Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiskry ledu

28. 11. 2000
4
0
1691
Autor
Silly
 
 
Působení ostrých jisker ledu
 
V sargasových hlubinách
individuálních propastí
neutoneš
 
V chapadlech svítících temnnotou
zářících v bludišti země
za polárním kruhem
 
Vyrovnaná střela
v ocelovém prostoru
neuvízne
 
Znovu hledat
vychýlení z běhu duhových dní
za sluncem hrajícím v teple hodiny
 
V srdci tajícím
ve zlatém třpytu kotouče
 
Visícím jako maják
na tenkém pavoučím vlákně
 
Vchází šedý den
 
Braň se a dokaž že máš
v sobě úsvit měkkých srdcí
a hedvábných cest
 
Braň se
životem
 
 
 
 
 

clovrdik
22. 02. 2001
Dát tip
Báseň je barvitá a možná by z toho šel namalovat obraz. Ale příjde mi trochu břebarven ... .

Pája
31. 01. 2001
Dát tip
Barvitostí mi to připomíná opravdu podmořskou krajinu a slunce, které se odráží ve vodě. Jdu se bránit plaváním a ve změti ryb (slov) ti ulovím TIP.

Vio
30. 11. 2000
Dát tip
Působivé působení ostrých jisker ledu s TIPíkem na konci. Braň se životem!!!

Miroslawek
30. 11. 2000
Dát tip
Silly: třeba je chyba ve mně a nemám správně surrealistickou duši, to se neodvažuji soudit. Nechtěl jsem Tě brzdit v rozletu.

Silly
30. 11. 2000
Dát tip
Ba ne, Miroslawku, už to bude pár let, co tenhle zálet bezpečně přistál. Byla jsem zvědavá, co mu řeknou ostatní, jak tomu tak u dílek bývá. Tvých kritik si dost vážím, dokážeš vyjádřit, co si myslíš, a také to řekneš. Což je asi pro kritiku to nejlepší.

rire
29. 11. 2000
Dát tip
moje.. :) *

xpired
29. 11. 2000
Dát tip
...* (co říct víc?)

Miroslawek
29. 11. 2000
Dát tip
Na můj vkus je to trochu překombinované přívlastky a přeplácané metaforami. Snad proto mi básničkou namalovaný obrázek přijde takový nějaký umělý, ne zcela přirozeně vyvřelý z hlubin Tvého nitra.

Silly
29. 11. 2000
Dát tip
upřímný dík za zrcadlo... až budu příště plácat surralistické pokusy se zavřenýma očima, dám si pozor :-)

zámek
29. 11. 2000
Dát tip
.. jo tááák .. mňo .. je toho na mě moc (viz MRSLWK) ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru