tohle mi přijde až přehnaně obehraný... je taková...obyčejná :o)**

Vesly
11. 01. 2005
Dát tip
Mě přijde jako něžné pohlazení... černobílá zkus vnímat i ty odstíny citu jež slovo letmo odrazilo... Hezká bíseň! Tip* P.s.- Líbí se mi tam ta časovost...o) Výběr a zařazuji k sobě do nej...

Silvita
11. 01. 2005
Dát tip
a do jediné slzy zahaluji celé štěstí .... možná bych dala spíš: "ty a já - já a ty"

Vesly: tím, že slovo odrazilo odstíny citu, by se dalo obhájit spoustu špatných básní... Silvita: neodpustím si poznámku...měla by sis to asi přečíst ještě jednou, Tvá poznámka o tom, co by si tam spíš použila, by naprosto změnila celý význam básně...

Petr_Pan
11. 01. 2005
Dát tip
originality nepříliš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru