Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zápalka

Výběr: Print, Holan, Fouckault, dream, Elyn
28. 04. 2005
15
0
3697
Autor
Bix

ani zápalka

už neudržala lakte

o ktoré sa oprela tá ťažoba

 

na stole to buchlo

ako hrubá ruka

počas nedeľného obeda

 

pevnosť z karát nadskočila

a otázka sa vrátila bez odpovede

 

pálčivá


Elyn
06. 05. 2005
Dát tip
* dotýká se...

inlajn
01. 05. 2005
Dát tip
...todle že sem nečet? To je dost dobrý!! tttt.

Petula
28. 04. 2005
Dát tip
A „karát“ je stejně mnohem hezčí! Tak to budu i nadále použíívat, ještě že jsem se nenechala zviklat! Díky! P.S. Ne, mně zarazila ta kombinace „zápalka“ a „lakte“. Tam na mě skočil ten silový a váhový rozpor – i v představě, nejen ve fyzice… :o) A díky za tu předešlou odezvu zde! :o)
|||-_-|||

Fouckault
28. 04. 2005
Dát tip

Zuzulinka
28. 04. 2005
Dát tip
Prímovní...hezké....a slovenské...tip

kassiope
28. 04. 2005
Dát tip
Hmm.....dobré aji...:o) t*

...no fajn...

Miroslawek
28. 04. 2005
Dát tip
v práci mi naštěstí vždycky začne pípat klávesnice...

maia
28. 04. 2005
Dát tip
*

egil
27. 04. 2005
Dát tip
mrtví počkají.. *

Bix
26. 04. 2005
Dát tip
ďakujem - nejde ani tak o logiku, ako napr. o odkaz, kedy zápalka neudrží viečka. Ide o to krehké, čo nemá šancu udržať. Ale aj tak sa o to opieraš s poslednou dôverou. Asi tam vadí slovko ani, ale...:o) Baba radí: je to dvojtvar - kariet, karát, sliviek, slivák atď. Snáď sa zase po štátniciach ukážem v Prahe :o))

Ingmara
26. 04. 2005
Dát tip
***

Binna
25. 04. 2005
Dát tip
jooj, to je krasne.... no jako vsecko, co ty napises... uz se opakuju. * bin

Petula
25. 04. 2005
Dát tip
Ha! Už to zde vidím! pevnosť z karát Moje kolegyně, rodačka od Žiaru nad Hronom, mi vždy říkala: …z kariet A teď, babo raď! ;o) … … … (Baba neporadila, tak si nechám poradit od jejího opaku, a svěřuji se krásné mladé Bix!) Jo, a také mám pro Tebe to video z Věcova, jak tam Tynicovi spadla jeho „veža z karát“ (je-li to tak správně?). Jak vám to předám??? Je to velké, mailem to nepůjde! A, konečně, k té básni: Ten začátek mi připadá poněkud „neučesaný, rozvrkočený“, neboť zápalka neudrží lokty ani bez jejich zatížení… Tedy, byť obrazně, nesedí mi to. Jen se však nad tím přenesu (a představím si místo zápalky něco bytelnějšího, pevnějšího), pak už je to pro mne „báseň jedna radost“! ;o) Nádherné vystižení okamžiku, nálady, ba i těch zvuků okolo… Příměry, jako obvykle u Tebe, neotřelé a nádherně imaginativní, obrazné! I přes mé rozpaky se sirkou, což je jen můj subjektivní vjem, že, musím za to vše ostatní dát TiP, neboť ostatním vřele doporučuji.
|||-_-|||
«*»

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru