Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volné verše

24. 02. 2005
1
0
1575
Autor
Springpeace

neberte to pejorativně, myslim to zcela vážně, ale vůbec tím nezavrhuju volný verše. jen říkám, co to je.

Co je to volný verš?

To je když zmáčknete enter o něco dřív, než kurzor dobliká na konec řádku.


Apricots
03. 06. 2005
Dát tip
Takže, hlavně bych ti chtěla říct, aby ses nenechal odradit hned první kritikou, protože tyhlety záležitosti sou fakt strašně individuální a to, že ti někdo napíše, že je to blbost, je úplně nepodstatný, protože se za pět minut může najít někdo, koho to uchvátí. A to ze dvou důvodů: Za prvý se mi všechno cos napsal moc líbilo (samozřejmě že něco víc a něco míň, ale všechno mělo svý kouzlo) a za druhý sem prostřednictvím toho objevila, že je v tobě určitě spousta zajímavých věcí, který by stálo za to objevit. A taky bys měl vědět, že ti to říkam fakt upřímně, a ne proto, že si bratránek:) Rozhodně pokračuj, protože seš šikovnej a je tu spousta lidí, který sice zvládají techniku dokonale, ale je to prostě tak nějak bez dechu...podle mě. P.S. Já sem taky dostala vynadáno, že je to strašná hrůza, ale je mi to jedno..vyjadřuje mě to a hotovo:)

Springpeace
06. 04. 2005
Dát tip
To jsem chtěl, ale když odmítli můj koncept na přemalování Sixtinské kaple, tak sem to vzdal...

Zbora
06. 04. 2005
Dát tip
Parchanti...nevědi co je dobrý!!!

Zbora
18. 03. 2005
Dát tip
To se Ti nepovedlo...zkus třeba malování :o)

Spirit
27. 02. 2005
Dát tip
davam do klubu jako podporu proti cucflekům hasta la vista :) W.

Springpeace
25. 02. 2005
Dát tip
adilah: doufam, ze je to mysleno vazne. je to totiz fakt velmi, velmi poucne dilko.

Springpeace
25. 02. 2005
Dát tip
No proto:)

Amah
24. 02. 2005
Dát tip
takže volný verš je omyl?

Spirit
24. 02. 2005
Dát tip
tak teda píšu :) a davam tip za moje oblibeny slovo v prologu (na "p" :)

Springpeace
24. 02. 2005
Dát tip
to jsem prece vubec nerek:(...ale chapu, pismak se to jmenuje proto, ze sem chodi lidi, co umi, nebo si mysli ze umi, psat, ale vyzadovat od nich i umet cist...F

Springpeace
24. 02. 2005
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru