Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kuba

20. 04. 2005
6
0
5083
Autor
gooooo

kuba to je můj kamarád mám kubu rád

kuba je dort
leenai
20. 08. 2005
Dát tip
TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP to je hustý :)

...vlastně proč ne...;)

Nimis
12. 06. 2005
Dát tip
:o) kdo hulí, ten umí ..avi

Flammea
12. 06. 2005
Dát tip
No do prdele:)))

Friday
18. 05. 2005
Dát tip
ptáš se jak chutná mi dort! ty ptáš se jak chutná mi dort! ( to je ze simpsonů) hvjezdička

pozorovatel
07. 05. 2005
Dát tip
filip dort

Petr_Pan
02. 05. 2005
Dát tip
ju - nakopej jim prdele - jsou pitomý ;-))

Noe1
02. 05. 2005
Dát tip
schválně!!! ;-) mimo je tvé avi, protože má kritika je k věci

Velkej, tak dobrá, sice s křížkem po prvním máji, ale divej, květen je furt, tak tu máš jednu kvítečkovatou vod kytky... :-)(-: jo, já bych radši ležela jak seděla, ale nějak mi nejni přáno bo co... chjo... alteee.... :-)) checht.... já myslela, že máš plný gatě a von má ještě k tomu toho plnej disk.... :-)) a nebij mi Velkého, si dovoluješ, cooo, když seš vod něho na hony daleko... :-)) goooo: klííííídeeeeek.... se nestresuj.... :-))

jejda, Velkej, za to neděkuuuuj..... to jen, že jsi mi vykouzlil na ksichtíku smile... :-))

Velkej......co máš s altem, že taky šprecháš německy?? Styď se! alte: tak to jsem zvědava a hodně :-))

Velkej.... nojo, ale stejně....jste divný, no... :-)) Už to vím, eštěže Tě tu máme, bychom byli šici ztracení nebo by alt vymyslel zase nějakou blbost... :-)) To je zvláštní, dycky když je nějakej něco, tak seš první.... voplácím dvakrát... :-)) podbřízovku?:-))

gooooo
01. 05. 2005
Dát tip
jestli se tu budete ještě chvíli bavit mimo téma, tak vám všem nakopu prdel.

jojo, časy....ale co s tím teď.... tak jsem si chtěla zavzpomínat, no....

Velkej, no je pravda, že todle už je moc.... ale emnice by se neměla pouštět.... teda, ale si mě hezky zpucoval....

:-))) díky pampaliny... :-)) a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Noe1
22. 04. 2005
Dát tip
emnice

Amanda
22. 04. 2005
Dát tip
roztomile detske...


wooxy
21. 04. 2005
Dát tip
schovat se do podpaží nebo do dlaní podle toho kam se člověk vejde je mi z tebe úsměvno*

Jeheheman
21. 04. 2005
Dát tip
KJ (sekce - rád/kamarád) :o)

Petr_Pan
20. 04. 2005
Dát tip
skvělá !!!! :-) TIPanec ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru