Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SÍLA ROZKROKU

25. 01. 2005
9
3
5804
Autor
gab_1

Síla rozkroku

 

Zamyšlen kráčím domů,

čučím do korun stromů.

Dneska se vzbouřím – heč!

Chystám si tvrdou řeč!

 

Asi takhle:

Už se s tím nebudu párat!

Koukej mě přestat kárat!

Zařaď mě do jiné sekce!

Už se mi poslouchat nechce!

Nejsem špatnej, jak tvrdíš!

A přitom Ty na mě prdíš!

Ruce nade mnou spínáš!

Že jsem línej,proklínáš!

Svádíš na mě naše krize,

že vším je mi televize!

To je dost ošklivá lež!

Tak už mi dej pokoj, než …!

 

Dneska budu ostrej muž,

Jak jí to dám, se těším už.

Ten monolog se mi líbí,

jen kousíček tomu chybí.

 

Už jenom pár metrů zbývá,

proč se na mě z okna dívá?

Teď si ale hodně věřím

a přicházím k našim dveřím.

 

Teď spustím!!

Hlavně ať neztratím nitě!

Jenže!!

Ona přišla a řekla: “Chci Tě!”

 

Co já jsem to jenom chtěl?

Že bych něco dělat měl?

Obvody nemůžu překlenout,

proč si ne a ne vzpomenout?

 

Krásné pak nastaly chvíle,

problémy v dáli na míle.

Všechno tak nádherné bylo

a pak mi všechno zapálilo!

 

Ksakru, to sem ale posera!

Vždyť já vyměknul jak Hera!

“Chtěl si něco?” se zeptala.

NE!!!!

Síla rozkroku mě dostala!!

 

GAB J


3 názory

gab_1
03. 11. 2007
Dát tip
Sasak: díík!!

Sasak
01. 11. 2007
Dát tip
Jsem se po delší době na Písmáku zase pobavil :)vtipné, lehké ..

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
...je to napsaný jenom proto, aby se čtenáři chlámali (možná i zamysleli):-))...i sám jsem se bavil, ale nic neukáplo!!:-))))))))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
tehdy ne, ale co teď nedávno :-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
zelvik:...teď taky ne...proč já tak hrozně kecám!!!:-)))...hned se mi to vrací...:-)))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
kurňa já budu moset něco vymyslet, aby už :-)))

gab_1
17. 01. 2006
Dát tip
...a nekápne a nekápne!!!:o)))

zelva
17. 01. 2006
Dát tip
gabíčku já tě fakt žeru :-)))

zelva
14. 01. 2006
Dát tip
hej já tě fakt žeru četla sem si to nahlas a chlámala sem se sž dokonce...nehledě na vážnost tématu

zelva
14. 01. 2006
Dát tip
kolik slz ti tam muselo kápnout než jsi ju dokončil :-)))

T_O_M_
02. 01. 2006
Dát tip
Tak Tvému stylu asi nepřijdu na chuť...

zelva
30. 04. 2005
Dát tip
moc se mi to líbí...tip

gab_1
07. 03. 2005
Dát tip
Já vím!! Díky za Tip!! Přij'd znovu na mé stránky!!

estelle
06. 03. 2005
Dát tip
NO TEDA,TO JE FAKT TREFA ! TIP

_Rebelka11
03. 02. 2005
Dát tip
sac, gab: Teda kluci... no, to jsem tomu dala, teď už se z toho nevyvlíkne nikdo, docela by to mohlo být zajímavý... Já už se příště radši do ničho míchat nebudu, takhle to potom všechno dopadá, ale na druhou stranu, když to zvládneme, tak by to bylo super, konečně by sem Sac něco hodil :-))) gab: jasně, to je dobrý nápad - zprávy, já už se nechci vymlouvat na čas, ale fakt ho nemám, ale budu se snažit... necháme termín celé básně do prvního března, hm? :-D a snad ani nitka nezůstane :-) sac: tak prevít ne, ale uznej, že provokatér určitě :-D, ty nám to taky moc neusnadňuješ :o)

sacco
03. 02. 2005
Dát tip
jo, provokatér - to už souhlasím......

gab_1
02. 02. 2005
Dát tip
Sac: Tak tohle stačit nebude. To není první vlaštovka - Ty nám chceš s Reb. pouze ucpat ústa. JÁ TI DÁM ZA ROK!!! Únor je limit na první vložené dílo - co Ty na to?

_Rebelka11
02. 02. 2005
Dát tip
sacco: souhlas s gabem, žádný rok! :-D teď máš měsíc na to, abys nás překvapil dalším dílem. Vidíš, jak pěkně ti to začíná, už se těšíme, čím nás překvapíš příště :-) gabe, co mu provedeme, když to nesplní? :-D

gab_1
02. 02. 2005
Dát tip
Reb: fyzicky žádný trest nejde, tak jediná možnost je, vyhrožovat, že mu nebudeme psát. To ho tak vyděsí, že okamžitě zabere!

_Rebelka11
02. 02. 2005
Dát tip
no to je vlastně fakt, a co když ani to nezbere? :-D Mám nápad, přinejhorším (ale opravdu, v tom nejhorším případě :-D) na něj napsat básničku... ( s těma tvýma skvělýma koncema) :-))) sacco: nezlob a piš, hm?

sacco
02. 02. 2005
Dát tip
reb, gab: ani nevíte, jak mne těší, že jsem ještě věkem docela mlád - těch únorů ještě bude..... bohužel to rebelka trošku zpřísnila... měsíc....... hm..... to si musím nechat projít hlavou :-) ale budu upřímný - láká mne spolupráce dvou neznámých autorů o třetí "neznámé" osobě....... a to mne skutečně láká...... vždycky jsem měl rád kritiky mé vlastní osoby. zajímalo by mne, co vy dva vymyslíte...... takže, vy jste hodili rukavici, já ji přijímám.... chci tu vaší báseň - pak sem na 100% něco hodím. :-) souhlas, přátelé?

gab_1
02. 02. 2005
Dát tip
Reb,sac: Tady je někdo pěknej prevít! On si myslí, že když se namaže všemi mastmi, tak se nám vyvlíkne! Reb, věř tomu, že by zabrala i ta výhružka, že mu nebudeš psát. No, nedá se nic dělat, něco vytvoříme. Kdo první začne, dá to druhému do zpráv? Nebo navrhni jinou strategii! Jedno vím jistě - nitka na něm nesmí zůstat suchá!!!!!

sacco
02. 02. 2005
Dát tip
rebelka, gab: prevít je silné slovo....... vyvlíknout se nechci. dnes už vím, že se tomu stejně nevyhnu. ale sami jste nahodili udici.... a já se jí chytil. možná jste narazili na oblast, která mne skutečně zajímá..... i když z vaší neznalosti mé osoby může vzniknout něco, co se mi ani trošičku nebude líbit..... i přesto jsem ochoten to riziko podstoupit. další tah je tedy na vás......... :-)

_Rebelka11
01. 02. 2005
Dát tip
sacco: no ne, že by básnička? :-)) (a vidíš, že to není tak špatný, takže klidně dál)... :-)

gab_1
01. 02. 2005
Dát tip
Reb: hezky ho dál provokuj - sílou ducha - on je určitě talent a stydí se zato! :-) Ty to dokážeš!! :-) Sacco: buď gentleman a ukaž konečně tu moudrost!! Podívej, kolik lidí na to čeká. Vždyť ty máš fanynky ještě dřív, než si začal!!

_Rebelka11
01. 02. 2005
Dát tip
dík, že mi takhle věříš :-)) taky si myslim :-D a snad sem někdy něco hodí... (jo a omlouvám se, že tady vedeme diskusi (diskusi?... no výměnu názorů a postřehů :-D) a ne názory na tvé dílko (které je, jak už jsem říkala, zase skvělé :o)).

sacco
01. 02. 2005
Dát tip
Ach přátelé mojí drazí, vždyť vy jste skoro moji vrazi! Nejsem bohužel jedním z těch, co vyrazí svým dílem dech. Já básníkem jsem malým jen, vy ostatní jste mi příkladem. Já učit mnohé se ještě musím, snad za rok to třeba zkusím. Co natropil bych dílem svým, to ani já vám nepovím. Studem bych se propadnul, do Písmáka nikdy nevtrhnul.

hesulim
31. 01. 2005
Dát tip
Sacco - podle Tvé reakce na toto dílo z Tebe mám hezký pocit. Mohl bys být jedním z minima. Možná, ale, že už jsi starší, ne-li starý pán a mluví z Tebe bohaté zkušenosti nebo moudrost věku.

sacco
31. 01. 2005
Dát tip
že by asi 64 slov v mé kritice řeklo toliko o mé osobě? rád bych básní odpověděl, však psal bych jí pár neděl, proto vyberu si raději, dřív, než ztratím naději. MOUDROST u mne zvítězila, síla rozkroku mě NEDOSTALA.

gab_1
28. 01. 2005
Dát tip
Hes: jak si poznala, že jsem vyjímka??? Ale určitě mᚨpravdu!! o:)o:)o:)

hesulim
27. 01. 2005
Dát tip
Gabe, Gabe-málokdo mi tak mluví z duše, jako Ty.Dílko je v první chvíli k úsměvu, ale v té druhé, je to vážná i závažná pravda.Muži jsou vůbec zvláštní (téměř všichni, možná, snad, až na Tebe a pár jedinců??) nezodpovědní, sobečtí.Nebo jenom já mám zkreslený názor?? Dávám Ti obrovský TIP a piš, jsi fajn.

sacco
27. 01. 2005
Dát tip
hesulim: doufám, že jsem jedním z TĚCH PÁR JEDINCŮ :-)

_Rebelka11
26. 01. 2005
Dát tip
teda... dobrý, že by na ní bylo něco ze života? :o) no jo, chlapi se sebou nechávají manipulovat, kor tímhle způsobem :-D, t*

gab_1
26. 01. 2005
Dát tip
Reb: Díky za reakci! Ta báseň je ze života ještě více, než ty předcházející. Pokud si plnoletá a ještě si se žádným nemanipulovala, tak všechna čest!

_Rebelka11
26. 01. 2005
Dát tip
není zač. Fakt? :-))) Jsem plnoletá, ale takhle s chlapama nemanipuluju :-) (myslim) ;-)

sacco
26. 01. 2005
Dát tip
pokusím se přidat trochu umění

gab_1
26. 01. 2005
Dát tip
Sacco: Tak přesně vo tom to je!!! To sluníčko je nádherný!

gab_1
26. 01. 2005
Dát tip
Reb: Přijmi hluboký obdiv! Ještě, že je na konci ta závorka! :-) Tak se tomu lépe věří! :-)

_Rebelka11
26. 01. 2005
Dát tip
gab: přijímám :-)), to jsem ráda. sacco: to by mě zajímalo, jak tam všici vkládáte ty obrázky... Tohle se ti fakt povedlo :o)

sacco
26. 01. 2005
Dát tip
ačkoliv fotografie mnou uvedená zcela přesně znázorňovala sílu rozkroku, nebyl jsem jejím autorem. její autor nesouhlasil nakonec s jejím uvedením pod mým nickem a proto jsem jí odstranil. reb: více viz zprávy

Silvereyes
25. 01. 2005
Dát tip
:))))))smutná pravda

DRAHT
25. 01. 2005
Dát tip
Tak na tohle bacha, protože už Newton věděl, že síla sílu láme ...

gab_1
25. 01. 2005
Dát tip
Pouze z toho, že manipulovat s chlapem je hodně snadné! o:)

Adelan
25. 01. 2005
Dát tip
Vtipný,milý...*

sacco
25. 01. 2005
Dát tip
chtěl jsem napsat něco chytrého, ale ..... je pravdou, že chlap ve chvílích, kdy uvažuje svou "chloubou", stává se jen čistě biologicky "rozsévačem semene".... na druhou stranu je pravdou, že ženy o této slabince vědí a dokáží toho s bravurou sobě vlastní lehce zneužívat. snad jen... popřeji všem chlapům, aby si v jistých chvílích nechávali taky trochu krve pro mozek... někdy se to může hodit.

Shellinka
25. 01. 2005
Dát tip
Trošku to pro mě má nádech rapu. ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru