Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do slnka

01. 05. 2005
23
0
5117

...vsetkym buranom...

 

a už ma nebaví škeriť sa do slnka

                                         A zostreľovať holuby

                                                                   A labute

 

...a tvoje psie oči, keď na to tak myslím vyzerali fakt úprimne.

 

Len v duchu.

 

Je ti niečo?

Nie. zakrútil som hlavou. A Aššurballit dopíjal šieste pivo a Lamy chcel objať slečnu, na ktorú nemal. Neúspešne.

 

Som čítal tie tvoje veci. Ozval sa Lamy.

A?

No dá sa akurát sa mi zdá, že používaš príliš veľa vulgarizmov.

 

Pozrel som na Ašša. Siedme pivo. Cigareta.

 

Na mňa nepozeraj, ty si ma stvoril. Zasmial sa ironicky.

 

Nezdá sa mi. ktorú máš na mysli. Na príklad. Vrátil som sa k Lamymu.

Tak všeobecne. Vážne. Chcelo by to trochu takej tajomnosti. Myšlienky. Nech nevyzeráš jak nejaky buran. Rozumieš? Zabolelo.

Hovorí človek, čo si zodral vtáka, tak že ho pchal medzi epeda. Ozval sa Aššurballit.

 

A ja som sa zasmial a slečna na ktorú nemal tiež

                                                           a červenal sa

                                                                   a vykrikoval

                                                                         že s takými kokotmi sa on baviť nebude 

                                                                                                                                      

 

A odišiel. A slečna zostala s nami. Pila džús s vodkou a usmievala sa len trochu.

 

Ten kokot ani nezaplatil účet. Zasyčal Aššurballit. A odišiel s tou slečnou.

 

A ja som teraz doma. Píšem a myslím na tvoje psie oči

                                                                               A prsia

                                                                                    A bradavky

                                                                                         A na to, že som ťa ešte nevidel nahú.

                                                                                                                                          

                                                                     Andrea.

                                                     


charliedva
02. 11. 2005
Dát tip
Pedagogika sa po stáročia usilovala o formuláciu základných pravidiel, ktoré by zaistili efektívnosť výučby. Tak postupne vznikal a rozvíjal sa systém pedagogických princípov (zásad), t. j. najvšeobecnejších noriem podmieňujúcich úspech pedagogickej práce. O ich formuláciu sa s úspechom pokúsili J. A. Komenský, J. H. Pestalozzi, A. Diesterweg, K. D. Ušinskij, H. Spencer a ďalší pedagógovia. Pojem vyučovacej zásady Podstatu vyučovacej zásady je správne chápať ako požiadavku. Vyučovacie zásady sú najvšeobecnejšie alebo najzákladnejšie požiadavky, ktoré v súlade s cieľmi výchovnovzdelávacieho procesu a jeho základnými zákonitosťami určujú jeho charakter. Vzťahujú sa na všetky stránky výučby, t. j. na učiteľovu vyučovaciu činnosť, na formy výučby, metódy výučby a na materiálne didaktické prostriedky, ďalej na poznávaciu činnosť žiaka, na učivo atď. Počet vyučovacích zásad nie je a nemôže byť raz a navždy stanovený, pretože zásady sa neustále vyvíjajú, menia sa a dopĺňajú s tým, ako rastú poznatky o vyučovaní. Stále je tu úsilie o najnovšie formulovanie a dotváranie zásad, napr. optimálnosť, tvorivosť, systémovosť, atď. Vo vyučovaní sa zásady navzájom prelínajú a jedna druhú podporujú. Rozlišujeme objektívnu a subjektívnu stránku vyučovacích zásad: -objektívnou stránkou rozumieme to, že sú odvodené z objektívnych zákonitostí vyučovacieho procesu, -subjektívnou stránkou rozumieme to, že ich uplatňovanie závisí od učiteľa, od jeho kvalifikácie, prípravy na vyučovanie, zodpovednosti za výsledky vyučovania a pod. Na základe didaktických zásad sa stanovujú didaktické pravidlá, ktoré obsahujú pokyny pre správne a účinné vedenie výučby, špecifikujú a konkretizujú didaktické zásady. Sú menej všeobecné než zásady, lebo konkrétnejšie naznačujú postup k cieľu. Zásada uvedomelosti a aktivity Vyjadruje požiadavku, aby žiaci k učebnej činnosti pristupovali uvedomele a aby vlastnou aktívnou činnosťou získavali nové vedomosti, spôsobilosti, zručnosti a návyky. Iba také vyučovanie a učenie je plnohodnotné, pri ktorom sa žiak stotožní s jeho úlohami a cieľmi, ak k úlohám, požiadavkám a cieľom nepristupuje formálne, z donútenia a ak je v tomto procese aktívny. Uvedomelosť neznamená iba to, aby žiak vedel, čo sa učí, prečo sa učí, ale predovšetkým to, aby si k tomuto vytvoril kladný vzťah. To predpokladá uvedomovať si cieľ, výsledok a metódy, ktoré k nemu vedú, vyvinúť úsilie na dosiahnutie cieľa, osvojovať si nové vlastnou činnosťou. Uvedomele osvojené poznatky charakterizuje to, že sú hlboko pochopené a žiak na základe nich dokáže niečo urobiť- vysvetliť, inak formulovať, vie ich aplikovať v praxi. Aktivita sa týka viacerých stránok – myšlienkovej (analýza, syntéza, systemizácia vedomostí, ich triedenie), citovej i vôľovej. Význam aktivity spočíva v tom, že rozvíja schopnosti žiakov, ich samostatnosť, iniciatívu a tvorivosť. Uvedomelosť a aktivita sa musia prelínať celým vyučovacím procesom. Uplatňovanie zásady uvedomelosti a aktivity si vyžaduje zo strany učiteľa: -využívať vstupné a priebežné motivačné metódy, -využívať predchádzajúce vedomosti a poznatky žiakov z mimoškolského, nezámerného učenia, -uplatňovať adekvátne vyučovacie metódy vo vzťahu k obsahu a povahe učiva, ale aj k vekovým osobitostiam žiakov, -uplatňovať aktívnu a tvorivú činnosť žiakov s využívaním problémových metód vyučovania, -umožniť žiakov využívať získané vedomosti a zručnosti v konkrétnych činnostiach, v praktickej činnosti, -umožniť žiakom realizáciu vlastných tvorivých a netradičných prístupov, -sústavne kontrolovať a hodnotiť dosahované výsledky, na základe zisteného korigovať a usmerňovať ďalšie činnosti žiakov, -klásť na žiakov primerané požiadavky, -rešpektovať individuálne osobitosti žiakov. Zásada názornosti Vyjadruje požiadavku, aby žiak získaval nové vedomosti, spôsobilosti, zručnosti a návyky na základe konkrétneho zmyslového vnímania predmetov a javov. Význam zásady názornosti vyplýva z podstaty poznávania ako procesu. Na začiatku poznávacieho procesu je priama zmyslová skúsenosť, potom sa tvoria predstavy, a až potom pojmy. Z konkrétnych operácií s vecami vznikajú myšlienkové operácie. Voľba druhu názoru závisí od viacerých činiteľov: -od vekových osobitostí žiakov (čím je ročník nižší, tým viac pozornosti treba venovať názornému vyučovaniu), -od povahy učiva vyučovacieho predmetu, -od fázy vyučovacieho procesu (inú funkciu má názor pri motivácii, inú pri vytváraní nových vedomostí a inú pri fixácii vedomostí a zručností a pod.). Uplatňovanie názoru si vyžaduje venovať pozornosť aj psychologickým požiadavkám. Ide najmä o nasledovné: -primeranosť názoru (množstvo pomôcok neznamená, resp. nemusí znamenať prínos pre pochopenie učiva, zanedbávanie názoru vedie zasa k nejasným vedomostiam, k nekonkrétnym predstavám), prílišné preceňovanie názoru brzdí rozvoj vyšších poznávacích procesov, -ak má názornosť plniť ciele, potom podľa možností treba do procesu vnímania zapojiť čo najviac zmyslov, -názor musí byť primeraný vyučovaciemu cieľu. Funkciu názoru okrem učebných pomôcok a rôznej didaktickej techniky plnia: -pozorovanie skutočných predmetov a javov, -nepriamy názor (kresby, fotografie, diafilmy, filmy, atď.), -názorné predstavy (vyvolané rozprávaním, príbehmi), -vzťahové prežívanie (prežívanie vzťahov, citového napätia, odvahy, a pod.).

-všetkým buranom – Dík, hneď takto na začiatok plusový bodík /tí čo ma ráčia niekedy zahliadnuť ma tak menujú/ -len v duchu – v tebe, každý deň spoznávaš a vieš že psie oči si nepredstavuj ako ľudské /či naopak?/ - psy sú fakt neni psi a kokoti a pod., stále to však nechceš vedieť /i am sorry i am (aj)psychoburan/ - vulgarizmy - vulgarizmy nie sú zlé a niekedy ich vôbec nie je príliš, hlavne keď píšeš zo života o živote, teda, podporujem ťa i proti samému Lamymovi -aššo - to je niegdo iný, či zrell si do zrkalla, nie som si scela jist, to však je úplne pri-ro-dze-né, tak nevím čemu se čuduju, snadt jenom tomu, že zatim jaksi nemohu prijíti do nálady chuti rozsekat ťe ňějak na kusy aneb něco podobnýho..tak radši končím /ale nejen kúli temu-čas je zrádna věc/ a pokračovat budu jindy.Snadt do hodiny, do dvou, zítra snadt.Zatím se mněj Bra-ti-slav-ský-lú-zo-aššu-ro-ichichich ichichich /again and again-sorry for my indispozitione/ -následne sa mi začali pliesť postavy javy a deje, nebolo to priam čitateľné /v metazmysle – či-ta-teľ-né- vieš/nevieš?jedno, je to moja kritika!/, snádt se tomu nedá nic vyčítat, píšeš snadt hlavne v prvním řade pro sebe, a když je to tak lepší, na čitatelúv /v tomhletomct konkrétnim případu mém-jako čitatel jako já že to jsem teď tu a zaraz/ zmateční pocit ohledy se neberou, takže tak -to o tých výkrikoch o kokotizmoch, respektíve kokotoch, to považujem za veľmi vhodnú vsuvku, pretože z vlastnej /h/rôznosti životného príbehu viem, že to dokážu byť aj celkom príjemné, zhnilujúcu/?/ dušu občas pohľadiace spomienkové akcie -a epeda..-to sú niečo ako gauče či jejich součásti? Takříkajíc mne to vlastne vúbec nezajíma, tuším, že je vúbec jedno, mezi co to pchal -možno je to nový štýl alebo tak nejak /smer či čo/ ale já novoty nerad, zvlášť když už nejsou moje, takže se do novot nehrnu ani je nečtu, tohlecto, tyhle kritike teď ďělám protože..jednak sem tě chteľ zostudit a když ně tak aspoň trošíčku vosočit a písemne napadnout a jednak, protože sem dostal echa, že ty jsi nějáká dvojka /s tím sladkým z ktorého jsem osočen byl/ ale jednak i z ech, žes ´brý dopisatel.Šak abych vrátivšech, na začátku povídáš o Aššurbanipalovi /či co/ v osobě první, neskúr v osobě třetí /jesli se nemýlim-v tich číslech osobách/, nu..a to čtenáře /a nemúže byt jinak/ mate!HA! ale mne forma vúbec nezajíma -ten kokot ani nezaplatil účet – krásna transformácia minulého ŽITIA do slov, gdo by to neznal co jsou to za pocity, když někdo uteče bez zaplacení a my /díky sobě snadt ale určite i díky tlaku okolí-někdý múže jít i o výhružky slovní i o pěstní souboje/ cítime morálnou odpovědnost a nutnost účet zaplatiti z vlastního-TEN KOKOT ANI NEZAPLATIL ÚČET-krása, sila, jednoduchosť, pravda, áách. -ahaá!tak to písala andrea..no..pravdepodobne asi nie..primárne nešlo o vtip, sekundárne sa to tak môže zdať a po tretie môžme dospieť k presvedčeniu, o pravej nepodarenosti vtipu i jeho trapnosti-následné explanacione však možno tú domnienku vytlačia troch do úzadia. Hip Hip Hurá Andree pripime si sto, minimálne sto, ale môž byť i hockoľko miriád hektolitrami medoviny či iného vypalovača a znehybňvača tekutného!Na andreu!a ty..rozpáraj jej brucho britvu, odsaď je oči a vyber z úst zuby, strhni jej nakoniec šaty a pozri sa kto je andrea.Pa miláčik

...len kratka poznamka...o Aššurbanipalovi tam nepadla ani zmienka...ja som Aššurballit.... ....a s minimom sa osobne nepoznam...takze nie sme dvojka... ...zvysok rozoberem neskor...pobavilo...

ašurbalit ašurbanipal mne je jedno

Eset
17. 05. 2005
Dát tip
...dobre, pre mna si vazny historik, nie ucitel...:) ...ved vravim, ze sa necudujem... ...ja nemam potrebu rozmyslat, ci niekomu verim alebo nie...bud mu verim alebo neverim, a je uplne jedno, ci je knaz alebo nie je...ja verim, ze existuje Boh a ma ma rad...a ma rad aj klamarov...tak mne to staci... ...ak mu to dovoluje svedomie, tak nech...a mozno naozaj "len beha":):), co ty vies?:) ...ale nemam rada, ked si niekto mysli a opkato to dava najavo, ze som nieco menej, ked nechodim do kostola... ...nie som az taka dobra, ako by to mohlo vyzniet z predchadzajucich riadkov, viem sa aj nastvat:):)...

....tak to som rad... ...no ved ja som to myslel s miernou nadsazkou samozrejme...ja sa bavim s tolkymi veriacimi...a normalne... ..i ked nedrzia celibat to je fakt... ..ale zas aj nejaka moja prababka bola za prvej svetovej vojny mniska...a robila v nemocnici...kde stretla fesneho vojaka... ....nie je to len o behani...to by tam nesmeli byt tie pery na perach...ruky v ruke...atd... ....ved prave to neznasam...ked ma niekto dojima zvastami typu...ze nemozem byt dobry clovek zato ze neverim...nechodim do kostola a podobne...ale to su len taki magori...s ktorymi si aj tak vacsinou nemam co povedat.... ...akurat ma to vzdy podpichne k rypaniu...lebo ty najradikalnejsi na rozdiel odo mna zvacsa nemaju o biblii ani paru... ...ja mam sice iba paru....ale to staci...navyse v lete sa to chystam precitat....cele.... ...sa spytas co je vlastne krst...a uvidis velke nechapave oci... ....ja sa tiez viem lahko vytocit...i ked vacsina si o mne mysli ze som flegmatik... ...ono ja dlho som ticho...ale potom pride posledna kvapka...

Eset
16. 05. 2005
Dát tip
...ano, vsetko zlate je dobre, jasne:) ja potom asi nie som dobra...no ale to sem nepatri... ...gyc...u mna je to tiez o pocitoch... ...no ked si sa dal na historiu, tak to musis pretrpiet:), ako ja labaky a biele plaste...vyslovene neznasam chemiu a tak...:) ...a u tych frantiskanov ste co robili?:)

...frantiskansky kostol v BA..to uz davnejsie.... ..sme sa prechadzali po kryptach...skratka presli sme ho cely od hora dole... ...najlepsie boli tie slobodomurarske symboly na mieste kde "obycajnych" ludi zvycajne nepustaju... ...labaky som nemal rad...na strednej...taka nude...a chemiu som znasal do strednej...potom nam picli neschopnu kravu...a tak... ....ved ja to nejak pretrpim...

Eset
16. 05. 2005
Dát tip
...je nechcem byt obycajny clovek...:) ...slobodomurari...no to by som si pozrela...to musi byt sila... ...ako tak premyslam, naozaj asi budem musiet prist za historikom Assurballitom:)...

...no jasne...to by si mala.... ...tie symboly boli len tak vyryte na stene...sme sa aj pytali toho mnicha ze co to znamena... ...a on ze nevie...ze doteraz si nevsimol... ...no historik assurballit...to uz znie skor vazne....

...aviii...

Eset
16. 05. 2005
Dát tip
...nechces byt vazny historik? to radsej ten romantik, hej?:):) ...jeho nezaujimali tie symboly? strasne... ...ale to sa nemozem cudovat...vacsina krestanov si ich radsej nevsima, aby sa nimi nemuseli zaoberat... .......:)

...no radsej vazny historik ako ucitel nemciny a dejepisu... ...nezaujimali... ...ale ja uz mnichom neverim...ani knazom...ani nikomu kto zlozil celibat... ....jeden nemcinar uz zlozil celibat...a teraz beha po vonku s jednou slecnou...

Eset
13. 05. 2005
Dát tip
...no tak potom asi viem, kto su Wanted:) no nic moc... ...inak, v tom Brezne som este nebola, len sa chystam:), vraj Bombura je fajn...no a stanicne krcmy...co si cakal?:) ...gyc...a co podla teba nie je gyc?... ...ja by som sa rada poprechadzala po kostolikoch...no ale kazdy sme iny...

...no neviem aspon zachod v ktory nebude po okraj naplneny fekaliami... ...ale asi chcem prilis... ...gyc...vies mne to strasne pripomina mojsejovcov... ...vsetko zlate je dobre... ...uprimne neviem presne co nie je gyc...u mna je to o pocite... ...teraz som prechadzal po kostoloch...som vravel...a niektore boli fajn...sv. kriz...celkom fajn aj zehra...keby tam nebol ten vyklad v jehovistickom style... ...poprechadzat sa je jedna vec...ale nie tri hodiny jak sme boli u frantiskanov... ...alebo druhy extrem...tri kostoly v troch roznych mestach za nejake tri styri hodiny....to znechuti...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...ja vlastne neviem...je to ako u nas v krcme... ...no a vulgarizmy tiez velmi nemusim, ale ty to vies tak sikovne...to...urobit, ze to nema chybu...no a tak...:)

...mam rad krcmovu atmosferu... ...vdaka... ...inak vsimni si ze v diskusiach...sa vulgarizmom vyhybam...viac-menej...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...ano, vsimla som si... ...ty to vsetko das do poviedky a nechas to rozpravat inych...mudre:) ...no a v istom zmysle aj slusne...:) ...a krcmovu atmosferu mam rada aj ja, ibaze u nas su take siroke susedovie ociska, ze to potom nema tu spravnu stavu...:)

...hej...to som vravel.. ...a krcmovu atmosferu...no o lucenci som uz cosi pocul...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...ale kde je lucenec, pche! o tej "mojej" dedinke si ale iste nic nepocul:) ...a co take si pocul?:) ...hm, zvedavost mne vlastna...:)

...ale iba od kamarata o opijani...ze dobre... ...som tam bol aj pozvany na nejaku chatu...ale nemal som peniaze... ...neviem ci tam nie je aj nejaky hrad ci zamok...a tak...

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
...hej, opijat sa tam da, nakoniec asi ako vsade... ...je tam vela punkerov a tych, co sa za nich vydavaju tiez, no a potom takych diskodeti... ...v LC som na chate nebola...ale asi dobre...na tom sa zhodneme:) ...no a par historických budov tam je - nieco pre teba:):)

...ja nie som punker...aby bolo jasne... ...ten kamarat...ale hral v takej kapele ze wanted....strasne hovadiny... ...ale pohodak... ...len som ho uz nevidel asi dva roky a ma moju kazetu...bastard... ...pravdupovediac...ja nerad chodim po pamiatkach...radsej mam tatry...prirodu...ako pamiatky... ...ja neviem vsetci sa z toho nadchynaju ako na nich dycha historia a blbosti a tak...a ja vidim hromadu kamenov...nejae kriziky...a je mi to jedno

Eset
09. 05. 2005
Dát tip
tak historik a ty takto?:)no asi je to schvalne tak naopak...ja som na tej exkurzii hladela na kamene, kriziky a tak, a ak som vnimala stromceky, tak nie ako vedec, ale z estetickeho hladiska... ...tak priroda ano, ale nie som taky nadsenec... ...ja predsa radsej tie kaviarnicky, krcmicky a muzicku...ani ja nie som punkerka:)...wanted - to mi je nejake zname, ale ja moc ludi z LC nepoznam...keby hej, najdem ti ho a tu kazetu ti prinesiem:) ...ja osm v LC chcela vybavit 1 koncert takej reggae kapelke, ale diskofili nemali zaujem...tak sa im vies co...:) len ja musim potom chodit do BB alebo Brezna a tak:) ...a este si do jednej krcmy musim zajst po CD...dobre, ze si spomenul tu kazetu...:)

...oni su z BB...a boli na markize v kapele na predaj...shity... ...krcmy kaviarnicky...to je samozrejme bez debaty...ale ked si mam vybrat medzi pamiatkou...a prirodu...vyber je jasny... ...a stromceky nevnimam rozhodne ako vedec... ...ale minule sme boli vo frantiskanskom kostole...nejake zlate krize misky...ze co na to hovoris... ...som povedal ze gyc...ma skoro zabili... ...brezno...mi nepripominaj...raz som sa tam zastavil v tej krcme oproti autobusovej stanici...hroza des...

void
07. 05. 2005
Dát tip
to si takhle jednou clovek lehne a uz nevstane ale dobry nejak se mi to libi t

obluda
05. 05. 2005
Dát tip
kto este pise taketo nieco zo spisovatelov? mi to pripomina toho Matkina, trochu Bukowskeho a dalej neviem... pises toho malo aby to stacilo uspokojit moje potreby a som nuteny nahradit ta niekym inym, aj ked nie takym dokonalym :))

....za take dva mesiace mam po skuskovom...potom sa mozno dockas toho viac...vdaka...

Ariela
04. 05. 2005
Dát tip
....hm, ono je to stale dokola o tom istom :))))

...vsak ja viem...este ze ze mam celkom siroku slovnu zasobu...

Binna
04. 05. 2005
Dát tip
po stopadesate se budu opakovat, ale no a co. Krasa. S tipem. **

...a ja uz po milion padesiati krat...vdaka..

Ariela
04. 05. 2005
Dát tip
este maly postreh...tvoje postavy su zufalo /v dobrom slova zmysle/ "bratislavske :))))

...moze byt...asi tym ze tu zijem/byvam/pisem/pijem...atd...

...matkina som cital...bavilo ...ale ja som samozrejme lepsi... ...a vdaka za postrehy...

StvN
03. 05. 2005
Dát tip
To je taky fakt, ale pokud o té isté temě nenapíšeš pořádný hlubokosáhlý dílo, tak to nikoho tolik nezasáhne a ono by to možná něco většího chtělo.

...mozno tam nieco je...porozmyslam... ...ale to keby sa mi podarilo...tak to nedam na pismak...ale rovno do vydavatelstva... ...tu by take rozsiahle...aj tak skoro nikto necital...

StvN
03. 05. 2005
Dát tip
Chápu, snad nám aspoň pošleš avízko.

...sorry za zavadzajucu info...myslel som mozno NA TOM nieco je... ...fakt sorry...

StvN
03. 05. 2005
Dát tip
To nevadí, ještě neumíráme, ne?

...no...zatial sa nechystam...ale clovek nikdy nevie kedy ho zrazi elektricka...

Pokusák
03. 05. 2005
Dát tip
Hmm

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
mnam.... fakt pekne *

....no vdaka...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
az na to meno na konci....

....hej rozmyslal som to zmazat... ...ale jaksi som lenivy...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
nevadi mi ako sucast textu...som len vztahovacna :))))

...akoze sa stotoznujes s menom...ci ziarlis???...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
nezvyknem ziarlit to meno..moje...nieco mi to pripomenulo...

...no nehraj ...a povedz co???...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
to je na dlho...cely ten pribeh, atmosfera, ludia, zaver...ako keby si bol niekto, s kym sa mi to cele stalo...ale to asi nie :)

...nie zrejme nie... ...ale som rad ze si si v tom pribehu nieco nasla... ...a mimochodom...som svina...alebo pozitivny hrdina....keby som bol...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
..urcite nie. .. ..velmi vela.... ....na tom nezalezi...chcem ta akehokolvek a stane sa to znova ...keby si bol

...asi ta sklamem ja vazne nie som on...co ma mozno aj troch mrzi...no radsej to necham tak... ...a vazne vdaka...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
nesklamal... napisal si fajn vec, ktora sa ma niecim dotkla...je to ok ..ja dakujem...kazde pripomenutie vyvolava velmi silne pocity... mozno je dobre, ze nie si... to, co chcem vacsinou nekonci dobre....

...ok... ...som rad... ...ja mam tiez taketo dielka najradsej...myslim take ktore vo mne vyvolaju pocit...spomienku...atd...

Ariela
03. 05. 2005
Dát tip
:) ...podstata vacsiny pribehov je takmer rovnaka... ...daj vediet, ked ta znova kopne muza... ..pekny den, uz musim prec, pa

...hej...moje pribehy sa takmer nemenia... ...aj ja za chvilu...na prednasku...do siedmej...katastrofa... ...

StvN
03. 05. 2005
Dát tip
Ze života. Mně je akorát vždycky líto, že nenapíšeš víc.

...vdaka...mne je luto ze na to nemam cas...

StvN
03. 05. 2005
Dát tip
Velká škoda. Jsem na tom podobně, ale zase mám pocit, že nemám tolik, co říct, takže mě to snad ani nemrzí, ale tebe by mělo.

...no neviem... ...ja zase nemam toho co povedat...ved ja vlastne dokola omielam tu istu temu...

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
prekračuješ brehy telo a duša duša a telo páči sa mi tá drzosť a "nezaujatosť" Odrovnala ma úvodná myšlienka.

bix....neviem ci prekracujem brehy....skor som tym chcel povedat...aby ma nespajali s assurballitom.... ...a ta vsuvka o tom stvoreni...je nieco...ako taky "forik"... ...ktoru mas na mysli???...myslim myslienku... ...vdaka...za postreh...

nallien...tiez vdaka..

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
…a už ma nebaví škeriť sa do slnka A zostreľovať holuby A labute ...a tvoje psie oči, keď na to tak myslím vyzerali fakt úprimne. Len v duchu. No, brehy - to sú ako tie hranice. Kto si Ty.

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
. = ?

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
Len znalci vedia odlíšiť lyrický subjekt a autora :o)

bixy...vies ja nemam teoriu literatury nejak zmaknuty...i ked som sa prave vratil z nemeckej lit. 19. storocia... ...ja vacsinou chcem len vypisat urcity pocit...

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
:o) Len som pretransformovala Tvoje "skor som tym chcel povedat...aby ma nespajali s assurballitom...." - ľuďom sa postavy z básní automaticky spoja s autorom...:o) je to prirodzené, ale niekedy dosť zavádzajúce :o) dosť bolo mudrovania rozumiem

...ani som netusil kolko mudra je vo mne...

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
tak vidíš, chce to len intelektuálnu fasádu :o))

....ja mam iny image... ...to by mi tu uz nezhltli...

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
nikdy nevieš, do akých kruhov sa ešte dostaneš, pseudointelektuálne reči sa niekedy hodia :o)))

...hej hodia...obcas na skuskach vyuzivam... ...ale potom by som nevidel to prekvapenie...typu...do paze on nie je az taky sprosty....

Bix
02. 05. 2005
Dát tip
:o) Ty btw. vôbec nie si sprostý :o)

...no ked to vravis ty...budem ti verit...

dadik
01. 05. 2005
Dát tip
bezva...:)) t

dadik...vdaka...

misty
01. 05. 2005
Dát tip
:) a vraj nepise.... je to tvoja klasika...a klasicky mas aj moj tip...

...vdaka...len hladam ten tip...zrejme sa zatulal.... ...to som napisal vcera v noci...resp. dnes rano...

misty
01. 05. 2005
Dát tip
prepac, mam este noc..uz ho tam mas...som rada, ze uz zase pises svoje...a ze ti znami nenadavaju, ze si sa stratil svojim predstawam.... ;o) ...podarilo sa ti...

...aki znamy???...

misty
01. 05. 2005
Dát tip
nejaky redaktor ti vcera vycital...ze pises sladkosti...tak si ho poslal sem...ale ho tu nevidim...to len tak...

...prosim ta haidi ma netrapi...toto este to tusim necital... ...to je taky sladky chlapcek ktory zatial nic poriadne nenapisal... ...ktory normalny chlap si na pismak slahne take foto... ...poslem mu avi...aby sa branil...

misty
01. 05. 2005
Dát tip
slachetna zalezitost...to avi... ...no a foto som nevidela...mozno pozriem...

...ja som taka dobra dusa... ...nemam rad o nas bez nas... ...vynimka je len ten pablb co ma blokol...

misty
01. 05. 2005
Dát tip
tusim ti lezi v zaludku...nechaj ho tak...on za to nemoze...

...haidi...nelezi... ...to som len tak...ako sa chlapi bavia... ...toho druheho necham...

Anis
01. 05. 2005
Dát tip
nebýti Aššurballita nebylo by krásných povídek :) *

...vdaka...

misty
01. 05. 2005
Dát tip
vdaka...

....vdaka..

misty
01. 05. 2005
Dát tip
:-p

zaki
01. 05. 2005
Dát tip
je to take zvlástne assurbalitovske /ja som si nejako zacala triedit tvoju tvorbu, to nie je dobre.../ paci sa mi velmi....:))

...preco to nie je dobre???... ...ako triedit???.. ...vdaka...

zaki
01. 05. 2005
Dát tip
no, ze uz si oznacujem tvoje veci nejakymi pomenovaniami, nechcem si ta zasuflikovat preto to nie je dobre...:)

Twiggy
01. 05. 2005
Dát tip
... dobré!

brasi
01. 05. 2005
Dát tip
líbí se mi

zaki...ok...ale aj tak ma to tesi... twiggy, xtruth, brasi...vdaka...

haidi
01. 05. 2005
Dát tip
takze : 1. to foto som si tam slahol preto lebo stale cakam ze mi napise nejaka sarmantna intelektualka s velkymi koz...e teda velkym srdcom... no a stale nic... 2. ja a redaktor? hehe 3. to, ze som nic poriadne nenapisal, s tym sa da iba suhlasit 4. ja a sladky chlapec? urcite nie... tesim sa na vasu dalsiu ne-literarnu kritiku mojej osoby jo a k dielu... to je presne ONO... ziadne konceky vlasov a ine kraviny... prsia a bradavky, na to cakame :) *

inlajn
01. 05. 2005
Dát tip
...dost dobrý... tt.

haidi...vdaka... ...1...ale fotky sa skor zlakne....tunak mas velku prilezitost zbali ju na sladke kecy...basnicky.. ...alebo rebeliu... ...a osobne ziadnu intelektualku s velkymi kozami nepoznam...priroda to vacsinou vyvazuje... ...2...to som nenapisal ja...ja viem ze v tej redakcii je kadejaka chamrad... ...3....aspon v niecom sme sa zhodli... ...4...ironia...sa nefuc... ...aj ja... ...a k dielu este raz vdaka... ...a ja presne viem preo som tamto dielo sem zavesil...

inlajn...tiez vdaka...

inlajn
01. 05. 2005
Dát tip
eště tu Andreu a jsi OK.............

...myslis zmazat...alebo to druhe???:..

haidi
01. 05. 2005
Dát tip
1. hmm tak nic no, frcim na azet, tam ma uz urcite caka zopar sprav typu "ahoj, si zlaty, popiseme?"... 2. ja osobne netusim co to ta redakcia vlastne je, ale vyzera to dolezito, mat tam pri commente ze Redaktor, Vyber..no huste... 3. tak tak ... preco?

...no azet som chodil chatovat s jednou kamaratkou z nemecka... ...ale furt ma tam otravovali nejake buznicky... ...preto si to dal ako titul...no nie???... ...nedolezite... ...ale skus si precitat tu diskusiu pod nim...

inlajn
01. 05. 2005
Dát tip
..a kurva...já totiž ty "kritiky" skoro nikdy nečtu.....já si to "přehodil" ináč... no, -- já někdy už teda mám strach, aby mi z toho virtuálu fakr nejeblo...esi už nejebe......

Bonygirl
01. 05. 2005
Dát tip
parada...niezeby som tie tipy len tak rozdavala, ale pri tebe sa to ani inak neda :) t

bony..vdaka... ..nejak to musim prekusnut...

in....co???...jak si si to prehodil...

Renas
01. 05. 2005
Dát tip
veľmi atmosfericky dobro-dobré. Páči

...tiez vdaka...

inlajn
01. 05. 2005
Dát tip
...jen mi jeblo...pomíchal jsem si, jak jsem čet tvuj text, skutečnost a virtuál...na delší "řeč", to nic...úplně jiný totiž je, když si přeteš jen TU věc, enebo TU věc s těma všema "přípodotkama" pod ní...z toho se ti pak palice zamotá...

maia
01. 05. 2005
Dát tip
*

milujem ta (ale sukat ta nebudem;)

maia...vdaka... minim...ani by som ti nedal... ..a tiez...

Nallien
01. 05. 2005
Dát tip
nejde jinak*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru