Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viděla jsem tě

08. 03. 2005
0
0
2972
Autor
Reni

Viděla jsem tě s jinou

viděla jsem tě pod lavinou

viděla jsem tě za klecí

nyní však jsme si již dalecí

 

Slyšela jsem tě za rohem

slyšela jsem tě kvílet pod kolem

slyšela jsem tě říkat miluji tě

nyní však láska naše na úbytě


vojtěch
11. 03. 2005
Dát tip
co všichni máte?! mě se to náhodou líbí...i slza ukápla,a ten konec ach ten konec.Dojalo mě to...a všemu nahrává ta krásně zvolená barva.TIP

Velkej, jestli to mělo bejt na mě.... :-))) tak už mám našlápnuto... a rychle... :-)) vojtěch: tragéde!

vojtěch
11. 03. 2005
Dát tip
tragéde?!.....vždycky když u nějaký sračky svítí tip, tak je ode mě:)

no právě..... ty zachraňuješ, takovej tragickej konec budeš mít... :-))

vojtěch
11. 03. 2005
Dát tip
jo tak tragickej konec budu mít.....a konkrétně?

Rowenna
11. 03. 2005
Dát tip
ale líbí se mi, že autorka nenyje, ale snová krutou odvetu, a taky namoutě, se mi líbí, že láska na úbytě.

no, já nevím, buď se na Tebe vrhnout autorky, že jim dáváš za jejich úžasná dílka hvězdičky a utahají Tě a nebo ta druhá strana se do Tebe pustí, že by ses měl nad sebou zamyslet... :-)) Rowi, nenyje? :-)) to slyším poprvé... :-))

vojtěch
11. 03. 2005
Dát tip
autorkx:vaše veledíla se mi moc líbí..takže čekám odměnu za tipy!

Rowenna
11. 03. 2005
Dát tip
děvče nešťastné, ty nevíš, co je to nýt? Nyje se z nešťatné lásky, totiž vzdychá, všelijak achichá, roní se slzy apod. :-) zatímco autorka drtí pod lavinou a koly...

to je slátanina, panebože stůj při mě!!! mám vyrážku!!!

Big_Brother
10. 03. 2005
Dát tip
Áááááá! šupem k nám na kožní bys nechtěla?

sk8ergirl
10. 03. 2005
Dát tip
já se omluvám, ale teda verš "viděla jsem tě pod lavinou" vážně nešel přejít bez úsměvu :-)

trumpeta
09. 03. 2005
Dát tip
já se ani nechci smát, ale když ty ozvy ... :)

Křídlo
08. 03. 2005
Dát tip
Ta první sloka - to je docela nátěr

swetcherlie
08. 03. 2005
Dát tip
zhrzená láska? asi tě hodně naštval...

Vika
08. 03. 2005
Dát tip
Jenom, abys tu lásku neubila.

Big_Brother
08. 03. 2005
Dát tip
Vázané verše? Todle? HAHAHAHA!!!! Pane primáři, s tímdle si nevím rady......

Když jsem kytici váááááááááááááázala, do Klubu emnic a Citových ekzémků jsem vchááááááááázala............ Ekzémek, dle tohoto v Etického kodexu klubu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru