Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráda se dívám

13. 04. 2005
0
0
4235
Autor
kissselka

no tak... znáte to, když se člověk nudí ve škole, napadá ho věcí a najednou ten prázdný papír, co ležel před ním je plný!

Ráda se dívám

 

Ráda se dívám do nebe,

myslím při tom na tebe.

Na tvé krásné snědé tělo,

to mé, jak rádo by tě chtělo.

Ráda se dívám do tůně,

si můj král, co sedí na trůně.

Vládneš mému srdci,

když tě nemám-smrt chci!

Jsi princ mého srdíčka,

král života,

Vždy rozpálíš má líčka,

tys má jistota.


kissselka
29. 04. 2005
Dát tip
ježiš lidi vyste ftipný..;)

no, jak to že ne?

Zbora
22. 04. 2005
Dát tip
Protože už má všechno hotový.

tak to Ti nevěřím...

Zbora
22. 04. 2005
Dát tip
Ty si náká nedůvěřivá čéče :o)

ne, já to taky tak nemyslela, jen mi přijde, že jsi byl nebo jseš takovej.... jako by Tě něco trápilo... smutýnkovatej...

Zbora
21. 04. 2005
Dát tip
mám moc práce :o)

a kdo ne? :-)

Zbora
21. 04. 2005
Dát tip
Moje babička.

bůček je moc mastnej.... to nee..... ale krkovici na ohni, naloženou.... mňaaam.... :-) (hele, už ste si všimli, že vždycky šecky debaty končí buď u sexu nebo u žrádla?) :-))

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Škoda piva...já bych to upek normálně, pivo vypil a posléze využil ostatky čuníka k sexuálním radovánkám.

k sexuálním radovánkám???? Zboro Ty seš prase... :-))

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
...sem Ti chtěl udělat radost...aby to skončilo u toho sexu...a Ty na mě takhle?

no, radost jsi mi neudělal, připředstavě ostatků z čuníka a sexu... hele, jak by jsi to vůbec chtěl dělat s ostatky? :-))

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Nechtěl :o)

tak proč o tom mluvíš? :-)) Ty seš ale trajtrlík... :-))

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
...protože jsem Ti chtěl udělat radost...kolikrát to mám opakovat?

no, ale vyznělo to docela ... divně... :-)) a máš nabroušenou náladu, to mě mrzí... stalo se něco?

Zbora
20. 04. 2005
Dát tip
Nic, kytí, já to nemyslel zle :o)))))))))))))))))))))))))))) ...jinak dobrý...děkuju za optání.

ale jedí, já su masožravka... :-)) Velkej, brrrr, bych dostala nějakou vyrážku....

Zbora
19. 04. 2005
Dát tip
...aha...proto kytka porád tak štěká :o)

kissselka
19. 04. 2005
Dát tip
no vida. Tak se nakonec z toho mého prasátka aspoň všichni solidně nažerou ;))))

Zboroušku, drahoušku, já neštěkám, já vrčím..... a bacha na zuby, mám je čerstvě nabroušené!!! vrrrrrrrrrrr kissss: jojo, mňamka... :-)

Zbora
19. 04. 2005
Dát tip
Nebojim...si daleko.

no, daleko, to je relativní... :-))


plesk!

hech, prase? tak tlusté? bude zabíjačka? Velkej, že mě pozveš? :-)) díky

Zbora
18. 04. 2005
Dát tip
...kytky maso nejedí!!!

alte, jestli na mě budeš kdákat německy, tak Ti 7. zakroutím..... a se neptej ani čím... :-)) aber danke mein liebe :-)

Zbora
17. 04. 2005
Dát tip
Já, natúrlich schón exponát :o)

grrrr... vás pácnu voba dva!!!!

Zbora
17. 04. 2005
Dát tip
pac!

mé tělo by taky chtělo.... :-)) alte, no jo, lenochu jeden líná.... :-)) takže šup s tím do citovek a ekzémkům zdar... :-)) a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny hier, v Etickém kodexu klubu.

kissselka
14. 04. 2005
Dát tip
aaaha.

Slza_hvězd
13. 04. 2005
Dát tip
** jo ty pocity při psaní ve škole znám, ale těmi hrůzami bych si pak nedovolol obtěžovat čtenáře. Vždyštak alespoň změň kategorii jen tak pro radost...

Narwampa
13. 04. 2005
Dát tip
Nedej se, i ti všichni kritici nějak začínali. A jestli ta škola, kde píšeš je základní, dá se pochopit. A jak řek Neználek: Slunce... žblunce.

Vaneta
13. 04. 2005
Dát tip
Teď budu dosti tvrdá, ale neber to negativně, nemá tě to hodit do deprese, ale naopak vymotivovat k tomu, jestli to myslíš s psaním vážně, tak v tom něco dělat...Takže to dílko je neuvěřitelně kýčovité, jednoduché až tak, že je to na škodu, rýmy škobrtají jak dřevěný sud na schodech...

tych klubikov je viac ;) septik, klub nejvecstich sracek a fekalnich vyparu ci jak sa to vola ... uz si nepametam ;)

inlajn
13. 04. 2005
Dát tip
papír známe, teda znám, ale něčim takovým bych ho snad, proboha, nepokořil...ó, hrůzo hrůz!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru