Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Siminku

28. 11. 2000
5
0
3384
Autor
Merle

no, další do mého blbůstkového seriálu...

Zas jsem tě potkal a znova tě viděl, zas ve mně vzepjal se žádosti drak. K boji mi nestačil proti-ců příděl. Z pohledů na krásu ztratil jsem zrak. Naštěstí Braillovu knihu máš po těle (tvůj rejstřík povrchů - lákavě dlouhý). Pařížskou šlehačkou na stránky dospělé píši ti plamenná vyznání z touhy. Zkouším, zda pero je mocnější meče, (po hřbetu ještě ti šlehačka teče) a já zas namáčím do kalamáře. Vzala jsi meč a hned ťalas' mě do hlavy! Umírat v sonetech už mě fakt nebaví... Co naplat, zbyla mi jen půlka tváře.
Siminka
07. 12. 2000
Dát tip
Když jsem to četla, příjemně jsem se zachvěla. Ó jak krásný je virtuální svět...... Merle: tolik chvály si ani nezasloužím

Siminka
07. 12. 2000
Dát tip
Jen doufám, že jsem ti moc neublížila tím "tnutím do hlavy"

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
Simi: kromě půlky hlavy mě to nic nestálo... a rádo se stalo :-))))

Mahoney
30. 11. 2000
Dát tip
zbyla Ti ta horší půlka - ta sonetotvorná... to se Ti, myslím, nevyplatí :-)) "Z pohledů na krásu ztratil jsem zrak. Naštěstí Braillovu knihu máš po těle (tvůj rejstřík povrchů - lákavě dlouhý)." *

Merle
29. 11. 2000
Dát tip
Vio: no, mě někdo namáčet pera v mým oblíbeným kalamáři, taky se s ním nepářu :-)) Albi: konec Merle, všechno Merle :-)))) bambul: před tebou... no zkusím to :-)) ufo: ech svůdce... něco jako trpaslík Casanovlez, nejmenší milenec Zeměplochy, a jediný, co potřebuje na líbání štafličky? :-)))) Jiko: do třetice... no ještě bych tak mohl ztratit celou hlavu... při mý paměti ji stejně jednou nechám :-)

JDqH
29. 11. 2000
Dát tip
Bratře, bratře... ;-))

Vio
28. 11. 2000
Dát tip
Siminko... a dobře si udělala ;-))) Merle, já bych Tě tnul taky ;-)))

suva
28. 11. 2000
Dát tip
Kdožetotujesťatý??? :c)))

Albireo
28. 11. 2000
Dát tip
Merlovsky krásné: Naštěstí Braillovu knihu máš po těle (tvůj rejstřík povrchů - lákavě dlouhý). A ovšem merlovsky drastický závěr.

Falka
28. 11. 2000
Dát tip
Já už k tomu své řekla, přestávám mluvit, zbývá jen tipovat...

Bambulka
28. 11. 2000
Dát tip
typicky bráškovské... vždyť víš:o) hlavně neztratit tvář!:o))) *!

Vojtek
28. 11. 2000
Dát tip
:-)

JiKo
28. 11. 2000
Dát tip
Na Tip to teda nevidím ale zajímalo by mě kterou půlku jsi ztratil? Jinak do družice debila a co to bude do třetice? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru