Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

straším

10. 02. 2005
2
0
5529
Autor
ashentree

neumím strašit tož sa nelekni ale mám na to říkadlo :)


divný triky
na dva nicky
až eš vyletěl
z ejšentriky






gabio
21. 02. 2005
Dát tip
zaříkadlu nerozumim, ale obrázek pěknej:)

Empty
14. 02. 2005
Dát tip
:-) To je vážně MIMO:-))) Tos maloval ty???

ashentree
14. 02. 2005
Dát tip
ne, říkám že nějaký infantil, teda dítě spíš :-)) btw., bylo to taky o Tobě ;)

Empty
14. 02. 2005
Dát tip
Cože????!!!!:-)

ashentree
14. 02. 2005
Dát tip
jo, byl sem hodně nasranej na to, co se tu dělo a su rád, že se ty tiky nějak spláchly i když spokojenost nikdy není totální ;) bez těch dvou nicků by to tu nemělo pro mě smysl

ashentree
14. 02. 2005
Dát tip
tohle dílko je vlastně taková infantilní momentka, pocitovka zachycující stav písmáka v jistém okamžiku ;)

ashentree
14. 02. 2005
Dát tip
upřímně - je to moje nejosobnějši a nejvažnějši báseň tady :-))

cup_of_tea
13. 02. 2005
Dát tip
to je pěkný říkadlo jo

children
13. 02. 2005
Dát tip
moc né

ashentree
12. 02. 2005
Dát tip
já zas tak nestraším moc ;) ten pírsink? by stálo za to se zeptat toho dítěte :-) já se v techtok pírsinkách moc zas nevyznám zas tak takový věci mě moc netíží ale občas se mi to líbí na někom :-) jako kdyby to byla čertice třeba nebo tak něco :-))

dadik: a ten kosoctverec sem ho stejne naucila ja:*)))))))))ze jo brasko...ten certik ma rozkosnacky ruzky... a pridavam se k lakani na leitnerkuuuu:*))))))

Friday
12. 02. 2005
Dát tip
prosimtě, nestraš:)) to víš, i čerti museji jít s dobou... a lidi/ďáblíci prošpikovaný ocelí...to je peklo :))

Friday
11. 02. 2005
Dát tip
howgh skoro abych se bála:) (odkdy čerti nosí piercing?)

Nicollette
10. 02. 2005
Dát tip
ty seš džoukézní :-))))

ashentree
10. 02. 2005
Dát tip
strašim staršim snažim se od aše po eše a zpátky zas :*) ufffff...říkáš tak rozkošně to slůvko, Niki ;) že člověka to ze židle nadnáší až si namele kebulu vo strop :-)) hej proto mám tak schoulený ty rohy /@ @\ dííííík ;)

ashentree
10. 02. 2005
Dát tip
a ešššššššššššště někomu rohatýmu avi slyššššššššššíšššššššššš, čertí ;) eššššššššššššš by zašššššššššššel na divadlo zasssssssssss jen kvůli rohum ssssssschoulenym hadím na pódiu byly nejlepššššššššššššššššššší hej děte lidi na divadlo leitnerský tadyk, papouch je nelepši rejža i dramatik! :)

Dero
10. 02. 2005
Dát tip
Vivat papouch! :o) Eši, potkáme se zas? :o)

ashentree
10. 02. 2005
Dát tip
no v to pevně doufám! třeba na Dannym ;)

dadik
10. 02. 2005
Dát tip
a to jsi maloval ty??čertika?

dadik
10. 02. 2005
Dát tip
a to jsi maloval ty??čertika? zřejmě se též přijdu podívat...:)

ashentree
10. 02. 2005
Dát tip
nene, to jsem našel na netu, ňáký dítě namalovalo, strašně se mi to líbilo já su nemožnej cokoliv nakreslit umim jen kosočtverce :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru