Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chrousti ala scarabeus

07. 02. 2005
6
0
3959
Autor
Elin

Je to tu dnes plné chroustů. Rozhodla jsem se na podporu chrousta zveřejnit jeden krajový recept.

Ingredience:

 

Bramborové těsto

1 vejce

1 tvaroh měkký

pinta vody

něco slunečnicového oleje

CD Divoký Bill

Video Mňága - Happy End

Mírná kocovina po bílém víně a bolest v jakémsi svalu na šíji.

 

Postup:

 

Nejdřív se musíte probudit okolo půl jedenácté. V hlavě musíte mírně cítit včerejší bílé víno, v šíji přeleženej sval, mít hroznou chuť na turka a skouknout Happy End - a dost se při tom bavit (nezapomeňte se hlasitě smát, ať všichni sousedi vědí, že budete dělat chrousty - a nebo raději ne, aby vás nepřišli vyjíst, tu lahůdku si nemůže nikdo nechat ujít). A vy si nenechte ujít ani titulky - takový "Ananas - Petr Fiala" je boží odvaz. Potom si pustíte přepálenýho Billa a jste připraveni hňácat chrousti.

 

Do misky dáte pintu vody, v ní rozšleháte vejce a vsypete bramborové těsto made in Byšice. Hňácáte a hňácáte, až uhňácáte šišku jako velký knedlík, širokou jak paži malého pážete. Potom odkrajujete plátky široké asi 1,5 cm (Viktore, odpusť), nožem do nich vtisknete mřížku, až původně hladký krovky vypadaj jako vrubovec, trilobit čí robě v poviánu a chrousta na oleji, který je rozpálen pochopitelně na pánvičce, raději než přímo na plotýnce, smažíte.

 

Jezte hned, ať nejsou studený. Studený nejsou už tak dobrý.


:)) a to nevíte co to je, když se takový chrousti zapletou do dlouhých vlasů to je parádička! tak proto je jíme

Elyn
10. 02. 2005
Dát tip
tedle recept je fajný...:)

Elin
07. 02. 2005
Dát tip
avi Klipeto - něco do klubu

ech... :-))

klipeto
07. 02. 2005
Dát tip
:) díky, klub a jdu vařit, mám hlad :)

ChechTIP

Noe1
07. 02. 2005
Dát tip
:-)))))) ty si zahráváš ;-) pominu-li naprosto nevhodné načasování dílka *t + k

slonovina2
07. 02. 2005
Dát tip
s prominentem chroustjazzem

:) Paráda, asi si pudu hned koupit bílý víno

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru