Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to špatný

05. 04. 2005
2
3
4419
Autor
Anyz

Už je to teď se mnou špatný,
skleněný dveře dál jsou matný,
zákony života, většinou, bohužel platný.

3 názory

MarK.
03. 03. 2011
Dát tip
..a to vubec nie je spatny!;)

krása....

souhlasím.. přesně tak se cítím... jenže na mě neplatěj asi všechny ty zákony života :-( aspoň ne ty, které bych chtěl...

Jakubisko
20. 08. 2006
Dát tip
hlavu hore...i když zrovna já ti radit...hehe :))

Phapher
13. 11. 2005
Dát tip
Nemocnice? Jste mimo... Neni to s tebou špatný, spíš naopak, Anyz. Něco si za tim představim, nevim co sis představovala ty...

Anyz
13. 11. 2005
Dát tip
chces snad tvrdit, ze sem na tom dobre? :)

Phapher
13. 11. 2005
Dát tip
to nemůžu vědět,... ale tak snad ano, si teda myslim... Poznámka postiženého matematika: "dobře" nemusí být negace od "špatně", tudíž může nastat i varianta, která nelze popsat ani slovem "dobře" ani slovem "špatně" (to je např. můj současný stav...)

Anyz
13. 11. 2005
Dát tip
:D achich ty ses fakt postizenej

pepička15
15. 08. 2005
Dát tip
s tou nemocnicí souhlasím..ale proč ne? vždyť nemocnice je jedním velkým divadle - odehrávají se zde dramata, ale i komedie... nemocnice je zároveň i parlamentem - některé zákony se zde ruší, některé o sobě dávají vědět, jiné se vytvářejí... ale ty zásadní se nemění - a každému je většinou jedno, jestli se nám to líbí anebo ne... pardon, už zase plácam nesmysly:)

papouch
06. 04. 2005
Dát tip
zkus je umejt

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
hm, nemocnice jak vyšitá......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru