Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuřátko

12. 01. 2005
1
0
1779
Autor
hadek

Jedno malé kuřátko,

bojí se nás drobátko.

Nepomůže ani pláč,

míří rovnou na pekáč.


Sally
12. 01. 2005
Dát tip
No, pro tuhl eblbůstku nemám moc pochopení. Evokuje mi reklamu, kde se předhání prasátka kdo z nich je nejchutnější... Děs (ta reklama, ne tvoje blbůstka)

hadek
12. 01. 2005
Dát tip
je to proste realita.... lidi jsou vsezravci a pokud nelovi pro zabavu nebo z rozezranosti, tak je to uplne v poradku.... nejsi nahodou vegetarianka?

Sally
12. 01. 2005
Dát tip
Náhodou ne.. Ale co má takovy kuře ze života, když se narodí ve velkochovu?Kdyby si aspoň mohlo pobíhat po dvorku..

Sally
12. 01. 2005
Dát tip
Hold nedá se prostě jinak..Ke zvířatům ale chovám šílenej respekt. Jsou fakt obdivuhodní, ti animals.

hadek
12. 01. 2005
Dát tip
no, to kuratko z ty basnicky bylo mysleno jako to co lita nekde na dvorku... proste takovy to prirozeny, ze si lidi chovali zvirata a zabili jen tolik, kolik snedli a ne jak dnes se zabiji vic nez se sni...

Sally
12. 01. 2005
Dát tip
jojo, já sem pochopila. Jen sem si vzpomněla na ty kuřátka, co po dvorku lítat nemůžou a pak na tu reklama o prasatech atd. atd. ..

Gonsales
12. 01. 2005
Dát tip
lepsi je na rozni;)

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
se mi to jako říkanka líbí. t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru