Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mlékárna

08. 04. 2005
4
0
1606
Autor
Montrealer

Na jedno písmeno...

Mlékárna. Morousovití mlékaři mocně makají. Mlátička Metoděj Miller manipuluje mlékovkami. Moučnatý mechanizátor Meloun měří mlékometrem megalitry milk-moku. Mísiči míchají mlíkem. Mixují mazlavou melasu. Mlčky mlsají měkké máslíčko.

Masitá mládežnice Máňa, mohutná mlékařská manekýnka, mocně máchajíc měchačkou, mázla migrenózního mistra Mainla majonézou. Malomyslný motýlokvětý mamlas mrzutě mektá: „Máš měsíčky, macatá Mateřídouško ?“

„Momentálně maličko matním,“ mazlivě mektla mohutná mládežnice, mnohoznačně mrkajíc.

Mrzutec Mainl mimovolně manévruje mršku Marii maštalí mlékárny. Mastné mapy mizerného malíře (mistra Mazala) maskují minulá masopustní miliskování. Mátožné masařky míhajíc maně manifestují mravní mělkost muchlovacího místečka. Mají mítink. Množí mušince. Meliorují mělčinu mravního močálu. Míhající myši mrví milostné mámení...

„Máňo, můžeš mě mít !“ mátožně mrouká mrtvičný Mainl. Měkkost molitanové matrace mezitím mělní meluzínu Mainlovy mužnosti. Manometr mu mrzne...

Mrštná milovnice Mainla mocně muchlá. Mánina mlsnost málem magnetizuje... marně ! Mongoloidní Mainl má mírně mechovatícího měkkýše. Máňa mu marně masíruje mrňavoučkého mučedníčka.

„Maříš milování, mrzáku ! Mužskej má mít mohutnej mozol, mnichu !“ mravokárně mrouká Máňa. Maže mastičku. Marná medicína. Míza mačkáním mizí. Máňa má mžitky. Mentální mumie Mainl málem mře. Modrá mu monokl.

Melancholické mzučení malátného mračna mrkajících masařek mimoděk mírní Mánin mnohoslovný monolog.


Wuzzy
08. 04. 2005
Dát tip
"m" je moc jednoduchý... Zkus "i" :P

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
..nebo Č

Sarrah
08. 04. 2005
Dát tip
:o))))

papouch
08. 04. 2005
Dát tip
mlíko se nehulí

Zuzulinka
08. 04. 2005
Dát tip
Připomělo mi to Vlastu Redla a jeho Hoří....tím nápadem..no klobou dolů, musela to být dřina....

aikon
08. 04. 2005
Dát tip
ked som prvy krat pocul "vsetko na H" ..bolo to originalne.. ..ale toto... ..ale musel si sa pri tom natrapit..to uznavam..

Alojs
08. 04. 2005
Dát tip
Skvělé! Tohle obdivuji. Možná si to dám i do oblíbených. Velký tip. Dneska, ač tipuji kdeco, tohle si můj bodík zaslouží!

misty
08. 04. 2005
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru