Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z.k. čtyři roky zpátky

Výběr: Fouckault, drfaust, Elyn, Print, Jinovata, Elyanne
17. 01. 2005
15
2
5801
Autor
tkadlec

někde teď jako přízrak

piješ srncům z ran

možná

ale možná jsi

jen sníh

který spadne na město

když to bude nejméně

čekat

šeptám si jména mrtvých

po vlčích nohou pobíhám

mezi vozidly

zmatených

komunálních služeb

které se tě snaží odklidit

jako když

patou odhrneš peřinu

čenichem dýchám staré stopy

spíš bosá ?

pravda- jsi jenom přízrak

ale městem znovu proudí krev

a krví proudí město

jsi průsvitná

a z jinovatky

 

škoda, že neumím tančit


2 názory

satannáš
28. 05. 2008
Dát tip
výborná T

Milly
06. 05. 2008
Dát tip
zase klub.. -t- a avi..

Elyanne
05. 05. 2005
Dát tip
...

Jinovata
26. 01. 2005
Dát tip

tkadlec
18. 01. 2005
Dát tip
recituj si jí, co hrdlo ráčí :) kdyby už nebyla věnována z.k., tak jirád věnuji tobě.. v pátek to jako tenhle pátek ? A kdy bychom se vrátili ? V sobotu kolem poledního totiž musim vyvenčit psa .. ( vim, že to je docela banální, ale on tu nikdo jinej nebude..) eště taky musim zijstit, kolik stojí cetsa do Plzně a zpátky, ale docela bych jel..

Print
18. 01. 2005
Dát tip

Lotoska
18. 01. 2005
Dát tip
*

drfaust
18. 01. 2005
Dát tip
jo tenhle pátek... mrknem se do IDOSU.... víc ve zprávách...

dobré t.

Lotoska
17. 01. 2005
Dát tip
krásně vytkané....:-)*

dadik
17. 01. 2005
Dát tip
moc pěkný....t

Fouckault
17. 01. 2005
Dát tip

* krásná, Mně připadá, že nepíšeš, ale tančíš...

drfaust
17. 01. 2005
Dát tip
Jakube! Jakube! Jakube! tahle se mi strašně líbí... tu bych chtěl recitovat...! do nej! Dáš mi ji na totem? prosím, prsoím.

drfaust
17. 01. 2005
Dát tip
mimochodem, nechceš jet se mnou na jednu vernisáž a čtení v pátek za pjerem do Plzně? egil nějak váhá... by to mohlo bejt zajimavý... stejně jako kdysi návštěva Teplic...

drfaust
17. 01. 2005
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!možná,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!možná!!!!!jsi!jen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sníh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

drfaust
17. 01. 2005
Dát tip
tak úžasně mi koresponduješ s právě hrajícími Sonic Youth v obou jakési naléhající zoufalství....

!!!!! t

Elyn
17. 01. 2005
Dát tip
možná ale možná jsi jen sníh a spousta jiných tichých ale silných... líbí se mi taky moc.... brnkla, ťala, oslovila hluboko...* fauste, chci to slyšet recitovat.. co s tím? :)

drfaust
17. 01. 2005
Dát tip
no on to asi nude recit Jakub sám...:))

Mar_15
17. 01. 2005
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru