Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Doteky tíživé múzy II.

06. 12. 2000
6
0
2136
Autor
Silly

 

 

Jemně se dotýkám

zjitřelého nitra

a pod bříšky prstů

tetelivě cítím

že alespoň někdo

mě má rád

 

 

 

 

 


clovrdik
22. 02. 2001
Dát tip
hezky napsaný, takový výkřik a nebo spíš zašeptání do tmy

Pája
31. 01. 2001
Dát tip
Je to hezké. Já mám spíš problémy se znitřelými jitry. Když ráno zaspím, a při oblékání toho jitra se sebe dotýkám, také vím, že nikdo jiný než já mě nemá rád. Rozhodně ne ten den. To byla jen taková parafráze. Tip dám prvnímu dílu.

Miroslawek
26. 01. 2001
Dát tip
Kéž bych to mohl říci tak jistě ...

CZlovek
16. 01. 2001
Dát tip
Krásné, jemné, hřejivé... ...jak málo slov stačí k vyjádření všeho... *

Silly
19. 12. 2000
Dát tip
čím víc má člověk rád sám sebe (v pozitivním slova smyslu, nikoli sobectví) tím větší prostor vzniká pro lásku k druhým, myslím si...

maty
15. 12. 2000
Dát tip
Člověk musí poznávat i sám sebe,někdy je to i užitečné,když sám sebe podpoří a nepropadne depresivním stavům.I za cenu sebelásky.

Bambulka
10. 12. 2000
Dát tip
uff uff... tolik hloubky a citu v pár řádcích... *!

Mahoney
09. 12. 2000
Dát tip
hmmmm... *

Vyjan
08. 12. 2000
Dát tip
Silly, nic ve zlém. Nejsem oprávněn soudit, jestli jsi sobec nebo ne, neznám tě. Spíš jsem tě chtěl upozornit, že je nebezpečné v sobě hledat lásku k sobě. Často nám přílišné vnímaní a reflektování vlastního citlivého nitra může zabránit ve vnímání a reflektování citů ostatních lidí.

Silly
08. 12. 2000
Dát tip
Vyjane, mozna to znas, takovy pocit spjaty s depresi, pocit, ze te nikdo nema rad... ty doteky jsem objevila ted poprve a docela me jejich existence zaujala :-) Jinak si myslim, ze je dobre, kdyz clovek zvlada vnimat oboji, nitro sve i cizi... zamku, jsem rada, ze se libi... :-))

Silly
07. 12. 2000
Dát tip
Vyjane, asi jsi nepochopil, nejsem sobec... nebo jsem nepochopila ja

zámek
07. 12. 2000
Dát tip
Jak prosté .. jak krásné : - )

Demon1
06. 12. 2000
Dát tip
Pěkné působivé,dávám TIP.

Vyjan
06. 12. 2000
Dát tip
Taky si myslím, že je sebeláska nejspolehlivější. Sobec je každý, kdo má sebe radši než mě (pardon, mé zjitřelé nitro).

pauper
06. 12. 2000
Dát tip
Ano, pusobive, vystizne..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru