Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žena

22. 04. 2005
4
0
2643
Autor
scarbo

V horké vaně
bublá do vody
hraje si
po dalším dnu
odškrtnutým
s bradavkama.

 

Pocákaný spodky
hoven plíny
plný
už nejsou
svěže visí
pláčou pro ni.

 

Až voda umře
vyleští smalt
práškem s úsměvem
pak snad
až malej usne
prožehlí se ke štěstí...


Tak aspoň záloha, vidíš jak jsi předvídavej....

Velkej, jen jestli to bude duchem emničním.... :-)))

Tak to mě mrzí dvojnásob drahý Velký... srandu? Jáááá??? z takovéto věci nikdy... A zachránil jsi alespoň něco, nebo je všechno pohřbeno v nenávratnu?

Noe, taky nevím, jestli se na to hraje, každopádně..... klubuju....emnice by neměla umřít ani po meči ani po přeslici... díky pampaliny.. :-)) a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.


scarbo
23. 04. 2005
Dát tip
Yrdy: Jen tak pro tebe: Nevím na co se ptáš..

Richiee
22. 04. 2005
Dát tip
Hm, kupodivu pěkně vystiženo, jen onen vulgarismus bací do očí a zkazí celkov dojem. Chápu, že ona realita není růžová, ale tohle je dost prvoplánové, kdybys to tam nevyjádřil tak explicitně, vypadalo by to daleko, daleko lépe, to mi věř. Poslední strofa je povedená. První je syntakticky nevydařená, vypadá to, že odškrtává bradavkami. Mísení spisovného a nespisovného nevypadá dobře.

Lost_way
22. 04. 2005
Dát tip
wo hownech way nerada čte , a tohle zpracowání jí nejni moc blízké, proto nemůže hodnotit..

scarbo
22. 04. 2005
Dát tip
Díky moc, budu o tom uvažovat.. (kurva)

Líbí se mi to, jen má duše je přeci jenom poněkud citlivější no a ty plíny...atd. ;-) *

scarbo
22. 04. 2005
Dát tip
Richiee: odškrtnutým a s bradavkama - myslím, že to většina lidí pochopí. Navíc je to schválně... MK: Díky. Možná, že mám v duši trochu díry...

Noe1
22. 04. 2005
Dát tip
nevím, zda na to ještě hrajete, ale zde je emnice

scarbo
22. 04. 2005
Dát tip
?

Noe1
22. 04. 2005
Dát tip
promiň - koukám, že tu nejsi dlouho, neuvědomil jsem si. Když ti někdo zažlutí první kritiku (jako tady Richie), tak se pak může stát, že se ti dílo při pokusu o úpravu ztratí (bývalo nhrazeno tou první kritikou) - je to nějaká chyba v systému, které tu pár lidí začlo říkat emnice - založili klub, který takováto díla vyhledává a upozorňuje autory na ohrožení díla (posílal jsem jim avi). Snad prý ale už to je částečně odstraněno - zkus to. Možná ti první kritika zmizí :-)

obluda
22. 04. 2005
Dát tip
velmi sa paci... *

inlajn
22. 04. 2005
Dát tip
...todle je moc dobrý, mísení nemísení spis. a nespis.....podobná "selekce" mě akurát našňupbne. TIP:

Yrdy
22. 04. 2005
Dát tip
hovna nemusím a jen tak pro mě, víš o čem píšeš ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru