Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Beside fancy

09. 03. 2005
10
0
2772
Autor
45rpm

"Ať žije, kdo pije," řekl Viktor a otočil do sebe panáka vodky.
"Chjo," vydechl Milan, "to je síla." Rychle se napil piva.
"Kouknem kolem." Viktor sebral svoje pivo. Vyšli mezi stany. Po obloze letěly prachové mraky.
"Neznáte ji?" křičel na ně neznámej kluk. Podpíral opilou holku. "Neni od vás?"
"Neni."
"To neva," řekl a hodil ji na Viktora. "Já už ji tahat nechci." Zmizel.
"Kde máš stan?" zeptal se Milan. Holka ukázala někam do tmy.
Viktor ji vzal kolem pasu. "Trefíš tam?" Opřela se o jeho ramena. "Zkus jít."
"Jsi tu sama? Kde máš kamarády?" ptal se Milan. Sotva šla. "Nechceš napít?" nabízel jí své pivo.
"Ještě jí nalejvej." Zastavili. "To nemůžem najít." Narovnal jí hlavu. "Aspoň má hezký kozy," usmál se. "Sáhni si taky."
"Dej pokoj."
"No tak, dyk je úplně tuhá."
"Nech ji." Milan se rozhlížel po okolí. "Aspoň ji odvedem někam, kde se bude moct vyspat."
Šli k lesu, kde byla čistá tráva. Viktor ji opřel o strom. "Slíkni se," řekl jí.
"Nech jí." Milan jednou rukou osahával zem a hledal rovné místo.
"Užijem si. Aspoň ty kozy. Podívej, ta je musí mít!"
"Si magor."
"Tyjo," řval Viktor, "neholí se."
Holka se hloupě usmívala. Snažila se něco říct. Mávala rukou směrem ke stanům. Milan se narovnal a pozoroval Viktora, jak rejdí rukou v jejích šortkách. Dopil pivo. Půllitr hodil do trávy.
"Du první."
45rpm
04. 05. 2005
Dát tip
Ze života.

no jo no hlavně, že si užili

pomíjivá
30. 03. 2005
Dát tip
svět je hnusnej :) *

45rpm
10. 03. 2005
Dát tip
Kid_A - je to upravená povídková verze, tak si ji určitě přečti.

pozorovatel
09. 03. 2005
Dát tip
já myslel, že to nikomu nepovíš a ty to tady detailně popisuješ... vzpomněl jsem si na Kopulující mořskou pannu od Bukowskiho já bych taky jen šmíroval

Sunmoon
09. 03. 2005
Dát tip
To je strašně hustý. Miniatura - hříčka? No to nevim, každopádně t*

ysalamiri
09. 03. 2005
Dát tip
hnus, to je ono..super *

Zbora
09. 03. 2005
Dát tip
Technicky za t....a ještě něco...je působivá :o))

Evička
09. 03. 2005
Dát tip
opravdu rajcovní! :-)* ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru