Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlpatý príbeh

04. 05. 2005
11
0
4971
Autor
Bonygirl

len tak pre chlpatú srandu... :)))

Dnes už viem prečo. Jednoducho bol málo chlap! Nepotrebujem svalnáča, či chlpatú opicu, ale mať hladšie nohy ako ja je drzosť. To je predsa ženská záležitosť. Krémovať sa päťkrát denne. Dávať si olejčekové kúpele. Robiť si bylinné zábaly na vlasy. Byť stále voňavá...a tak.

Nenápadne som sa mu dva dni snažila naznačiť, že to by bolo super mať opäť chlpy.

Po sexe. Hladila som ho po nohách... „Waw, aké hladké. Ako to?“ Lebo po treťom dni som ho začala skôr pichať ja ako on mňa. „Keď si ich depilujem, vydržia tak dlhšie.“ Auauauaaa. „Ty sa depiluješ? A to ťa nebolí?“ trápna otázka, ale pre mňa nie, lebo ja pri tom priam vrieskam. Strašná bolesť. „Zvykol som si“ No, očividne je to hrdina, lebo nohy neboli jediné kam mal depilátor prístup.

Pomaly som sa presúvala no opačný koniec postele, len tak, asi bolo na mňa príliš tých noviniek. Asi po desiatich minutách dusného ticha. „A ty chceš, aby som si to nechal dorásť?“ „Nooo, mne je to jedno, mne sa páčiš aj tak“ bože, strašne som klamala, tie chlpy znamenali pre mňa tak veľa. „Ale čo ja viem, veď ako ty chceš...môžeš to skusiť“ zajasala som, keď to prijal. Konečne. Konečne som sa prestala obzerať po iných chlapoch.

Nuž po čase som zistila, že to nebol dobrý nápad. Nahovorila som ho na iný strih vlasov, na inú obľúbenú zmrzlinu a veľa iných vecí. Moje dielo stálo za houby. Sex s chlpmi či bez nich bol stále ten istý. Stále sa smiešne vlnil. Stále vydával tie tenké piskľavé zvuky. A vždy mi to skončilo na chrbte. Dodnes neviem ako to robil.

 

Malá výzva na záver: Muži nedajte sa. Nepodľahnite malicherným ženám, beztak nevedia čo chcú!


Bonygirl
06. 06. 2005
Dát tip
Diki moc :))) eva jj :)))

evalota47
05. 06. 2005
Dát tip
Chraňme se depilovaných mužů-T

Mrakula
03. 06. 2005
Dát tip
Pobavila sem se, to byl asi účel, takže dávám tip.

Nicollette
30. 05. 2005
Dát tip
úsměvný :o) ale fakt je, co říkáš na konci

pikacu
10. 05. 2005
Dát tip
Líbilo, pobavilo ... podrbu se na svetru co mám pod tričkem a dám tip :-)

Áda116
09. 05. 2005
Dát tip
Celkem mě to pobavilo a líbí se mi pointa *

Bonygirl
09. 05. 2005
Dát tip
Ada dakujem, tomu som rada...len teraz odstupom casu mam pocit, ze som to odflakla a mohlo to byt o nieco malinko lepsie, mozno som to mohla rozvit...ale mozno potom by to nikto necital :))

pozorovatel
09. 05. 2005
Dát tip
:))

StvN
07. 05. 2005
Dát tip
Pak budu asi ideál chlapa. Dobře napsaný, i když asi víc fejetonově, ale to neva. Počtem si.

evalota47
07. 05. 2005
Dát tip
Znám ženu ktorá sa musí holit každé ráno,no potěš..........to je teda čosi..chudera...........pobavila si ma

Alojs
07. 05. 2005
Dát tip
Povídka nepovídka. Jak píše StvN, spíše fejeton. Je to však napsaný: 1) trefně 2) vtipně 3) čtivě Jediná výtka: už jsem tak nějak vysazenej na to, aby byly přímé řeči od různých lidí na samostatném řádku. Takhle když to nahážeš za sebe - dělalo mi to strašný potíže při čtení. Ale to jen taková malá vada na kráse. tip je jasnej.

Kimísek
07. 05. 2005
Dát tip
legrační 8-)))*

Kimísek
07. 05. 2005
Dát tip
legrační 8-)))*

Sranda.

Bonygirl
07. 05. 2005
Dát tip
...vrucny vdak vsetkym... Alojs...stale sa ucim a mozno to raz skusim aj tak :)) mozno by som aj, ale bola som leniva :)) ...ale aj dak dakujem

Bonygirl
06. 05. 2005
Dát tip
hlavne ze to mas za sebou ;)) xixixi a to ta nesteklilo? v tme :) ...neprehanaj...na urovni mozno, ale nie to na vysokej :))

...tiez ma prekvapilo ze si tie fuziky necitil...

obluda
06. 05. 2005
Dát tip
boli malicke a keby neboli tmave tak by som si ich nevsimol vobec a hotovo.. dost traumati... spomienok

..neviem tak blizko som ju nespoznal...ale vyzerala ako ten typ dievcata co ma... ...no brana mi ani nepripominaj...bastard... ...to vies ziarlivost...

obluda
05. 05. 2005
Dát tip
a najhorsie je, ked je tma, skoro nic nevidite.. a fuziky objavite na druhom rande...bleee... az ma striaslo... a minipoviedka sa celkom podarila :)

Bonygirl
05. 05. 2005
Dát tip
xixix, ale nie u seba, ale na nej ;) ...btw vdak ;)

obluda
05. 05. 2005
Dát tip
jasne, ze u nej... blee... no hrozne spomienky.. sa mi z toho robi mdlo :) tvoje dielo vo mne vyvolava fyziologicke zmeny - to znamena, ze je na vysokej urovni :)

na chrbte a na tvari zatial nezarastam ;)

Bonygirl
04. 05. 2005
Dát tip
tak to mas u mna velke + ;))

Nemi
04. 05. 2005
Dát tip
:-)

a najem sa z toho ? ;)

Bonygirl
04. 05. 2005
Dát tip
ved skus ;)

vydobol som ho z klavesnice a zjedol, ale nejak ... no skvrka mi tam dalej ;)

Bonygirl
04. 05. 2005
Dát tip
xixixi, tak to radsej ani nechcem vediet co si to tam vydobol ;))

to dlhe plusko z numerickej klavesnice ;)

Bonygirl
04. 05. 2005
Dát tip
Nemi: som potešená, že ti to vyčarovalo úsmev na tvári :))

....ja zas nemam rad zenske ktore su chlpatejsie ako ja.. ...a ze som ich aj stretol... ...a ze na tvari zarastam... ...a ze ty si chodila zrejme s tou buznickou z mojsejovcov... ...a ze som sa celkom pobavil...

Bonygirl
04. 05. 2005
Dát tip
...s tými ženami s tebou suhlasim, ani ja to nemam rada :)) ... beha mi mraz, ked kamoske po kokteile ostavaju kvapocky napoja na fuzoch ;)) ...ach, mojsejovcov ani nespominaj... naco? ....inak vdak :))) ...

...si nedala avizo... ...ale aj tak ti odpoviem... ...hej je to neprijemne...a predstav si ze ma raz taka co snad aj na prsiach zarastala zvadzala...a ked som ju poslal niekde...tak zacala rozsirovat ze som teply... ...no katastrofa.... ...mojsejovcov...pretoze platonicky milujem noriku mojsejovu... ...a nie je zaco...

Bonygirl
04. 05. 2005
Dát tip
ach no jaj, som si to nejak neuvedomila...ale ja som vedela, ze sa este vratis ;) ...xixixi...to sa da mat medzi prsiami chlpy :)) fiiiha... tá ma iné prednosti ;)) ...to snad dnes uz kazdy... a Brano je ako stripter z Chippendales, ten blondak Kevin Corrner ;)) ach, to bol iný tarzan...ale o tom po potom :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru