Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Adarhazovi

20. 07. 1999
0
0
2555
Autor
slavek

Jen pro Tebe

Dá se bolest měřit vahou? nedá, asi ne. Při Tvé cestě za odvahou se slza zaleskne. Cesta je to dlouhá, tichá, trnitá a špinavá. Jak náš osud karty míchá, jak je potom rozdává. Na cestě jsou těla, kosti, překážky a balvany. Né snad ještě nejsme citu prosti, jsme jen k smrti znaveni.
Saša
18. 08. 1999
Dát tip
Při jízdě na kolotoči
všem se větrem lesknou oči
Život je jak kolotoč
jenom se mě neptej proč
Život je jak ruské kolo
nebolo tak ako bolo
nahoře jsi pak zas níž
s životem je prostě kříž

slavek
31. 07. 1999
Dát tip
Adarhaz: jsme dva, kterým se lesknou oči...

slavek
26. 07. 1999
Dát tip
kde chybí jednoduchá slova, nutno je nahradit slovy složitými....

castan
24. 07. 1999
Dát tip
Adarhaz: Co mám říct? Že se mi zas lesknou oči?
Slávek: Ale vím, žes pochopil a za to děkuji já..
Castan: Ach jo....... Takhle složitě plodit že mámě Milana všichni rádi a že je moc fajn...?

slavek
23. 07. 1999
Dát tip
Adarhaz:
když Ti chybí slova, tak nemluv. I srdce je vypravěč. Moc dobrý vypravěč - vypravěč beze slov.
Hlavně neděkuj. Nepsal jsem to kvůli díkům. Ty slzy osušit hedvábným kapesníčkem , srdíčko uložit ve zlaté schránce, jak vzácný klenot.

... jaké otazníky?

... nevím za co děkuješ? Nic jsem neudělal. Jen jsem seskládal pár chatrných slov do chatrných řádků, aby se mi stejně nepodařilo říct vše přesně tak jak bych rád...
Ale vím, žes pochopil a za to děkuji já..
(vím žes pochopil... - něco pro Castánka...:-))) )

když je člověk znaven MUSÍ následovat odpočinek...


BlackG:
stejně jako některé části mé osoby :-)) To je život BlackuG. :)

BlackG
22. 07. 1999
Dát tip
zajimave... nektere casti Tvych del mi prijdou vynikajici, jine nezajimave... docela kontrastne....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru