Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zarostlé střepy

13. 11. 2000
1
2
2547
Autor
kalinka

pradávno, ale proč to nedat v plen... Jako obvykle doporučuji brát to s rezervou, možná tentokrát dosti značnou!:o)

Na základě četných dotazů všech vykonavatelů veškerých posledních vůlí, obrátila se na břicho, natáhla ruku k pojízdnému stolku, a omilostnila na moment již pochovaný sešit... Naproti na sídlištním balkónu se zaleskla ozdobná spona na sandálu černovlasé čarodějky, a hned, co jí proklála mysl, zanikla tiše v šeru. Opět se převrátila na záda. Vlásky, hebounké vlásky jí mazlivě pohladily ramena. Zelená potvůrka vedle ní se jí lehounce svíjivým pohybem přisoukala k tělu, tlamičkou vsála její obnaženou bradavku, a poté, mlaskavě se přemisťujíc ke krku, jí podbízivým špitáním vdechla do malého ochmýřeného ouška: "Miláčku, píšeš samý sračky!" Holčička má obyčejnskej strach. Neví, jak by si koho přivinula k tělu. Jak by mu nabídla svou duši výměnou za jeho. Ne, nechce žádný pitomý kšeftování. Touží po lásce, nechce se jí nikdy přestat učit! Svět je dům. Otrapům ze suterénních bytů nechává plundruvat své tělo, a občas z tesknoty uprchne do vinárničky ve vedlejším vchodě. Přehnaně snaživý nablýskaný číšník jí galantně podrazí nohy sedátkem židle, a požádá ji o soulož. "Tanyny, tanyny... smím prosit, děvenko?! Nebo raději studenou sprchu?!", ale nečeká na odpověď, a slídivým pohledem do škvírek sešikmených očí ji brutálně znásilní... Uteče zpátky do nory, sní si své podkrovní doupátko s modře namalovanou židlí v nadživotní velikosti, obrovskou hliněnou mísou plnou mušlí, dřevěným stolkem s trupem ebenového otroka, a přítelem.., před nímž se nad tím vším dokáže tvářit naprosto nenuceně. A každé ráno čerstvé květiny, vlhký polibek na čelo a vůbecnicnevyžadující obětí... Bezelstnost! Čistotu! Toaletním papírem si smaže veselý opálený obličej, zelená příšerka v zrcadle jí doporučí vydatný spánek, a ráno jí na dveře někdo napsal: "Seš blbá!" Průhledná měkká kulička. Maličká vaginální tabletka.. Vsune ji do sebe, chce se toho svinstva konečně zbavit...Ještě antibiotická mastička a spát...Celou noc vraždí, prchá, navštěvuje dávné učitele, nakupuje levně, kouří trávu a svádí manžela kolegyně z práce... Ráno ji probudí mokro! Proč?!!!! Praskla mi voda!!! Blbost! Já NEJSEM TĚHOTNÁ!!!! Vyřítí se na záchod a gelovitá hmota jí stéká po stehnech.... Tabletka!

2 názory

kalinka
28. 09. 2007
Dát tip
To Ted: Díky:o)))))))))

ted
16. 08. 2007
Dát tip
netradiční, ale mam pocit ze to citim v puse kazde slovo.....

Merle
15. 11. 2000
Dát tip
ne můj vkus...

Adelan
14. 11. 2000
Dát tip
Líbilo, zvláštně to na mě zapůsobilo

zirafka
14. 11. 2000
Dát tip
Rozhodně zajímavý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru