Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbá telenovela s názvem Život

28. 01. 2005
2
1
2828
Autor
Elemmírë

...nemám rád telenovely...

 

Byl jednou jeden Chosé co se zamiloval do Franchesky,

ten měl velmi dobrého kamaráda Rodrigueze,

a také dobrou kamarádku Soledad,

Rodriguez a Soledad spolu chodili.

Francheska se moc zamilovala do Chosého,

měli spolu krásný vztah,pak se jí ale zalíbil Rodrigo,

a tak milý Rodrigo zavraždil svého nejlepšího kamaráda Chosého,

Soledad odkopnul a začal si užívat v posteli s Fracheskou,

Soledad viděla jak naletěla takovému ubožákovi a zabila se.

A pak žili šťastně až do doby než je to omrzelo a rozešli se.

 

Poučení: Telenovely jou svině a jejich scénáře je lepší spláchnout do záchodu.

Poučení č. 2 : Průšvih nastane když se telenovela změní v život.


1 názor

Heulwen
14. 01. 2007
Dát tip
Ti to ale vyřešili hloupě! Většina zápletek je o milostných trojúhelnících; když byli čtyři, tak se mohli jen prohodit :-))

Elemmírë
31. 05. 2005
Dát tip
jééé .. ééééh :-))) Ahoj Ari.. hihi... kdo? co? všechno popírám! :-D

Arienalia
31. 05. 2005
Dát tip
Eli: *granát*

Arienalia
28. 05. 2005
Dát tip
Eli: Počkej, já jsem rejpal, jo????

Elemmírë
06. 02. 2005
Dát tip
To jsem nevymyslel já ale sám život. Trochu nechápu, asi jsem to nepopsal jasně. Chosé měl dobrého kamaráda Rodrigueze a dobrou kamarádku Soledad, rodriguez a Soledad spolu chodili.. co je na tom k nepochopení? :-) Ale že neumím pravopis se bez mučení přiznávám :-)

proboha, co je na tom asi tak k nepochopení?!:) tak se přece zadívej pořádně na to, co jsem napsalo, nebo co jsi napsal ty, protože do kritiky už jsi to uvedl v pořádku ano, rodriguez a Soledad spolu totož pravděpodobně opravdu jen chodili - zatímco v textu spolu dokonce chodily chápeš mě nebo to chceš nějak zvýraznit?:)

Elemmírë
06. 02. 2005
Dát tip
dítě: chápu :-)))) dík. Na moji obranu dodávám že z gramatyki jsem měl vždy za 5 :-)

pětka je nejhezčí známka fákt :)

Elemmírë
06. 02. 2005
Dát tip
jo je taková kulatá :-) pravda je že mi stylem své kritiky připomínáš jednu zdejší autorku .-))) taky neřekne co mám blbě ale rejpe dokud na to nepřijdu sám :-))

nejsem slíping bjůty jsem dítě na skleníku :) ale ta metoda je prima no

Elemmírë
06. 02. 2005
Dát tip
Já nemyslel slípink bjůty. Já myslel Arienaliu. Jestli ji neznáš tak mrkni na její díla, píše skvěle a ovládá gramatiku. ;-)

myslím, že něco od ní jsem četlo a že mi to nesedlo, není to mý kakao, ale díky:)

hehe TIP

mě na tom nejvíc zaujalo, že: Rodriguez a Soledad spolu chodily rodriguez byl přešitá žena? hm, máš to vymyšlený do detailů a fikaně, nebo neumíš pravopis - na to si vsadím:)

ale jinak švanda n

nounejm
29. 01. 2005
Dát tip
Kdyby nebyly telenovely, tak by to dost "romantiček" nepřežilo ... Je to hnus fialovej...

nadik_k
28. 01. 2005
Dát tip
Telenovely jsou fakt na draka..na jedno brdo...a uplně postrádají jakoukoliv smyslupnost...takový vymývač mozku starších, nudících se a většinou strašně osamělých žen...dávám ti tipa:-)

nadik_k
28. 01. 2005
Dát tip
Sakra kde se tady dává tip?:-))) To nejde nebo co?...tak alespoň toho řečeného, no:-))))

Elemmírë
28. 01. 2005
Dát tip
stejně díky :-) btw měl by tam být.. jako obvykle.. dole vlevo..

Zly
28. 01. 2005
Dát tip
mi to přijde docela dobrý jestli máš sponzora, jdem to natočit potřebuju nový bazén :-)

Elemmírë
28. 01. 2005
Dát tip
Přijde ti to dobrý? Fajn, natočíme to :-))))

zaki
28. 01. 2005
Dát tip
hehe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru